Skocz do zawartości

ecik48

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ecik48

Osiągnięcia ecik48

0

Reputacja

  1. Po tym jak zerwały się śruby koła stalowego mocowanego do wisko uszkodziło obudowe , po założeniu nowego wisco i nowego koła nie sa on w osi z innymi, łozysko sie wysuneło, pierścień zegera wyrwany i rozjeechało obudowe, Na szczęście znalazłem już obudowe i w ponidziałek składanie, może w końcu będzie dobrze.
  2. dzięki sprawdzę w poniedziałek, auto jest na warsztacie, a tak bliżej to jak ma chodzić prawidłowo sprzęgiełko alternatora.? może podpowiem coś mechanikowi.,[br]Dopisany: 14 Marzec 2010, 10:46_________________________________________________Panowie potrzebuję pomocy w znalezieniu samej obudowy , a n ajlepiej z łozyskiem na którym kręci się visco. w mojej niuini to sie wysypało, nie wiem i juz nie mam siły dociekać , wiem że to bardzo żadki przypadek aby wymieniac obudowe z łozyskiem ale tak jest. Jwśli ktoś wie lub ma coś takiego to ja bardzo chętnie , dzięki
  3. piękne autko mam taką samą skrzynię tylko , że rok 1998 i tez automat, w skórce . zdrać tajemnice jaka cena tego cuda, chcę zmienic na coś takiego.
  4. Czy to łożysko o którym piszecie może powodowac że urywa śruby (3 szt) które sa pod kołem -rolka mocowanym do visco, ja ju z mam to drugi raz w ciągu 5 miesięcy, za 1 razem na początku słychać było zegotanie, po jakim czasie urwało pasek napędzajęcy alterntor i wspmaganie. Wymieniłem visc, przy okazji napincz. Dzisiaj znowu słychać dzwonienie -zegotanie , maska do góry i widzę pasek na wykończeniu, rolka po której sie ślizga lużne, o co chodzi co z tym dlej robić?
  5. Witam, potrzebuję pomocy mam Avanta 1998 r 1,9 TDi , poraz drugi mam problem z visko. Pierwszy raz kilka miesiecy temy słychać było stuki, wydawało sie że to od alternatora-sprzęgiełko , wymienione. dalej to samo. Po chwili zaczyna sie rwać pasek mikro i urywają sie śróby , które trzymają koło po którym ślizga sie pasek i teraz to samo. Za pierwszym razem dodtkowo wymieniłem napinacz paska. Czy ktoś mi może coś podpowiedzec. Teraz czekam na części visko jest , problem z kołem dokręcanym do visko.
  6. Prośba o pomoc, szukam mojego przypadku ale nie znajduję, a mianowicie w mojej A4 B5 Awant 1998 brak oświetlenia popielmiczki( nie uzywam) brak podswietlenia zapalniczki. Jak sprawdzic czy jest napiecie ,
  7. Wejdę w ten wątek z zapytaniem-czy potrzebne są jakieś specjalne klucze do wyjecie kolektora ssącego, ? jakie uszczelki? i czy potrzene nowe śruby ?
  8. Czy w każdym A4 B5 są takie świece do podgrzewania płynu, Moje ma FIS w języku Hiszpański , czy ma znaczenie na jaki kraj było robione. Sprawdzałem u siebie i nie znalazłem, ( po przeczytaniu wszystkich wątków) wiem że maja być z tyłu głowicy pod przewodem, nie ma .
  9. Dołączam do tego tematu posiadam Awanta 1,9 TDI 1998 r AFN i chcę zapytac ile kosztuje czujnik temperatury silnika sterujący m.inn. podgrzewaniem świec żarowych, zacznę od jego wymiany , a to dlatego iż po sprwdzweniu Vag-iem wykazało mi błąd 01039 ( Cooloant Temperature Sensor (G2), proszę o pomoc.
  10. Witam wszystkich jestem Ecik48 mam 48 lat mieszkam w okolicy Wałbrzycha w Gorcach. Od maja jestem posiadaczem Audi A 4 1.9 TDI 110 KM Avant rocznik 1998 automat, bardzo przyzwoicie wyposażony super auto.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...