Skocz do zawartości

Szawel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szawel

Osiągnięcia Szawel

0

Reputacja

  1. Szawel

    Obsługa obrotów z VAGa...

    Jaka jest dokladna procedura ustawienia obrotów biegu jalowego bo w koncu nigdzie sie nie doszukalem. Chce ustawic obroty w b6 awx, czy zwykly vag-com 3xx.xx da rady?
  2. Do tego watku niezbedne bede logi (ale nie zdazylem ich zgrac z laptopa i mi dysk w nim padl ) postaram sie jak najszybciej je tu umiescic. Autko zimne jezdzi normalnie ciagnie od dolu w calym zakresie obrotow, jak zlapie temperature temperature pracy ok 90 to zaczyna sie mul, nie ciagnie dobrze, albo ciagnie od 3tys obrotow. Logi robilem i na pierwszy rzut oka przeplywka daje za malo bo ok 700mg/R a wiem ze powinno byc ok 1200. Jakie moga byc przyczyny oprocz typowych (przeplywka wstawiona nowa, nieszczelnosci nie ma), oproz tego turbo po regneracji, n75 nowe. Czy moze to miec cos wspolnego z pompowtryskami lub sama pompa? Czy EGR moze miec z tym cos wspolnego? Czy moze jakis czujnik temp?
  3. U mnie moze az tak zle nie jest ze spalaniem bo przewaznie mieszcze sie w 10/11 mieszany cykl, trasa 8. Co do mula z dolu to mam podobne wrazenie, niestety to wrazenie przeradza sie w manie pogoni za moca ( choc nie wiem ile tych konikow aktualnie tam jest moze sie przyzwyczailem do mocy ). No i tak sobie po kolei wymieniam: turbo mialo rok jak kupilem auto z niemiec (orginal) wiec od poczatku zakladalem ze jest ok, wymienilem na pierwszy ogien N75, potem DV, ostatnio wycielem kata i wspawalem rurke w srodek, o filtrach paliwa powietrza nawet nie wspominam bo to zwykla eksploatacyjna rzeczy ( nieszczelnosci w dolocie/ wydechu nie ma - przymajminej nie znalazlem, przepustnica czyszczona-adoptowana). Wszystko to robilem po wysnuciu wnioskow innych uzytkownikow forum akp. Na chwile obecna zamowilem orginalne swieczki i zamierzam zlogowac przeplywke bo szczerze nie odczuwam poprawy po wczesniejszych zabiegach. No i powstaje pytanko do tych co mieli moze jakies problemy z autem: - czy przeplywomierz po 180tys moze byc do wymiany i powodowac sspory spadek mocy - czy moze cewki ? - wstryskiwacze? - czy moze ma ktos jakies jeszcze sugestie co sprawdzic- wymienic Ogolnie autko jezdzi dobrze na prostej w niemczech udalo mi sie go rozchustac do 225 ale mam zastrzezenia do przyspieszenia i elastycznosci...
  4. Witam wszystkich maniakow audi. Przygode z marka zaczelem od 90-tki 2.3E aktualanie od ponad roku smigam a4 1.8T i jestem bardzo zadowolny z tych autek... zapwne nastepne bedzie tez audi ( juz w planach a4 b6 awx )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...