Skocz do zawartości

StuffX

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O StuffX

Informacje

  • Imię
    Mik
  • Lokalizacja
    Poz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wymieniłem zawór odpowietrzania pokrywy zaworów (na polecany nowszy o nr 06B103235Q i oring na wyjście z pokrywy N9046500), oraz przepływomierz. W aucie przestały falować obroty na postoju, oraz auto przestało gasnąć przy wciśnięciu sprzęgła w momencie jazdy. Po wymianie skasowałem błędy, m.in. za bogata mieszkanka, oraz za niska mieszanka - jeszcze testuje czy się pojawią ponownie. Po wymianie sprawdziłem poziom oleju i czekam na przejechanie kilkuset km żeby moc odnieść się jak to pomogło na pobór oleju. Z rzeczy które mi przeszkadzają: - na postoju przy dodawaniu gazu auto automatycznie przełącza się na z gazu na benzynę (zauważalnie tylko przez diodę).
  2. Na benzynie nie gaśnie. Wiem ze dziwnie udzielać nieprecyzyjnej informacji ale wydaje mi się ze czasami nie ma mocy, tzn ciągnie po chwili od wciśnięcia gazu. EDYCJA: Wymieniłem zawór odpowietrzania pokrywy zaworów (na polecany nowszy o nr 06B103235Q i oring na wyjście z pokrywy N9046500), oraz przepływomierz. W aucie przestały falować obroty na postoju, oraz auto przestało gasnąć przy wciśnięciu sprzęgła w momencie jazdy. Po wymianie skasowałem błędy, m.in. za bogata mieszkanka, oraz za niska mieszanka - jeszcze testuje czy się pojawią ponownie. Po wymianie sprawdziłem poziom oleju i czekam na przejechanie kilkuset km żeby moc odnieść się jak to pomogło na pobór oleju. Z rzeczy które mi przeszkadzają: - na postoju przy dodawaniu gazu auto automatycznie przełącza się na z gazu na benzynę (zauważalnie tylko przez diodę).
  3. Log byl robiony na LPG, jednakze zauwazylem ze przy pedale w podlodze i dojechaniu do tak ok 4000 RPM po puszczeniu pedalu gazu, nastepowalo automatyczne przelaczenie na benzyne i po chwuili znow wracalo na gaz. @UP - dodatkowy czujnik mam montowac poprzez nowy otwor w silniku? Czy zastapic jakis istniejacy czujnik?
  4. Na samym początku chce podziękować za zainteresowanie tematem, i wszelką pomoc jaką uzyskam! @Łukasz13 - da sie to jakos zdiagnozowac - np za pomoca VAG ? @Makale - głowica jest nowa, uszczelniacze pierścieni i inne rzeczy także z tym związane - chyba ze mechanik coś popsuł i nie naprawił. Czy to się jakoś diagnozuje, czy mam pojechać do kogoś i powiedzieć żeby poszukał przyczyny ?
  5. Witajcie! Moja historia Audi A4 2001 2.0 ALT jest długa i niemiła. W auto wrzuciłem już jego równowartość i niestety wciąż są nowe problemy. 1a. Ostatnim z nich jest problem z gasnącym silnikiem na gazie. W momencie wejścia na bieg jałowy podczas jazdy - np podczas podjeżdżania do świateł. Nie zauważyłem jasnej przyczyny, temperatura silnika/otoczenia nie ma nic do rzeczy. EDYCJA: Po wymianie przepływomierza oraz zaworu odpowietrzania pokrywy zaworów (na polecany nowszy o nr 06B103235Q) i oring na wyjście z pokrywy (N9046500) auto przestało gasnąć!! 1b. Auto jakby nie miało mocy, jakby późno reagowało na dodanie gazu - takie jakby lagi. EDYCJA: Po wymianie przepływomierza oraz zaworu odpowietrzania pokrywy zaworów (na polecany nowszy o nr 06B103235Q) i oring na wyjście z pokrywy (N9046500) - weryfikuje czy problem wystepuje. 2. Od pewnego czasu czasami zapala się "konewka" z napisem "oldruck" - zaczęło się to dziać dyzo później niż zamontowanie gazu. Konewka pojawia się tylko jak stoję w korku ewentualnie wolno jadę. Auto miało robiona górę silnika. Dokładnie podczas wymiany wariatora mechanik złe złożył rozrząd. To co to spowodowało podobno naprawił. Od tamtego momentu wciąż coś się dzieje. Wrzucam na początek logi, w miarę rozwoju watko, postaram się uzupełniać informacje: Mój log na https://log.malonetuning.com (na tym logu silnik nie zgasl ani razu) Obecnie sa dwa bledy w VAG: - 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold / P0420 - 01 - Upper Limit Exceeded - 17947 - Clutch Pedal Switch (f36): Implausible Signal / P1539 - 004 - No Signal/Communication Nie jestem mechanikiem, ale czas jaki poświeciłem i pieniądze które straciłem skłaniają mnie do szukania pomocy tutaj. Wierze w dobre chęci ludzi z Forum, gdyż jestem userem już dobre parę lat - jeszcze za czasów posiadania A4 B5. Poza jakimiś radami, będę wdzięczny choćby za polecenie jakiegoś DOBREGO mechanika/zakładu, który się zna na silnikach i jest w stanie ogarnąć te wszystkie problemy... obecnie jeżdżę, wymieniam części i nic się nie zmienia. Kasy też juz nie mam na naprawy. EDYCJA: Instalacja gazowa BRC zalozona w styczniu 2019 roku.
  6. StuffX

    Wymiana wariatora A4 B6 2,0 ALT

    Dokładnie jak kolega wyżej. Wariator, najlepiej namiary na regenerację poproszę ( link do aukcji zdechł ). A4 2001 2.0
  7. Witam Was serdecznie, z zasypanego sniegiem Poznania Jezdze A4 1.6 z '97 roku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...