Skocz do zawartości

Yoshi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Yoshi

Osiągnięcia Yoshi

0

Reputacja

  1. Witam, chciałbym coś dorzucić do głównego topica. U mnie (silnik AVF) NIGDY nie obserwowałem żadnego falowania temperatury. Czy jest -15 czy 30 st. po osiągnięciu temp. roboczej wskaźnik ani drgnie, niezależnie od używania bądź nie nawiewów. Tak więc moim zdaniem uważanie, że problemu nie ma bo występuje często to jest wyciąganie pochopnych wniosków. Ale to częste niestety nawet wśród niektórych mechaników - "panie, te typy tak mają"
  2. U mnie ma Mobilu na dystansie ok. 12 tys. trzeba było dolać 1 literek oliwki. Teraz już druga wymiana na Motulu (Specyfic 505.01)i praktycznie ubywa minimalnie od wymiany do wymiany. Styl jazdy ten sam :> więc rodzaj i jakość oleju tez chyba mają znaczenie. Przebieg autka 180 kk
  3. Cześc! U mnie było to samo. To nie pompa tylko napinacz paska wielorowkowego. Przy max. skręcie pompa bardziej obciąża pasek. Po wymianie wszystko ustapiło. Koszt 240 w ASO. Za napinacz. Robota gratis u kumpla.. Pozdr. P.S. Znalazłem jeszcze przypadkiem na forum, że problemem może tez być sprzęgło alternatora: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_wspomaganie_a_sprzeglo_alternatora-t31158.0.html
  4. Yoshi

    [B6 AVF] Kodowanie kluczyka

    Zgadza się, też do tego doszedłem. Nie zrozumiałem pierwotnie tekstu. Przez pojęcie używany kluczyk oni rozumieją kluczyk używany w innym aucie. Z pinem istotnie jest problem ale byłem w ASO i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyli, zakodują mi ten kluczyk gratis :>
  5. Yoshi

    [B6 AVF] Kodowanie kluczyka

    Witam! Mam prośbę o pomoc. Na początek krótka historia problemu. W swoim miałem 2 oryginalne kluczyki oba sprawne, działało otwieranie radiowe i rzecz jasna odpalanie autka. Stało się nieszczęście, zaginął mi jeden kluczyk. Szukałem, przepadł jak kamień w wodę. Cóż było robić, serwis ASO, zamówiłem nowy kluczyk. Za kilka dni przyszedł orginalny kluczyk z Niemiec. Panowie z serwisu zakodowali na nowo oba kluczyki. Zapłakałem nieco płacąc za nowy kluczyk i kodowanie, mówi się trudno, auto kosztuje więcej... Dzisiaj rano znalazłem zagubiony kluczyk Oczywiście on już auta nie odpala (zmieniony kod immo) Teraz pytanie: 1. Jak zakodować ten odnaleziony kluczyk aby odpalał auto? Jak już jest to chciałbym mieć 3 działające klucze. 2. Otwieranie radiowe z pilota tego zagubionego działa, widocznie tego serwis nie przekodował 3. Jestem w stanie zrobić to samodzielnie? (posiadam VAGa) Pozdrawiam. P.S Znalazłem procedurę dopasowania kluczyka do kodu immo na stronie ross-techa: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Diagnostic_Procedures#Audi tylko jeśli dobrze zrozumiałem to są 4 rodzaje immo. Jak sprawdzić który mam zamontowany u siebie? Kto pomoże? Chyba odpowiem sam sobie Poczytałem o immo: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer.html już wiem, że mam immo3. Niestety z podanych informacji wynika, że nie da się w immo3 zaadoptować używanego kluczyka (tylko nowy) A i to może zrobić tylko serwis (potrzebny jest 7-digit PIN/SKC (Secret Key Code)). Trudno.. :thumbdown:
  6. Witam, próbowałem wczoraj zakodować sterownik centralnego na przykładzie opisanym przez kolegę adadur. Podłączyłem Vaga i co? I zonk Brak odpowiedzi ze sterownika 35 Kto wie dlaczego? Opis jest dla B5, może nie działać w B6? Kto wie? Pozdr.
  7. Była. Też się zastanawiałem czy nie przeładowuje trochę. Jutro sprawdzę jeszcze raz dla pewności. Sztanga na kamasz i naprzód
  8. Miałem dzisiaj możliwość zrobić logi dynamiczne swojej Na podstawie wiedzy nabytej oczywiście na forum :> wydaje mi się, że jest nieźle, ale mam prośbę aby wypowiedzieli się fachowcy.. Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 790-870 230-310 210-350 40-75% STAMP /min mg/R mg/R % 0,01 1386 250 465,5 4,8 0,4 1407 850 641,9 4,8 0,8 1470 850 730,1 4,8 1,2 1575 850 906,5 4,8 1,61 1722 850 1058,4 4,8 2,01 1869 850 1205,4 4,8 2,41 2037 850 1234,8 4,8 2,81 2205 850 1141,7 4,8 3,21 2352 850 1195,6 4,8 3,61 2520 850 1190,7 4,8 4,01 2667 850 1151,5 4,8 4,43 2835 850 1063,3 4,8 4,83 2961 850 1043,7 4,8 5,23 3108 850 1048,6 4,8 5,63 3234 850 1048,6 4,8 6,03 3360 850 1038,8 4,8 6,43 3486 850 1029 4,8 6,83 3612 850 1048,6 4,8 7,23 3738 850 1058,4 4,8 7,63 3864 850 1053,5 4,8 8,02 3969 850 1024,1 4,8 8,42 4074 850 1004,5 4,8 8,82 4179 850 980 4,8 9,22 4284 850 960,4 4,8 9,62 4389 850 945,7 4,8 10,02 4452 850 926,1 4,8 10,44 4536 850 906,5 4,8 10,84 4599 850 872,2 4,8 Group A: '008 Engine speed IQ driver's req IQ via rpm(Torq) IQ via MAF TIME 2850-3150 65-70 47-51 47-60 STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0,01 1575 21,1 49,4 26,4 0,4 1638 64,5 51,1 43,4 0,8 1764 69,7 54,1 56,8 1,21 1911 69,7 55,7 57,6 1,61 2079 69,7 54,6 57,6 2,01 2247 69,7 53,5 57,6 2,41 2415 69,7 52,7 57,4 2,81 2562 69,7 52,2 57,1 3,23 2730 68,9 51,6 56,5 3,63 2877 68,4 51,1 56,3 4,03 3024 67,5 50,8 55,7 4,43 3171 67,3 50,2 55,5 4,83 3297 66,7 49,7 55,2 5,23 3423 66,2 49,1 54,9 5,63 3549 65,9 48,9 54,1 6,03 3675 65,3 48,3 54,4 6,43 3780 65,1 47,8 54,1 6,83 3906 64,5 47,2 54,1 7,24 4032 64,2 46,7 53 7,64 4137 63,7 45,3 51,9 8,04 4242 63,1 44,2 51,1 8,44 4326 62,9 42,8 50,2 8,84 4410 62,6 41,2 48,9 9,26 4494 62 39,3 48 9,66 4578 61,8 37,9 45,8 Group A: '011 Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% STAMP /min % 0,54 1617 2028 1152 22,7 0,94 1701 2124 1428 25,9 1,34 1827 2196 1836 41,8 1,74 1995 2268 2304 62,2 2,14 2163 2304 2484 62,2 2,54 2331 2328 2364 63,8 2,96 2541 2340 2376 65,7 3,36 2709 2340 2400 70,1 3,76 2877 2340 2412 72,9 4,16 3024 2340 2352 72,5 4,56 3171 2340 2208 67,7 4,97 3318 2340 2160 65,7 5,37 3465 2340 2196 66,5 5,79 3591 2340 2220 66,9 6,19 3738 2340 2280 67,7 6,59 3864 2328 2316 68,5 6,99 3990 2316 2316 69,3 7,39 4116 2292 2292 69,7 7,79 4221 2268 2244 69,7 8,19 4326 2232 2220 68,5 Mam tez troche logów statycznych, jak będzie trzeba to wrzucę Pozdr.
  9. Idę sprawdzić...[br]Dopisany: 26 Sierpień 2007, 15:21 _________________________________________________Dzięki, bezpieczniki są Ha, tylko który to teraz Nie znam niestety języka Goethego a boję się wypinać wszystkie po kolei i sprawdzać... [br]Dopisany: 26 Sierpień 2007, 15:26 _________________________________________________ :> :> :> Znalezłem! Bezpiecznik nr 33 15A "Zigarrenanzunder" Mam tylko nadzieję, że to ten bo nie mam na wymianę Zasuwam na stację kupić.[br]Dopisany: 26 Sierpień 2007, 15:38 _________________________________________________No i prąd jest jeszcze raz dzięki za pomoc.
  10. Zniknął mi prąd w gniazdku zapalniczki, nie wiem ten obwód jest na bezpieczniku? Jeśli tak to gdzie są te bezpieczniki? Szukałem na forum, nie znalazłem Pomocy...
  11. Yoshi

    [B6 AVF] grupa 013 a klima

    To jeszcze drążąc temat, a przy pozostałych logach statycznych i dynamicznych ma jakieś znaczenie włączenie klimy lub nie?
  12. Yoshi

    [B6 AVF] grupa 013 a klima

    Dzięki serdeczne za podpowiedź, zrobiłem log 013 bez obciążenia.. To chyba się nie muszę martwić :> Autko ma najechane 170k km, pasuje do logu? Group A: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str 0,01 0,02 -0,45 0 0,4 0,37 0 -0,45 0 0,45 0,77 -0,12 -0,42 0 0,56 1,17 -0,16 -0,45 0 0,59 1,57 -0,16 -0,49 0,05 0,59 1,97 -0,16 -0,47 0,07 0,61 2,37 -0,16 -0,45 0,05 0,61 2,77 -0,16 -0,45 0,05 0,59 3,19 -0,14 -0,45 0,05 0,54 3,59 -0,12 -0,45 0,05 0,52 3,99 -0,12 -0,49 0,05 0,52 4,39 -0,12 -0,47 0 0,49 4,79 -0,07 -0,45 0 0,52 5,2 -0,07 -0,45 0 0,52 5,6 0 -0,42 0 0,52 6 0 -0,47 0 0,49 6,42 0 -0,49 0 0,47 6,82 -0,02 -0,47 0 0,49 7,22 -0,02 -0,42 -0,02 0,52 7,62 0 -0,4 -0,02 0,45 8,02 0,02 -0,42 -0,02 0,42 8,44 0 -0,45 0 0,42 8,84 0 -0,45 0 0,42 9,25 0 -0,45 -0,02 0,42 9,65 0 -0,45 0 0,47 10,05 0 -0,45 0 0,49 10,45 -0,02 -0,45 0,02 0,52 10,85 -0,09 -0,54 0,07 0,56 11,25 -0,09 -0,59 0,09 0,59 11,65 -0,09 -0,59 0,09 0,59
  13. Yoshi

    [B6 AVF] grupa 013 a klima

    Witam! Zrobiłem logi 013, 4 pompka odstaje od pozostałych. Pierwsza część logu jest z wyłączoną klimą, po włączeniu cyl 4 zmienia się jeszcze bardziej Ktoś ma koncepcję dlaczego? Powinieniem się bardzo martwić? ;( Pozdr. Group A: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H Marker STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str 0,01 -0,26 -0,56 0,09 0,71 0,4 -0,26 -0,56 0,09 0,71 0,8 -0,28 -0,56 0,07 0,73 1,2 -0,28 -0,56 0,07 0,73 1,61 -0,28 -0,59 0,07 0,75 2,01 -0,31 -0,59 0,09 0,78 2,41 -0,31 -0,59 0,07 0,78 2,81 -0,31 -0,56 0,09 0,78 3,21 -0,31 -0,56 0,09 0,78 3,61 -0,31 -0,56 0,07 0,78 4,01 -0,33 -0,56 0,07 0,8 4,41 -0,33 -0,56 0,07 0,8 4,81 -0,35 -0,56 0,09 0,8 5,21 -0,33 -0,59 0,09 0,78 5,61 -0,33 -0,59 0,09 0,78 6,01 -0,33 -0,59 0,09 0,78 6,41 -0,33 -0,56 0,09 0,78 6,81 -0,33 -0,56 0,09 0,78 7,21 -0,35 -0,56 0,09 0,78 7,63 -0,33 -0,56 0,09 0,78 8,03 -0,33 -0,56 0,07 0,78 8,43 -0,31 -0,56 0,07 0,75 8,83 -0,28 -0,56 0,09 0,73 9,23 -0,28 -0,54 0,09 0,75 9,64 -0,28 -0,54 0,07 0,73 10,04 -0,31 -0,56 0,07 0,73 10,44 -0,28 -0,59 0,12 0,73 10,84 -0,33 -0,61 0,16 0,75 11,24 -0,33 -0,64 0,16 0,73 11,64 -0,35 -0,64 0,19 0,78 12,04 -0,42 -0,59 0,16 0,85 12,46 -0,45 -0,52 0,07 0,85 12,86 -0,42 -0,54 0,09 0,82 13,26 -0,4 -0,59 0,16 0,8 13,67 -0,42 -0,56 0,12 0,82 14,07 -0,35 -0,54 0,09 0,75 14,49 -0,28 -0,54 0,09 0,68 14,89 -0,26 -0,54 0,09 0,68 15,29 -0,31 -0,49 0,07 0,71 15,69 -0,33 -0,52 0,12 0,75 16,09 -0,4 -0,54 0,12 0,8 16,5 -0,35 -0,52 0,07 0,75 16,9 -0,28 -0,52 0,09 0,66 17,3 -0,26 -0,59 0,19 0,66 17,72 -0,26 -0,71 0,28 0,71 18,12 -0,35 -0,73 0,31 0,78 18,52 -0,42 -0,73 0,26 0,82 start klimy 18,92 -0,4 -0,66 0,19 0,8 19,32 -0,38 -0,61 0,16 0,78 19,72 -0,38 -0,59 0,14 0,78 20,12 -0,42 -0,52 0,09 0,82 20,52 -0,52 -0,45 0,07 0,87 20,92 -0,49 -0,4 0 0,89 21,32 -0,45 -0,42 0 0,8 21,72 -0,35 -0,47 0,05 0,71 22,12 -0,31 -0,54 0,12 0,68 22,53 -0,35 -0,56 0,14 0,78 22,93 -0,42 -0,61 0,14 0,87 23,33 -0,49 -0,66 0,09 1,01 23,73 -0,54 -0,73 0,12 1,11 24,13 -0,59 -0,82 0,12 1,25 24,55 -0,61 -0,87 0,12 1,34 24,95 -0,61 -0,89 0,09 1,39 25,36 -0,59 -0,92 0,07 1,41 25,76 -0,56 -0,92 0,07 1,41 26,16 -0,56 -0,94 0,05 1,44 26,56 -0,56 -0,94 0,05 1,46 26,96 -0,54 -0,96 0 1,46 27,36 -0,54 -0,99 0 1,51 27,76 -0,54 -0,99 0 1,53 28,16 -0,54 -1,04 0 1,55 28,56 -0,52 -1,06 0 1,55 28,96 -0,52 -1,08 0 1,58 29,36 -0,52 -1,08 0 1,58 29,76 -0,52 -1,11 0 1,6 30,16 -0,52 -1,13 0 1,6 30,56 -0,42 -1,18 0,02 1,55 30,96 -0,42 -1,2 0,05 1,55 31,38 -0,4 -1,18 0 1,55 31,78 -0,42 -1,15 0 1,58 32,19 -0,49 -1,11 -0,05 1,65 32,59 -0,52 -1,11 -0,09 1,69 32,99 -0,52 -1,08 -0,09 1,72 33,39 -0,52 -1,11 -0,14 1,72 33,79 -0,52 -1,11 -0,14 1,74 34,19 -0,52 -1,13 -0,12 1,74 34,59 -0,52 -1,18 -0,09 1,76 34,99 -0,54 -1,18 -0,12 1,81 35,39 -0,49 -1,13 -0,16 1,79 35,79 -0,47 -1,15 -0,16 1,79 36,19 -0,47 -1,18 -0,14 1,81 36,59 -0,52 -1,2 -0,14 1,84 36,99 -0,52 -1,2 -0,14 1,88 37,39 -0,52 -1,25 -0,09 1,88 37,79 -0,56 -1,29 -0,07 1,93 38,19 -0,59 -1,29 -0,07 1,95 38,59 -0,56 -1,29 -0,09 1,91 38,99 -0,54 -1,29 -0,09 1,91 39,39 -0,54 -1,29 -0,09 1,93 39,79 -0,52 -1,29 -0,09 1,93 40,19 -0,54 -1,29 -0,12 1,95 40,59 -0,54 -1,29 -0,12 1,93 40,99 -0,52 -1,29 -0,12 1,93 41,39 -0,52 -1,29 -0,12 1,91 41,79 -0,49 -1,29 -0,12 1,88 42,19 -0,49 -1,29 -0,12 1,88 42,59 -0,49 -1,29 -0,14 1,88 42,99 -0,49 -1,29 -0,14 1,91 43,39 -0,49 -1,27 -0,16 1,91 43,79 -0,49 -1,27 -0,16 1,88 44,19 -0,47 -1,27 -0,16 1,88 44,59 -0,47 -1,27 -0,14 1,88 44,99 -0,47 -1,27 -0,12 1,88 45,39 -0,47 -1,29 -0,12 1,86 45,79 -0,47 -1,29 -0,09 1,86 46,19 -0,47 -1,29 -0,09 1,86 46,59 -0,47 -1,29 -0,09 1,86 46,99 -0,47 -1,29 -0,09 1,86 47,39 -0,49 -1,29 -0,09 1,88 47,79 -0,49 -1,29 -0,12 1,88 48,19 -0,49 -1,29 -0,09 1,88 48,59 -0,52 -1,27 -0,09 1,88 49 -0,52 -1,27 -0,12 1,88 49,4 -0,56 -1,2 -0,16 1,91 49,82 -0,59 -1,15 -0,21 1,93 50,22 -0,59 -1,13 -0,24 1,93 50,62 -0,54 -1,13 -0,21 1,88 51,02 -0,52 -1,15 -0,21 1,88 51,42 -0,49 -1,13 -0,26 1,86 51,82 -0,49 -1,11 -0,26 1,84 52,22 -0,49 -1,15 -0,24 1,86 52,62 -0,52 -1,2 -0,16 1,91
  14. To chyba jednak jest jakaś ściema. Po prostu za tanio. Ale znalazłem jeszcze cos innego: http://moto.allegro.pl/item212543815_rozrzad_komplet_audi_skoda_vw_seat_1_9tdi_2_0tdi.html To już wygląda całkiem wiarygodnie i cena jest do przyjęcia.. Chyba sie zdecyduję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...