Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Skrzynka z przekaznikami - gdzie sie znajduje?


Gambino
 Share

Recommended Posts

W mądrej kasiazce "sam naprawiam..." wyczytalem ze gdzies pod nogami pasazera z przodu ale jakos nic u mnie nie ma jak odslonilem wykladzine.

Gdzie znajduje sie ta skrzynka z przekaznikami miedzy innymi od sterowania cntralnym zamkiem?

Czy moze mi ktos podac z ETKI numer przekaznika odpowiadajacego wlasnie za centralny zamek?

Z gory dziekuje.

tomek

Link to comment
Share on other sites

hey :thumbup:

tak się składa że mam foto

p2.jpg

i wszystko jasne :th:

Link to comment
Share on other sites

Ciekawe czy dla kierownicy po prawej stronie tez jes po stronie kierowcy... zaraz pojde sprawdzic.

Dzieki za foto! A moze jeszcze ten numerek z Etki?? :> :notworthy:

Link to comment
Share on other sites

:polew: :polew:

W mądrej kasiazce "sam naprawiam..." wyczytalem ze gdzies pod nogami pasazera z przodu ale jakos nic u mnie nie ma jak odslonilem wykladzine.

Gdzie znajduje sie ta skrzynka z przekaznikami miedzy innymi od sterowania cntralnym zamkiem?

Czy moze mi ktos podac z ETKI numer przekaznika odpowiadajacego wlasnie za centralny zamek?

Z gory dziekuje.

tomek

No tak nie skumałem do końca że masz tz. Anglika :drool:

pod nogami pasażera

A numerka nie podam bo nie mam programu sorry

Link to comment
Share on other sites

a orientujesz sie ktory przekaznik odpowiada za centralny zamek? W ksiazce mam opis skrzynki ale na rysunkach wyglada to zupelnie inaczej niz w aucie...

U mnie skrzynka wyglada tak jak u Ciebie

012

a to skrzyneczka zaraz za przekaznikami

013

natomiast w ksiazce opis jest taki i zupelnie nie pasuje do tego co jest w aucie:

scan0003

scan0002

kurcze ciagle pod gorke, a ja tyclko chce znalesc ten przekaznik od centralnego...

Link to comment
Share on other sites

hey

jak szukasz modułu odpowiedzialnego za centralny

zobacz to w tej książce znalazłem

schemat.png

tu opis do schematu

Pkt 7 mowa o sterowniku centralnego blokowania dzwi

schemat1.png

może szukasz nie w tym miejscu :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Sluchaj akcja byla taka, ze podlaczalismy z kumplem centralke zdalnego sterowania do fabrycznego centralnego - wpielismy sie w kable, na ktorych pojawia sie sygnal po przekrecaniu kluczyka - wszsytko dzialalo pieknie, ale po przecieciu tych kabli jak chcialem otworzyc/zamknac auto to musialem dwa razy przekrecic kluczyk-zalapywal za drugim razem. To nie takie wazne, ja uparlem sie jednak zeby te odciete kable polaczyc ze soba - po tym zamek zadzialal raz i przestal. Sprawdzilem bezpieczniki - przepalil sie ten od swiatla w kabinie (czemu nie od centralnego blokowania dzwi?) wymienilem i nadla nic. Doszlo do tego ze wymienilem pompke i nadal nie dziala. Na kostce dochodzacej do pompki (fioletowa srodkowa) zniknal jeden plus (byly dwa i reszta to masa) Tak wiec zaczalem szukac co jeszcze jest po drodze do pompki - pozostal ten przekaznik... mozliwe ze dostal zbyt duze napiecie i padl. U kumpla obydwie pompki dzialaja wiec to na pewno nie wina sprzetu. W ksiazce przekaznik odpowiadajacy za centralny zamek i alarm to walsnie nr 24 w dodatkowej skrzynce. Rysunki z ksiazki jednak sa zupelnie inne niz rozmieszczenie przekaznikow w skrzynce pod kolumna kierownicy...

To co jest w bagazniku to pompka wraz ze sterownikiem ale do niej idzie prad przez bezpiecznik i przekaznik. Na kostce brakuje mi jedego plusa i szukam przyczyny...

Link to comment
Share on other sites

witam.

właśnie walczę z wpieciem się alarmu do centralnego,

wyczytałem i dostałem instrukcję że pompka jest sterowana minusem. (audi z 1995)

wiec wpiąłem się w przewód popielato/biały oraz czerwono/niebieski. alarm wysyłał minus. wiec byłem spokojny o centralke. Ale okazało sie ze jest to porazka, central nie działał, i poczułem lekki swąd. :( wiec dopiero zaczełem sprawdzać owe przewody. Okazuje się że na czerwono/niebieskim jest cały czas plus, a na popielato/ białym minus, tylko że nie połączonym galwanicznie z masą. gdy wpiąłem miernik było 13V, przy przełaczaniu fabrycznym pilotem jest spadek 1V.

jeszcze jedno sprawdzilem przewody przy pomce i nie ma tam przewodu popielato/bialego :no:

Mam pytanie ?

czy sterowanie pomką jest zmienne tzn. raz plusem raz minusem (zamykanie +, otwieranie -)

czy ktoś podłączał fizycznie alarm do centrala i miał taki przypadek.

Proszę o radę, z góry dziekuje za odpowiedz lub podpowiedz.

[br]Dopisany: 21 Wrzesień 2007, 22:59 _________________________________________________A może ma ktoś schemat instalacji?

Link to comment
Share on other sites

Mam pytanie jakie przekaźnik może pykać przy przekręceniu kluczyka w pozycję tuż przed zapłonem??? U mnie jeśli przesunę kluczyk w tę pozycję przekaźnik pyka cały czas jak karabin nie może się załączyć co to może być? Dodam że nie dzieje się tak zawsze ale dosyć często nie mogę jednak zdiagnozować który to przekaźnik wiem że na pewno któryś pod zegarami. Proszę o pomoc w rozwikłaniu problemu albowiem przez to ustrojstwo mam utrudniony także rozruch silnika. wallbash

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...