Skocz do zawartości

marcorog

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcorog

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Rogowski

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcorog

0

Reputacja

  1. Temat do zamknięcia. Bez problemu po odkręceniu 4 śrub i zdemontowaniu tapicerki jest dostęp do zamka. Powód blachy! Spadł zaczep z ciemna i w konsekwencji ani siłownik ani cięgno nie ma polaczenia z tyglem zamka.
  2. Witam jestem od wielu lat na forum, ale chyba to mój pierwszy problem na który nie znalazłem odpowiedzi w „lupce” mianowicie. A4B6 rok 2004 awant. Klapa bagażnika zamknięta, centralnym zamkiem z kluczyka otwieram samochód. mikrostyk i silniczek zamka działa (słychać go) a zamek mechanicznie się nie odblokowuje. Otwarcie za pomocą linki od strony bagażnika tez nie daje rady. Zamek ani nie drgnie. pytanie: czy miał ktos taki problem? I jak sobie z nim poradził? kolejne pytanie, czy w tak zablokowanej klapie da się zdemontować tapicerkę i dostać się do mechanizmu zamka od strony bagażnika nie niszcząc tapicerki? pomocy Pozdrawiam
  3. Bardzo prosze admina o przeniesienie do wlasciwego. Przepraszam marco
  4. witam serdecznie, Minęło 6 lat od czasu zakupu mojej audiczki i nigdy nie miałem powodów do tego by zakładać nowy post. Przeszukałem forum i podobnych objawów jest trochę ale sposobów ich rozwiązania nie znalazłem. Może po kolei: Jak w temacie Audi 1,9 TDI 110km nagle gaśnie. Z początku zauważyłem, że w czasie jazdy zdarzyło mu się zgasnąć ale będąc rozpędzonym po chwili zaskoczył. Z biegiem czasie zdarzało się, że zgasł i po kilku próbach nie odpalał aż nagle odpalił i można było jechać dalej. Czasem gaśnie w czasie jazdy, czasem na postoju, czasem można odpalić od razu, czasem po kliku, kilkunastu próbach. Takie przypadki zdarzają mu się nieregularnie, czasem raz na miesiąc, czasem raz na tydzień czasem kilka razy dziennie, po czym znowu może być kilka tygodni dobrze. Podpinałem pod VAG nie wykazywał żadnych błędów, podpiąłem u znajomego z innym programem - podobnie, byłem w warsztacie, w którym też podpinano pod komputer diagnostyczny, nie wykazuje żadnych błędów. Czytając fora trafiłem na trop czujnika położenia wału, kupiłem oryginał wymontowałem stary okazało się, że przewód uszkodzony, izolacja uszkodzona ekran przedarty, myślę sobie trafiłem wymienię, będzie ok. Przy okazji wymieniłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej, gdyż od jakiegoś czasu nie pokazywał temperatury (wskazówka na minimum), podejrzewałem, że on może być przyczyną, że daje błędne sygnały i wyłącza zasilanie paliwa. Mam pewność jedną, gdy zgaśnie silnik to znika zasilanie (plus) na zaworku odcinającym dopływ paliwa do pompy wtryskowej. Elektrycy rozkładają ręce, nie chcą się podjąć bo jak komputer nie wyświetla błędu to już zbyt trudna usterka do zdiagnozowania. Proszę o pomoc, gdzie jeszcze szukać przyczyn. to jest mój pierwszy post, jak popełniłem jakieś błędy to proszę o wyrozumiałość.
  5. hejka,..miałem podobnie w moim 1,9 TDI skończyło się na wymianie przepływomierza. A straszyli mnie turbiną. pozdrawiam
  6. witam wszystkich, mam na imię Marek...a przywiódł mnie tutaj problem z moim A4 (1,9TDI 97r) mianowicie przestała działać zmiana świateł na długie. Dokładniej z krókich na długie mogę zmienić na stałe ale mruganie nie działa. To jedno a drugie nie działa spryskiwanie reflektorów. Spryskiwanie szyb jest oki,..a jak przytrzymam dzwigienkę dłużej kiedy ma zadziałać spryskiwacz reflektorów to kicha. Wyglada mi to na nadpalone styki w przełączniku pod kierownicą, ale nie mam pewności. Może ma ktoś jakiś pomysł? najlepiej z instrukcją jak się tego problemu tanio pozbyć pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...