Skocz do zawartości

Bartekl

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartekl

Osiągnięcia Bartekl

0

Reputacja

  1. Hej, poszukaj dobrze na tym forum, było o tym dużo pisane. Były podobne przypadki i niekoniecznie wiazały sie z wymianą p-wtrysków. Wpisz w szukaj pompowtrysk lub trzęsie, wyskoczy sporo materiału!!!
  2. Bartekl

    [B6 AVF] Spływajace paliwo

    U mnie robili to mechanicy i nie zakładali nowych oringów. Pewnie coś się ułożyło i problem ustąpił. Czy dasz radę sam to już pytanie do specjalistów.
  3. Panowie podłączam się bo ja też mam problem z Kątem synchronizacji. Moja grupa 004 wygląda praktycznie identycznie jak u autora tematu. Mój rozrząd też był wymnieniany 30 tys. temu. Na forum po zamieszczeniu logów szanowni koledzy powiedzieli że muszę poprawić rozrząd, więc pojechałem do zakładu gdziego robiłem i zostawiłem auto do sprawdzenia. Mechank powiedział że wszystko gra. kazuyaet - z forum też jeździł po mechanikach i nikt nie potrafił mu pomóc, wymienił nawet czujnik Halla, a podobno miało to związek z Tym dużym kołem zębatym któte jest pod tą plastikową osłoną. czy ten element trzeba wymienić przy rozrządzie??
  4. Bartekl

    [B6 AVF] Spływajace paliwo

    http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t17685.0.html;highlight=pomocy+pompowtryski były jeszcze ze 2 podobne przypadki, że po wyciągnięciu PD i założeniu tych samych (z nowymi oringami lub tymi samymi) problem ustąpił. jarek3251 - to jest pryzpadek AWX/AVF - i ja o tym mówię u Ciebie nie ma PD więc moj przypadek dużo Ci nie pomoże miru - logi z 013 są konieczne. Pytałem wcześniej czy nie telepi Ci autem na wolnych obrotach(czuć to w kabinie) ??? jeśli tak to na 99% to samo co u mnie.
  5. Bartekl

    [B6 AVF] Spływajace paliwo

    Stary, napisąłem Ci jakiś czas temu że miałem to samo i sobie poradziłem praktycznie bez kosztów, to na 95% PD nie trzymają ciśnienia. Było kilka podobnych przypadków w AWX i AVF. POCZYTAJ FORUM bo rozwiązania są na tacy tylko trzeba się do nich zastosować!!!!
  6. Hej, mam pewne spostrzeżenie które może świadczyć że auto jest trochę przymulone. Robiąc logi średnio od 1500 RPM to po około 10s(STAMP) mam 3900 - 4100 RPM. Czytając bardzo dużo logów na forum widzę, że inne AWX-y po 10s łapie 4200- 4300 obrotów. (zaznaczam że analizowałem tylko przypadki które zaczynające się od tej samej wartości obrotów na starcie) Czy ten kąt synchronizacji może mieć wpływ? Czy takie czynniki jak opony, ukształtowanie terenu, wiatr przy pomiarach mogą mieć wpływ? (choć moje auto zawsze wypada słabiej)
  7. Wyciek miałem wcześniej ale dolałem płynu i nie ubywa. jakie masz objawy poza bulgotaniem i jak długo z tym jeździsz. Moje luzy są bardzo delikatne i czuje to tylko na łukach..... ciekawi mnie jak długo jeszcze polatam???
  8. Bartekl

    [B6 AVF] Spływajace paliwo

    Hej miałem podobnie... u mnie oringi pod PD nie trzymały ciśnienia, jak wymontowali mi PD i zamontowali te same coś się ułożyło i problem zniknął...., a nie telepie ci na wolnych obrotach? jest pare takich przypadków na forum.... poszukaj!
  9. Witam, czy ktoś miał lub ma podobnie?: jak skręcę kierownicą np 1/2 obrotu i wykonuje delikatny ruch dociągający i odpuszczam czuje jakby lukę w pracy wspomagania. Nie chodzi o to że jest ciężko bo wspomaganie pracuje ok tylko czuć jakby luz. Odczuwam to na długich łukach jak koruguję tor jazdy to reakcja na dociągnięci jest leciutko opóźniona. (jest to słabo odczuwalne ale wcześniej tak nie było) dodam że płynu jest max (trochę dziwnie śmierdzi jakby spalenizną ale tak miałem od dawna) nie słychać żadnych odgłosów co mnie zastanawia że na wolnych obrotach mam bulgotanie płynu w zbiorniczku, to normalne? Pozdrawiam
  10. Pewnie tak ... ja się za bardzo nie znam ale jest gdzieś post (w którym uczestniczyłem) i ktoś pisał jak to zrobić. Wpisz w szukaj "pompowtryski" albo "trzęsie" postów z podobnymi akcjami będzie sporo. Jeden gość z forum wymienił całą listwę el. zasilającą PD i też pomogło - koszt podobno 100zł.
  11. Poszukaj i poczytaj forum!!! sporo osób miało takie objawy. Ja też miałem podobnie i pomogło podociskanie styków elektrycznych przy PD (na forum jest to opisane nawet z rysunkiem)
  12. Ja Ci nie wytłumaczę bo dokładnie się nie znam ale jedno co mogę powiedzieć to że dawki są b.dobre - więc problemów szukaj gdzieindziej. Pozd
  13. Panowie jak to jest z tym kątem synchronicacji, bo już głupieje. Wymieniłem rozrząd 20 tys temu i rozchodzo mi się bardziej w dynamicznych niż w powyższym przypadku alexa, w statycznych jest tak samo. Byłem u mechanika sprawdził napinacz i powiedział że jest ok. Czy coś z tym dalej robić czy jeździć i sprawdzać.
  14. Witam, wstawiam 004 po sprawdzeniu w serwisie - mechanik twierdzi że napinacz i ustawienie rozrzadu jest OK. Co o tym myślici i co radzicie???? szukać innego mechanika (ale gość od lat robi głónie rozrządy w VW i Audi) W aucie w sumie wszystko gra.......[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2008, 20:46 _________________________________________________Nie da sie ukrzc ze Euro w pelni..... czas oczekiwania na odp wzrasta
  15. Ktoś pisał o tym na forum, uczestniczyłem w tych wątkach tak więc poszukaj..... z tego co pamiętam to chodziło o proste podociskanie wtyków. Jeden przypadek to była wymiana listwy (podobno 100zł) oringi to bardziej skomplikowana sprawa bo wiąże się z wyciąganiem PD i poprostu wymienia się na nowe ale to powinien już robić fachowiec. Moja rada jest taka - poświęć parę godzin na szukanie i czytanie forum bo ja nie jestem znawcą a wszystko co wiem znalazłem na forum + mój przypadek, który z resztą jest też opisany. wpisz w silnikach diesla w szukaj słowo "trzęsie" lub "pompowtrysk" - wyskoczy Ci 15 podobnych prztpadków z rozwiązaniami potem stosuj porady i wymiany od najtańszych, ja tak zrobiłem i praktycznie bez nakładów moją furę uzdrowiłem!!! (nawet się rymneło) Hej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...