Skocz do zawartości

andrew01

Pasjonat
  • Postów

    248
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4

O andrew01

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Kuj-Pom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

16609 wyświetleń profilu
  1. @przem8 Z tym pętleniem to chyba jeszcze troszeczkę brakuje, choć fakt przyznaję, że nie dużo. Poniżej wyliczyłem procent wykorzystania maksymalnego czasu:
  2. @Łukasz13 Przepływka wymieniona, poniżej nowe logi: 115 118 003 020 002 033 Czy jest coś jeszcze w logach do czego można byłoby się przyczepić? Sam już niczego nie znajduję, autko idzie bardzo ładnie. Teraz zostało przy okazji podjechać na jakąś sensowna hamownię, ale patrząc po przepływie to chyba okolice 210KM są realne? Pozdrawiam Andrzej
  3. Trochę się działo, trochę to trwało ale w końcu samochód wrócił, zrobione: - regeneracja turbiny (wcześniej pokazywana nieszczelność nie miała wpływu na doładowanie, była za turbiną a nie przed, problemem była niedomykająca się/lużna klapka WG), - katalizator sportowy Custom Hoffman, - nowe świece, - komplet filtrów (paliwa też), Generalnie samochód odżył, od 2500 ładnie już ciągnie. Patrząc na logi to wg mojej oceny 115-118 wygląda całkiem przyzwoicie, pytanie czy w związku z tym, że mam u siebie zawór Pierburg 7.01024.02.0 potrzebna byłaby korekta softu? Z tego co czytałem to zdania są podzielone, z przewagą, że raczej nie jest potrzebna. Natomiast to co najbardziej mnie zastanawia to grupa 033 i korekty lambda, czy nie są za duże? Czy można z tym jeździć czy potrzebna byłaby zmiana w sofcie? Błędy kasowane przed każdym przejazdem. 115-118 003 020 002 033 Tak porównuję z innymi jeszcze logami i czy przypadkiem przepływomierz trochę nie zaniża? Ma już swoje lata, kto wie czy nie jest od nowości, ja na pewno go nie wymieniałem, jak też nigdy nie czyściłem, a auto w moich rękach jest od 10 lat.
  4. Patrząc na przykładowe zdjęcie to wygląda na ukręconą szpilkę.... Te szpilki są wykręcane z korpusu czy raczej czeka mnie wymiana turbiny?
  5. Wydaje mi się, że znalazłem przyczynę, wygląda na to że mam ukręconą (lub brak) trzecią śrubę łączącą turbo z katalizatorem, tą która jest od dołu: Jak sądzę to siwe dookoła to jest okopcenie od spalin, osłona termiczna z kolei cała czarna jest. Czy to by tłumaczyło taki słaby dół doładowania? Pozdrawiam Andrzej
  6. @przem8 Jutro zrobię loga z odpiętą wtyczką, ale bardziej mnie martwi to jak dmucha przy zdjętym wężyku z WG. Poprzednio to mi szło szybko w górę na spore przeladowanie a teraz jedna wielka kicha.
  7. Tak jak podejrzewałem, przy zdjętym wężyku WG jest to samo: Pomysły mi się już skończyły, do listy spraw do sprawdzenia przy serwisie dopisałem: - sprawdzenie szczelności dolotu, - sprawdzenie czy nie ma przedmuchów na kolektorze wydechowym, - sprawdzenie czy muszla turbiny nie jest popękana Co jeszcze dopisać? Co sprawdzić? Obawiam się czy aby turbina nie będzie do regeneracji, ponownie....
  8. Podmieniłem na stary N75 dla sprawdzenia i dół jest tak samo słaby, do 2700 obrotów idzie jak żółw, dopiero później dostaje kopniaka. Zrobię jeszcze test z odpiętym WG ale podejrzewam, że może być podobnie.
  9. Cześć, gorąca prośba o zerknięcie, zbliża mi się serwis i postanowiłem profilaktycznie zrobić logi, no i delikatnie mówiąc jest średnio. Auto zbiera się nawet nie najgorzej dlatego dziwią mnie tak słabe wyniki. Zamiast N75 mam Pierburg'a z 2.0 7.01024.02.0, czy może to mieć wpływ na takie łagodne wstawanie turbiny i powinienem poprawić soft? Jakiś czas temu jak robiłem logi z odpiętym wężykiem to wstawała całkiem spoko (link). Korekty 033 to jakaś masakra. W aucie zrobiony program, dołożony prawy IC i wtryski 320cc. Przed każdym przejazdem błędy kasowane, po przejazdach zero błędów. Temperatura otoczenia +30. Świece PFR6Q do wymiany, nalatane mają 65tkm. Przepływomierza jeszcze nigdy nie wymieniałem - czy to już czas na niego? VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Pozdrawiam Andrzej
  10. Panowie, podłączę się pod temat anomalii G150 i G151, mam czynnik do uzupełnienia bo i tak już słabo chłodzi ale to akurat chyba nie powinno mieć wpływu na pomiar temperatur. Zastanawiają mnie różnice temperatur oraz niższe temperatury niż na wyjściu z parownika, pokazywało nawet temperaturę ujemną... Natomiast gdy zwiększyłem nastawę temperatur i zaczęło grzać to temperatury się zrównały. Błędy sprawdzone i jest pusto. Czy to wskazuje jednak na problemy z czujnikami G150 i G151? Jeśli tak, czy ktoś miałby może pod ręką numery części tych czujników?
  11. Panowie, zmieniam u siebie fotele manualne na elektryczne i z elektrycznymi miałem w komplecie osłony na szyny. Obecnie osłon nie mam tylko plasticzki wchodzące pod szynę z tyłu i z przodu. Przy tych osłonach szyn są kołki (numer 5), czy podłoga powinna być przygotowana pod te kołki? Wystarczy zrobić dziury w wykładzinie? Wydaje mi się, że kołki są niezbędne, bo bez kołków fotel mi przesuwa te osłony i wszystko jakoś tak za bardzo luźne jest na moje oko.
  12. Może proste rozwiązania pomogą, czyli wykodowanie kluczyków w VCDS i zakodowanie tego co fizycznie posiadasz?
  13. W moim przypadku wystarczył skan dowodu rejestracyjnego z Niemiec, w którym było wpisane EURO4 oraz wydruk parametrów pojazdu uzyskany z ASO Audi (ten ostatni miał pewnie mniejsze znaczenie). Myślałem, że będzie potrzebna homologacja ale w ASO powiedzieli, że wydaje się ją tylko w kraju, w którym nastąpiła sprzedaż. Wpis do dowodu i po dwóch godzinach zmiana w CEPIK była już widoczna.
  14. Cześć, troszkę odkopię temat. Zanim zabiorę się za wymianę zamka albo samego mikroswitcha maski chciałbym zapytać czy jest szansa to zrobić bez odsuwania pasa przedniego? Czy nie ma się co męczyć i najpierw trzeba zrobić trochę miejsca odsuwając pas przedni?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...