Skocz do zawartości

BigYaroslav

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BigYaroslav

Osiągnięcia BigYaroslav

0

Reputacja

  1. Witam! chodzi o audi B4 1.9 TDI 90 km 1z mojego ojca, gdzie kończy się już skrzynia biegów (biegi 1 i 3 ciężko wchodzą a 2 nawet nie chce się wybijać) mechanik stwierdził że remont będzie bardzo kosztowny i się nawet tego nie podejmie, więc pozostaje przekładka! i tu pojawia się moje pytanie do szanowanych klubowiczów: czy będzie do tej b4 pasować skrzynia od a4 1.9 TDI 90 km AHU? z góry dzięki za odpowiedź! pozdr
  2. jeszcze nie podłączalem. aha zapomniałem dodać że cały osprzęt z komputerem wtryskami i pompą są od starego silnika. słyszałem że kompem wtryskami i pompą właśnie te silniki się różnią [br]Dopisany: 18 Kwiecień 2011, 13:03_________________________________________________chyba znalazłem przyczynę! otóż najprawdopodobniej to zły czujnik oleju(mechanik kupił nowy przy swapie silnika) pojechałem dziś do sklepu mot. po czujnik ciśnienia oleju i sprzedawca chciał stary czujnik na wzór bo po modelu nie dojdzie który bylby dobry. a ja starego nie mam! bo jak już pisałem mi go rozwalilo w starym silniku a w nowym nie mam! koledzy jak dojść do tego który będzie dobry?? A i jeszcze jedno ile czujników ciśnienia oleju ma mój silnik AHU ? bo słyszałem że b4 miały 2
  3. witam! Od niedawna posiadam silnik AHU. Stara 1Z padła po tym jak turbo oszalało i zaciągnęło olej z silnika. . . efekt tłoki popękane tuleje porysowane czyli nie warto remontować! Ale do tematu : po przejechaniu ok 200 km na tym silniku zauważyłem że przy gwałtownym ruszaniu bądź hamowaniu i w zakrętach zapala mi się kontrolka od oleju i po chwili gaśnie. stan płynów się zgadza. zalany mobil 1 10w40x1 diesel. co może być przyczyną? dodam jeszcze że filtry mam nowe jak i czujnik ciśnienia oleju. z góry dzięki za wszelkie informacje. pozdrawiam.
  4. Moja 1.9 TDI 1Z 90KM 1996 rok Przy zakupie w marcu miala 283 000 obecnie 297 000 i nadal rosnie :naughty: Przebieg raczej orginalny . . .
  5. Witam! Byłem ostatnio ogładać w celu zakupu VW golfa IV 1.9 TDI! Wszystko ładnie pieknie, gdyby nie zapalanie! Obojętnie czy zimny, czy ciepły to ciężko odpala, ok 4 razy przerzuci zanim odpali. Potem jest juz ok, silnik pracuje równo, nie kopci. . . co może być przyczyna? symbolu silnika nie znam, wiem ze to 90tka z 98 roku. prosze o pomoc pozdrawiam
  6. Witam! Wczerwcu nabijalem klime w dobrym warsztacie, sprawdzali mi sazczelnosc itp itd, z poczatku jak ustawilem LOV to schladzala mi do 8stopni! Bylem zadowolony, wszystko bylo ok. Jednak teraz gdy temp powietrza wynosi ok 26 stopni moja klima wcale sobie nie radzi sprezarka dziala (bo pasek piszczy na zimnym) i wiem ze sie zalacza ponadto na obrotach spada przy zalaczaniu, a rurki co to od niej wychodza sa zimne i sie skrapla woda na nich, wentylator slychac, wiec na pewno dziala! ale dlaczego nie chlodzi!!! A i dodam ze mam klimatronic prosze o pomoc! pozdrawiam klubowiczy Jarek[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 19:53_________________________________________________filtr kabinowy wyczyscilem mam tylko jeszcze pytanie: czy od klimy jest jeszcze jakis filtr dodatkowy? [mod]A co to ma byc za nazwa tematu? "!"?nastepnym razem bedzie ostrzezenie, za calkowite olewanie regulaminu![/mod]
  7. Wraz z olejem wymieniam filtry. Czyli co jakies 4 mce
  8. Mam ten sam silnik i u mnie stale sa obroty na pozionie 800-900 bez wzgledu czy jest zimny czy rozgrzany pozdr
  9. Witam! Jutro jadę do lekarza od Diesli bo już nie mam na to siły . . . Audika nie szaleje już tak jak na początku, co prawda nie jeżdżę już w ogóle na luzie, ale teraz gdy w trasie ok 150km drogi to z 2-3 krotnie mi jakby odetnie zapłon przy ok 115-120 i już dalej nie chce iść, a wiem co ona potrafi. Nie idzie może jakoś imponująco szybko ale daje rade, i czuje kiedy przyspieszam na 5 biegu to ciągnie ciągle od 90 tak do 160km/h i jest to przyspieszenie jednostajne, ale już nie teraz ;( to tak jakbym nagle odjął gazu . . . na obrotach sie nie zmienia ale zaczyna zwalniać. . . a żeby była jasność to droga jest prosta. potrafi mi nawet to z górki zrobić! a najgorzej jest przy wyprzedzaniu . . . Koledzy pomóżcie! może ktoś miał już podobny problem . . .
  10. Wszystko juz sprawdzałem. wszystkie złaczki popryskalem kontaktem w sprayu a i najwazniejsze sprawdzilem filtr powietrza, ktory byl bardzo zabrudzony! przeczyscilem go i pojechalem ja sprawdzic. no poki co wszystko jest dobrze, ale jutro jade w trase i sie okarze. a co do PSJ to nie bardzo do mnie sie to tyczy . . .
  11. Witam! Wygląda to tak jakby turbina sie zacinała. Jest kilka różnych problemów -podczas przyspieszania przy 120km/h turbina jakby sie zacina -woda dziwnie sie zachowuje (albo jest stale ok 75st albo 90) -gdy podczas jazdy wrzucam na luz i ponownie po przejechaniu znacznego odcinka włączam 5tke to turba juz nie ma Problemy te nie zawsze występują choć niekiedy nakładają się na siebie! nie wiem co robić . . . Gdy zgaszę silnik podczas jazdy i na nowo go odpalę wszystko jest w porządku . . . Podlączalem komputer i wykazał mi 3 błędy: -Miernik masy powietrza -Ciśnienie w kolektorze ssącym -Zawór regulujący ciśnienia doładowania czy jest szansa ze sam naprawie usterkę i co to jest? z tego co wiem to mój model (1z) jest wyposażony w turbinę ze stalą geometrią - nawiązuje tu do tego słynnego problemu z zacinaniem sie łopatek w turbinach o zmiennej geometrii. Wiec mnie chyba? ten problem nie dotyczy choć oznaki są podobne
  12. Witam gorąco wszystkich posiadaczy Audi A4! Od dziś wraz z zakupem swojej A4 dołączam do waszego grona! Pozdrawiam BigYaroslav
×
×
  • Dodaj nową pozycję...