Skocz do zawartości

tomek_vw

Pasjonat
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O tomek_vw

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. wielkie dzięki temat ogarniety faktycznie krosowanie wtyczki rozwiązało problem
  2. wielkie dzięki to chyba to jutro sprawdzę ---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ---------- czyli takiej wtyczki mam szukać po lewej w bagażniku ?? a od czego jest ta ?
  3. teraz tak się zastanawiam piny w czerwonej wtyczce zostały przepiete na tel bo były na nawi a co z szarym powinien pójść na mute czy to obojętne?? w drugim a4 mam podpięte tylko te dwa kable na tel i działa
  4. Powracam do mojego problemu z BT wszystko działa tylko nie mam głosu w głośnikach ( mikrofon działa bo rozmówca mnie słyszy tylko ja nie słyszę rozmówcy wyciszenie działa nawet po przyciśnięciu przycisku rozmowy na kierownicy nie słychać lektora) które kable odpowiadają za przesył głosu ?? może ktoś pomoże bo nie chce kupować wiązki jak mam oryginalną . Nie wiem czy fabrycznie była tam navi czy radio na chwile obecą jest radio synfony 2 Moje radio synfony 2 podpiecie wtyczek wtyczka w błotniku lewy tył I-rząd (w zasadzie to samo co podał wcześniej Dominik): pin 1 - Zacisk 30 pin 2 - Zacisk 31 pin 8 - NF (+) do radia -R-/sterownika systemu nawigacji z napędem CD -J401- pin 9 - NF (-) do radia -R-/sterownika systemu nawigacji z napędem CD -J401- pin 10 - Zacisk 31 (masa ekranu) (niewykorzystany) pin 11 - Wejście mikrofonu (+) dla mikrofonu telefonu -R38-/sterownika systemu nawigacji z napędem CD -J401- pin 12 - Wejście mikrofonu (-) dla mikrofonu telefonu -R38-/sterownika systemu nawigacji z napędem CD -J401- pin 15 - Diagnoza K pin 16 - Sygnał wyciszenia o niskiej częstotliwości (Mute) do radia -R-/sterownika systemu nawigacji z napędem CD -J401- pin 17 - Magistrala CAN High (system Infotainment) pin 18 - Magistrala CAN Low (systemu Infotainment) II rząd - pusty III rząd: pin 37 - Zacisk 30 do uchwytu telefonu -R126- pin 39 - Zacisk 31 do uchwytu telefonu -R126- pin 41 - Zacisk 30 do uchwytu telefonu -R126- pin 42 - Wyjście mikrofonu (+) do uchwytu telefonu -R126- pin 43 - Wyjście mikrofonu (-) do uchwytu telefonu -R126- pin 44 - Zacisk 31 (masa ekranu) pin 45 - NF (+) od uchwytu telefonu -R126- pin 46 - NF (-) od uchwytu telefonu -R126- pin 47 - Sygnał SNDREQ z uchwytu telefonu -R126- pin 49 - Ser-Tx (+) douchwytu telefonu -R126- pin 50 - Ser-Tx (-) douchwytu telefonu -R126- pin 51 - Ser-Rx (+) oduchwytu telefonu -R126- pin 52 - Ser-Rx (-) oduchwytu telefonu -R126-
  5. Poczym poznać że była mała nawi?
  6. była wymieniana cała instalacja samochodu fabrycznie auto nie miało Bluetooth ani kierownicy multi. Nowa wiązka miała juz instalacje Bluetooth oraz wyprowadzenie pod telefon w podłokietniku. Zakupiłem kierownice taśmę, mikrofon oraz BT 8P0 862 335D zmontowałem wszystko. Kiera działała po zakodowaniu ( nie działał tylko przycisk mode ale okazało sie ze zegary trzeba dokodować ) na chwilę obecną działa wsztko: - paruje się z telefonem - wczytuje książkę - wycisza radio - można dzwonić - mikrofon działa bo mnie słychać tylko ja nie słyszę niczego Wczoraj rozebrałem inne a4 zeby sprawdzic BT jest OK bo w drugim aucie działa zerknąłem na instalacje jak jest tam podpięte i faktycznie miałem wpięty zielony i czarny kabel na nav line +/- a w tej drugiej pod tel line +/-. Zmiana tych pinów nic nie dała. Myslałem że przyczyna moze byc brak dostawki telefonu w podłokietniku ale okazało się że w tej drugiej kabel jest po prostu odcięty i wszystko działa. Kodowania sa przepisane z auta do auta nie mogłem sie tylko połączyć z radiem w tej co wszystko działa i teraz moje pytanie : Teoretycznie radio musi byc wkodowane bo niewie ze ma BT czy kodowaniem może mieć wpływ na brak głosu w głosnikach? Nie jestem wstanie podmienić radi bo odrazu pisze save na radiu nawet nie pyta o pin . ---------- Post dopisany at 07:14 ---------- Poprzedni post napisany at 07:12 ---------- ---------- Post dopisany at 07:29 ---------- Poprzedni post napisany at 07:14 ---------- dodam że radio to symphony II w obu autach ---------- Post dopisany at 08:41 ---------- Poprzedni post napisany at 07:29 ---------- Podmieniłem radia dalej tosamo
  7. przepiąłem na tel line bo było na navi skrajna prawa wtyczka ale to tez nie pomogło jakie powinno być kodowanie radia ?
  8. dobra to tera ja instalacja fabryczna i wszystko działa oprócz tego że nie mam głosu w głośnikach moduł sprawdzony działa wiazka wygląda na OK radio się wycisza ale nic nie słychać w głośnikach rozmówca mnie słyszy może cos mam żle zakodowane w radiu jakies pomysły??/ aha radio Symphony II
  9. stara spuchła od oleju?? przytnij ja i poskładaj lepiej żeby tam nie było idealnie szczelnie wyjdzie to tylko na zdrowie przepustnicy
  10. siada sterownik wentylatorów jest to znana przypadłość w A3 8P tylko tam sterownik can jest w wentylatorze a tu jest osobno i można go wymienić bez zmiany wentylatorów
  11. dziękuje jutro rozbieram
  12. tomek_vw

    dolny wahacz

    każda ingerencja w zawieszenie powinna kończyć się kontrolą geometrii pomimo tego ze niby masz punkty stałe nieregulowane w wahaczu ale samo wypracowanie gumy wystarczy żeby przestawić. Poza tym kontrola geometrii kosztuje około 35zł a opony troszkę więcej
  13. Oryginały philipsa są teraz pakowane w nowe pudełka plastikowe. Na pewno oryginały kupisz w NORAUTO nie sa tam tanie ale na pewno tańsze niż w ASO. Philips wprowadził nową formę reklamacyjną w postaci wysyłki do nich bezpośrednio przez klienta więc większe firmy nie mogą sobie pozwolić na posiadanie podróbek bo nie mają możliwości tego ukrycia już.
  14. no tak ale jeżeli przed demontażem nie było wibracji a po demontażu są to może im się rozsypały przy ściąganiu i źle poskładali na przykład nie znaleźli wszystkich igiełek
  15. na samym początku nie po kilku gaszeniach tak ale nie pamietam numeru ale chyba 19557- silnik klapy w kolektorze ssącym (V157),przerwa/zwarcie z masą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...