Skocz do zawartości

sliszew

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sliszew

Osiągnięcia sliszew

0

Reputacja

  1. http://moto.allegro.pl/item463100144_dzwigienki_popychacze_podkl_audi_2_5_v6_tdi_150km.html http://moto.allegro.pl/item466191141_rozrzad_audi_passat_2_5_tdi_zestaw_pk_2_5_150_km.html Mam zamiar kupic taki zestaw ,czy moze ktos kupował juz od tego Pana,i co sadzicie o tym komplecie? PZDR
  2. Spokojnie ,widocznie nie kazdy mial dzwona i zabardzo nie wie co ci doradzic,ja bym na twoim miejscu udał sie do kilku warsztatów i posłuchał co na ten temat powiedza fachmani
  3. U mnie łacznik prawy MSa wytrzymal 10km po tak gigantycznym przebiegu guma wyszla z gniazda,wlozylem ja spowrotem palcami,natomiast reszt jest narazie ok ,chociaz dolne wahacze maja bardzo ugiete gumy od amorków jakby były za miekkie.Nastepnym razem lemf.zakupie.Pzdr
  4. lato etabeta 205/55/16,zima stalówki 195/65/15 poniewaz zwineli mi ori alusy ;(
  5. sliszew

    a4 disco

    Powinni karac za takie super,za***iste pomysły Ja bym kazał wozić go w tym bagazniku z miesiac-tylko kto by powozil takim lans A4
  6. bez vaga tak na moje oko to mogl pasc czujnik temperatury cieczy-on daje sygnal dla swiec zarowych oraz prace pompy na ssaniu
  7. No własnie jak jest dokładnie z tym olejem w turbo bo ostatnio czyscilem doloty i przy okazji zdje lem przewód powietrza i ze strony dolotu w turbo przed wirnikiem widzialem jak stoi mala ilosc oleju,wczesniej auto odpalilem na krótką chwilą na wolnych obrotach.Myslalem ze moze z odmy zassalo ale przewod byl suchy,najwyrazniej przepuszczaja uszczelnienia czy to jest grozne dla turbo?Narazie pracuje poprawnie ,nie gwizdze, nie kopci,nie ma luzów wirnik,wchodzi w obroty i ladnie ciagnie silnik do ponad 4tys,obr.Czy to sa jakies pierwsze objawy złego?a i troszke sie poci przewod łączący do interc.. Sorki za OT..
  8. OK.spoko poweim tak gdybym mial new vp44 to bym tankowal napewno u drogowców bo tylko oni w mojej okolicy maja najpewniejsze paliwo(niestety w tej chwili marki nie moge podac bo niepamietam)ale majac 10 leni samochód na 100% z raz pompa była zapowietrzona i czeka tylko sie kiedy padnie wiec paliwem teraz jej sie nieuratuje ,no chyba ze ktos ma A4 od nowosci ... :th:
  9. A ja zalewam swoja niunie kazdym paliwem poniewaz nie widze takich roznic jak wy.Tankowałem orlen,bp,shell,bialoruską z grodna i zero roznicy,nikt nie jest jasnowidzem i nie wie czy ktos akurat nie krasi paliwka-oczywiscie jak sie zaleje totalne gówno to czuc ale mialem tak chyba raz i gosc szybko zakonczył swoja dzialalnosc ,ciekawy jestem jak wyliczacie róznice 1 litra w spalaniu przeciez wystarczy dac raz w piz... i pomiary sa juz niewazne,przeciez to mozna umzec ze strachu bojac sie dac gazu bo jeszcze nam wyjdzie 14 l w miescie,poto jest auto aby jezdzilo a nie sie toczyło a zwlaszcza V6.Ostatnio tankuje u kumpli gnojówe z rafineri gdanskiej i roznice widze tylko w cenach- bo sa inne nazwy za które trzeba płacic.Pozdrawiam maniaków
  10. sliszew

    [B5 AFB] Polski vag

    Kolega kupil 2 miesiace temu Polski vag -wersji niepamietam-i chcielismy zrobic nim w v-ce odczyt kata wtrysku ale niepotrafilismy a mianowicie nie wiemy jak wejsc w nastawy podstawowe(kasowanie bledów dziala ale reszta nie),czy ktos wie jak dokladnie to zrobic?I czy ten infr.. ma jakies zabezpieczenie przed innymi programami bo chcielismy polączyc sie vag com 700-cos tam i nie mozna nawiazac połaczenia.Jak zrobic to vag com 3.11.2 wiem bo znalazłem w szukajce ale o polskim wagu zabardzo nic nie ma.Czy ktos ma jakis pomys ł? Pozdrawiam
  11. A mozna wiedziec co on przelancza? Pozdro
  12. Chciałbym sie dowiedziec od czego jest 2 czujnik na przewodzie cieczy chłodzącej u dołu(pod spodem silnika) przed chłodnicą po stronie pasazera?To jest czujnik 4 pinowy i czym on steruje ? Jeden jest z góry obok pompy paliwowej 4 pinowy 059 919 501 140max.(chyba chodzi o temp,) odpowiada on za wskazanie temperatury na liczniku,grzanie swiec zarowych oraz gdy jest zimny silnik to przy odpalaniu w pompie włacza sie jakby ssanie(silnik pracuje na wyzszych obrotach i dostaje wieksza dawke paliwa) Ale do czego jest ten drugi to niestety ale nigdzie niemoge tego znalesc.Czy moze ktos wie po co on jest? Pozdrawiam maniaków
  13. Nie ,tylko byłem ciekaw bo nigdy niewidzialem jak sie wymienia rozrzad w V .Dzieki
  14. oczywiscie ze to zrobie ale czy przy wymianie rozrzadu mechannik zdejmuje pokrywy zaworów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...