przespol
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O przespol
Osiągnięcia przespol
0
Reputacja
-
dzięki przyjacielu zrobie jak piszesz tylko niewiem kiedy bo samochód parkuje kawałek odemnie. pozdrawiam
-
spróbuje. a jak się połącze? to co dalej? tam mogą wyskoczyć jakieś błędziki
-
kolego vauxhall95. mój vag wcale nie chce zatrybić z tą trójką.a przy łączeniu się z audi b4 trzeba było zmienić tylko w opcjach niektóre cyferki i było oki. myślałem , że i tu dam rade
-
dzieki panowie za info. powiem koledze jaka najprawdopodobniej jest przyczyna zmniejszenia sie przebiegu o połowe i przelotu wskazówki od 0 do 200 km/h. narazie dzięki i pozdrawiam
-
pod maske nie zaglądałem ale znalazłem gniazda, no i oczywiście pomyślałem ,że dam rade. tak niestaty jest na linke. może wtakim razie pomożecie mi w wyjasnieniu co sie dzieje. a dzieją sie takie cuda : po przekręceniu kluczyka prędkościomierz się zamyka ,a zamiast przebiegu pojawia się error oraz przebieg skasował się z 300 tys. na 140tys. no i pali sie noon stop kontrolka świec . pozdrawiam
-
no ale niestety nie trybi
-
już wiem zwykły diselek 1.9
-
witam serdecznie wszystkich. mam mały problem z nawiązaniem połączenia z wyżej wymienionym golfem 3. pytanko czy musze zmienić parametry vag-a w opcjach? wiem ,żeby połączyć sie z audi B4 w opcjach trzeba zmienić start baud z 0 na 240 i chyba coś jeszcze. zna może ktoś te parametry do "trójeczki". chyba ,że są jakieś wartości uniwersalne raz wpisujesz i gryziesz wszystkie wynalazki. dodam tylko,że golfik 92r klekot ale jaki to nie wiem. z góry dziękuje za podpowiedzi i pozdrawiam
-
[ALL B5] Przy skręcaniu - stuki w kierownicy - czy to luz na maglownicy?
przespol odpowiedział(a) na matrix_neo temat w Audi A4 B5
witam kolege kukisa. zlokalizowałeś już może to stukanie? mam identyczny problem i również co fachowiec to djagnoza. pozdrawiam -
witam serdecznie wszystkich. od jakiegoś czasu jeżdżąc po dziurach słyszałem metaliczne stuki tak jakby w zawieszeniu i drżenie kierownicy. dzisiaj korzystając z wolnego czasy podjechałem na stacje sprawdzić zawieszenie. okazało się że nic nie mam luźnego ani wybitego, diagnoza fachofca przekładnia do roboty. podobno są tam tulejki które sie wyrabiają i w momęcie kiedy koło porusza sie góra dół to drążek skacze i udeża o te tuleje. teraz pytanie do was czy diagnosta trafił czy podjechać jeszcze do innego. dodam tylko zero wycieków. z góry dzieki wszystkim za porady
-
dzięki za podpowiedź. spróbuje tak jak piszesz. pozdrawiam
-
czy dam rade naszym kabelkiem i programem połączyć się z oplem astrą II? z góry dzięki
-
tak zrobiłem, skasowałem trzy dni temu było kilka po trzech dniach jazdy został tylko ten
-
witam serdecznie. zczytałem dzisiaj koledze w 80 93r. błędy i wyskoczył 00513 czujnik prędkości silnika za co on odpowiada i gdzie mam jego szukać w tym samochodzie. mam jeszcze jeden problem. korzystając z okazji chciałem odrazu mój samochodzik podpiąć, tak jak nigdy nie miałem problemów tak dzisiaj nie chce sie połączyć.moze ktoś będzie wiedział w czym tkwi problem. z góry dziękuje i pozdrawiam nazywaj tematy jak przystalo na to forum/Przemo
-
dzieki serdecznie za odpowiedź i pozdrawiam