Skocz do zawartości

Gambino

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gambino

Osiągnięcia Gambino

0

Reputacja

  1. Śliczny! Co tam masz za silniczek i jakie dalsze mody planujesz?
  2. Nie wiem czy w dobry dzial sie wstrzelilem, jesli nie to prosze o przeniesienie do... no wlasnie... nie ma dzialu "podwozie". Mam pytanie o plyte pod silnik - czy sa roznice miedzy plytami dla wersji B5 i B6 ? Szukajac do B5 mam znalesc konkretnie pod ten model, czy pasuja rowniez z pozniejszych? Jak taka plyta jest przymocowana do podwozia? Sa to jakies srubki, spinki czy prowadnice? Zupelnie sie nie orientuje a planuje kupic. Pozdrawiam t.
  3. Witam! Przegladalem archiwum, ale nic nie znalazlem. Mam w niuni licznik w wersji angielskiej Czy najmniejszymi wartosciami jakie mozemy wpisac w kazdej wersji (EU czy ANG) sa jedynki? Jesli tak to odpowiadaly by one odpowiednio: 1=1000 km do wymiany oleju, inspekcji 01 i inspekcji 02? Rozumiem, ze w przypadku gdy inspekcja pojawia sie po podanej ilosci dni, najwczesniej mozna sobie ustawic 1=10 dni? Czy w wersji ANG jest tak samo? Wychodzi na to, ze wymiane oleju najszybciej mozna sobie ustawic na 1=1000 mil =1640... km tak? Pytanie moze glupie, ale dopiero zaczalem zabawe w vagowanie i na poczatku chcialem ustawic sobie komunikat o wymianie oleju, a musze to zobic powiedzmy za 1200 km. Pozostale komunikaty chcialem ustawic dla próby , ale po wpisaniu "1" wyswieltlal sie komunikat OIL i INS1 - na ile wczesniej przed podanymi datami komunikaty zaczynaja sie wyswietlac? Z gory dzieki za pomoc.
  4. Nie ma? Czy to znaczy i swiadczy o zuzyciu motoru? Ogolnie jego kondycja jest zaskakajaco dobra jak na przebieg - tak stwierdzil jeden z klubowiczow ktory mi go VAGował i testował. pozdro
  5. Witam! Moj dieselek po dluzszym postoju (wlasciwie po calkowitym wystudzeniu) jest bardzo halasliwy. Ewidentnie klepie jakis zawor, i nie jest to typowe dla diesla halasowanie zimnego silnika. dokladnie da sie uslyszec ze to jeden zawor/popychacz. Dzieje sie tak przewaznie w okresie jesienno-zimowym ale oziwo jednego dnia rano halasuje do chwili az osiagnie wysoka temp. a innego dnia (podobnie chlodno zeby nie bylo :> ) odpala po cichutku. Przebieg 270 000 km Olej Mobil 5W40. Poniewaz auto uzytkuje w klimacie, gdzie temperatury zimą nie spadaja ponizej -2* C pomyslalem, ze moze zalac by go jakims gestrzym smarowidlem np 10-w40 ? Co myslicie? A tak wogole to czy w naszych klekotach przeprowadza sie regulacje zaworow? pozdrawiam
  6. Sluchaj akcja byla taka, ze podlaczalismy z kumplem centralke zdalnego sterowania do fabrycznego centralnego - wpielismy sie w kable, na ktorych pojawia sie sygnal po przekrecaniu kluczyka - wszsytko dzialalo pieknie, ale po przecieciu tych kabli jak chcialem otworzyc/zamknac auto to musialem dwa razy przekrecic kluczyk-zalapywal za drugim razem. To nie takie wazne, ja uparlem sie jednak zeby te odciete kable polaczyc ze soba - po tym zamek zadzialal raz i przestal. Sprawdzilem bezpieczniki - przepalil sie ten od swiatla w kabinie (czemu nie od centralnego blokowania dzwi?) wymienilem i nadla nic. Doszlo do tego ze wymienilem pompke i nadal nie dziala. Na kostce dochodzacej do pompki (fioletowa srodkowa) zniknal jeden plus (byly dwa i reszta to masa) Tak wiec zaczalem szukac co jeszcze jest po drodze do pompki - pozostal ten przekaznik... mozliwe ze dostal zbyt duze napiecie i padl. U kumpla obydwie pompki dzialaja wiec to na pewno nie wina sprzetu. W ksiazce przekaznik odpowiadajacy za centralny zamek i alarm to walsnie nr 24 w dodatkowej skrzynce. Rysunki z ksiazki jednak sa zupelnie inne niz rozmieszczenie przekaznikow w skrzynce pod kolumna kierownicy... To co jest w bagazniku to pompka wraz ze sterownikiem ale do niej idzie prad przez bezpiecznik i przekaznik. Na kostce brakuje mi jedego plusa i szukam przyczyny...
  7. a orientujesz sie ktory przekaznik odpowiada za centralny zamek? W ksiazce mam opis skrzynki ale na rysunkach wyglada to zupelnie inaczej niz w aucie... U mnie skrzynka wyglada tak jak u Ciebie a to skrzyneczka zaraz za przekaznikami natomiast w ksiazce opis jest taki i zupelnie nie pasuje do tego co jest w aucie: kurcze ciagle pod gorke, a ja tyclko chce znalesc ten przekaznik od centralnego...
  8. Ciekawe czy dla kierownicy po prawej stronie tez jes po stronie kierowcy... zaraz pojde sprawdzic. Dzieki za foto! A moze jeszcze ten numerek z Etki?? :>
  9. W mądrej kasiazce "sam naprawiam..." wyczytalem ze gdzies pod nogami pasazera z przodu ale jakos nic u mnie nie ma jak odslonilem wykladzine. Gdzie znajduje sie ta skrzynka z przekaznikami miedzy innymi od sterowania cntralnym zamkiem? Czy moze mi ktos podac z ETKI numer przekaznika odpowiadajacego wlasnie za centralny zamek? Z gory dziekuje. tomek
  10. Gambino

    Rozpiska kostek licznika

    Szogun0 a moze masz tez taki link odnosnie kostki przy pompce zamka centralnego??
  11. Brawo! :> Pewnie to jedyne rozwiazanie, ale dla kogos kto nie spotkal sie z takim problemem to nie takie oczywiste. Troche sie napocilem przy mysleniu jak dostac sie do bagaznika... mslalem nawet o wycinaniu sciany grodzacej kabine z bagaznikiem BTW - wracajac do centralnego - jest jakis manual z opisem do ktorych kabli trzeba sie podlaczyc z centralka? Narazie sytuacja wyglada tak jak opisalem wyzej, ale zanim sie popsulo to zamek dzialal. A podlaczylismy sie do kabelkow na ktorych pojawial sie sygnal gdy kluczykiem zamykalem i otwieralem zamek. boje sie, ze w tej sytuacji nie wlaczy mi sie fabryczny alarm, nie wiem tez czy swiatelko w srodku sie zapali. Pod ktore kable trzeba by sie podlaczyc? t. [br]Dopisany: 27 Czerwiec 2007, 18:56 _________________________________________________Nikt sie nie zlituje? To moze chociaz jakas sugestia w ktore kable podlaczyc centralke... znalazlem dwa kable na ktorych pojawia sie plus w czasie przekrecania kluczyka w zamku. Bedzie dzialac alarm i oswietlenie srodka przy uruchamianiu z pilota?
  12. chodzilo mi o samo podpiecie pod pompke :biggrin: platiniumm a wiesz w ktore kabelki przy ktorej kostce trzeba sie podlaczyc? pozdrawiam.
  13. Witam! wiem, ze temat jest czesto poruszany bo przejzalem cale archiwum w tej sprawie. Moj problem jest troszke inny: Wpianelm sie z centralka do steowania zamkiem z pilota, w kable przy pompce (mam seryjny central ale tylko z kluczyka) - znalazlem dwa sterujace zamykaniem i otwieraniem i wszystko byloby ok ale w ostatniej chwili cos z kumplem spartolilismy, i zniknąl nam jeden plus na srodkowej kostce. Wymienilem maly bezpiecznik ktory ulegl przepaleniu ale nadal jest tylko jeden plus a drugiego brak Czy ma ktos schemat i opis co to za kable znajduja sie w srodkowej - fioletowej kostce wchodzacej do pompki centralnego? Od razu mowie, ze nie do tej sie podlaczlaismy z centralka tylko do kabli sygnalowych. W aucie mam funkcje domykania szyb i szyberdachu z kluczyka. Po wyjeciu i sprawdzeniu pompki u kumpla tez w A4 okazalo sie, ze dziala bez problemow. Kumpel nie ma coprawda funkcji komfort i do jego pomki dochodza oprocz wyzej wspomniajnej kostki tylko jedna sygnalowa (biala) ale mimo to cala wiazka jest tak jak u mnie czyli brazowa kostka jest, tylko ze nie podlaczona. kostka fioletowa ma podlaczone wszystkie 6 kabli ale w pompce sa tylko dwa piny. Podejzewam wiec, ze wiekszosc (wszystkie?) a4 z B5 moga miec kompletne wiazki poprowadzzone w aucie, a w zaleznosci od wyposazenia roznia sie pompka ktora z tego co wiem steruje funkcja komfort, lampka wewnetrzna i jakimis innymi rzeczami. Mam nadzieje, ze schemat jest w zwiazku z tym dosc powszechny i dowiem, sie co to za kable ochdza do pompki i czemu stracilem jeden plus.( moze jakis przekaznik jest jeszcze po drodze??) /z tym kombinowaniem jest jeszcze jedna ciekawa akcja - pompka padla w chwili gdy wszystkie zamki byly zaryglowane. Do bagaznika NIE dostane sie z kluczyka bo zamek nie dziala( tak juz bylo jak kupilem). Siedzenia sa NIE dzielone. Zgadnijcie jak mi sie udalo otworzyc bagaznik i jednoczenie klapke wlewu paliwa. (nie znalazlem ciegna do awaryjnego otwierania). pozdrawiam, sory za przydlugi opis ale mam nadzieje, ze ktos sie znajdzie co poradzi i podpowie. tomek
  14. Witam wszystkich! Pochodzę z Łodzi ale od kilku lat żyje w Belfaście (Irlandia Północna). Jezdze modelem A4 96 rocznik, silnik 1,9 TDI AFN Od dluzszego czasu jestem zarejestrowany w klubie ogolnopolskim wiec jakąs wiedzę na temat mojej niuni juz mam. Mam nadzieje, ze kiedys bede mogl komos pomoc jak i rowniez licze na Wasza pomoc w razie jakichs problemow. pozdrawiam tomek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...