no i po czyszczeniu. w pewnym miejscu zacierały się żaluzje, syfu trochę było elegancko wyczyszczone i git. śmiga elegancko. zaglądam w kata a tu zdziwienie kata w środku brak wcześniejszy właściciel musiał usunąć więc skręciłem wszystko do kupy. pozdrawiam.
Softa zmieniałem u Świątka w Bydgoszczy. na tym sofcie mam zrobione jakieś 80 tyś. km i do tej pory bez zarzutu. Kąt wtrysku tak wiem jest do porawienia bo wymieniałem 20 tyś km temu rozrząd.
Jakie ograniczniki wywalone?[br]Dopisany: 24 Luty 2009, 08:59_________________________________________________co myślicie o usunięciu kata z układu wydechowego przy okazji czyszczenia turbiny? dodam że autko ma przelatane 292 tyś. km.
Witam wszystkich audimaniaków, chciałbym was prosić o analizę logów i błędów. Strzałka wpada mi w notlauf, ale jak ją tak trochę pogoniłem na tych logach to na ostatnich szła jak trzeba. Na pierwszy rzut oka to przeładowuje więc sądzę że będę musiał się dobrać do płuc mojej niuni i odkurzyć je.
Pozdrawiam wszystkich.
Odczyt błędów:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 028 906 021 GN
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 30SG 1437
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00012
1 Fault Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
Próba statyczna:
- normalnie:
000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b1ada7c0c5e4331.html
001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6545e4bddf2cc7c0.html
003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30b6681aca916686.html
004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8f35e48eef5361f.html
007: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b99fd12fd31be50.html
013: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9b8d679d11fd29d.html
- basic settings:
000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aeb26008699516d3.html
003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/19b216106065785b.html
004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c64699b94de57f92.html
011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad0440ef09e0633c.html
Próba dynamiczna:
- normalnie:
000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6da39a8470598f89.html
001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fed6fc54d80963f8.html
003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a488f17f1260700c.html
004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b59cbf319ad5b09.html
008: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b5496bdce5771bbe.html
010: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e644ef060e5ad2cf.html
011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e20b86a4344efbb.html
jakieś parę miesięcy temu wymieniłem pompę wodną bo kapało z niej na firmy FEBI. ze smutkiem muszę stwierdzić że części tej firmy zeszły na "psy"! zarówno zawiecha jak i pompa!! doradźcie jakiej firmy kupić pompę wodną do AFN! z góry dzięki.
okeyyy zrobione nie tę co trza śrubkę poluzowałem wszystko gra :oklaski: kąt 49,50,51.
mimo to nie daje mi spokoju ta pozycja 9. na wykresie są trzy linie i nie jestem pewien czy nie trzeba trafić przecięciem w linie środkową niebieską, i czy wtedy czasem nie będzie idealnie?!?! jakby to była jakaś średnia optymalna po ówczesnym wybraniu odpowiedniej identyfikacji silnika w zakładce wykresu TDI-Timing.
witam, wczoraj po podłączeniu vaga do mojej a4 1,9 TDI AFN 110KM 1997r. stwierdziłem że wartośc kąta wtrysku wynosi 33 jednostki. postanowiłem poprawi tę wartośc na 49-54 jednostek.
opis zgodny pomyłka u mnie co do śruby nr 4. sssooorki
i pytanie:
VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 a co z pozycją 9 ??? co oznacza pozycja 9 i do czego się odnosi ??? jaką wartośc powinna miec ??? jest przecież powiązana na wykresie
nie udało mi się ustawi wartości większej niż 35 - 36 a wartoś w pozycji 9 prawdopodobnie zwiększyła mi się do wartości 133 - 136 a było chyba jakieś 109.
proszę o poradę.
u mnie po przejechaniu 214000 km w silniku 110KM AFN zero!!! jakiegokolwiek zużycia wałka czy popychaczy , zawory na 4+, blok silnika wzorowy! moim zdaniem NIE RUSZAć!!!
witam, mam czasami ten sam problem jak autko jest rozgrzane. mysle ze jest to cos nie tak ze sprzeglem. wez na postoju wrzuc piaty bieg i przypal sprzeglo powinno na jakis moment pomoc. u mnie to zadzialalo i tak raz na miesiaczek albo ciud dluzej starczy. ale zczasem i tak trza do tego zajzec.
Witammm wszystkich AUDIMANIAKóW, z tej strony Karol jestem z Lęborka. Od roczku śmigam czerwoną strzałką z 1997r. 1.9TDI 110KM AFN.
przez ten roczek trochę je udoskonaliłem:
+troche chromów IN-PRO
+zawiecha EIBACH
+tarcze hamulcowe i klocki EBC
+płyn hamulcowy MOTUL
+chip tuning 145HP/4169rpm, 292Nm/2420rpm
+przednie lampy soczewki
+tylne inne
+i tam takie duperelki
wszystkich pozdrawiam.