Jump to content

ciurmen

Pasjonat
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About ciurmen

Informacje

  • First name
    Mariusz
  • Location
    Barcin

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON
  1. Witam wszystkich potrzebuje pomocy ostatnio padlo mi turbo wymienilem na taka po regeneracji dodatkowo do wymiany poszedl egr gdyz przepuszczal olej lecz po wymianie moj AJM tracił moc powyzej 2000 obrotow. Dodatkowo przyszly nowe przewody po wymianie ktorych jest juz lepiej ale i nie do konca gdyz auto zbiera sie ladnie lecz przy predkosci ok 120-130km/h odcina turbo. Na 4 i 5 biegu jak trzymam rowno gaz auto potrafi szarpnąc tak jakby nie dostawal paliwa. Po Ponownym rozruchu jest ok lecz gdy osiagnie predkosc 120-130km/h dalej to samo. Po podmianie przeplywki dalej bez zmian. Logi Wykonane jeszcze przed wymiana przewodow sa to moje pierwsze logi jak cos by bylo potrzebne moge zrobic nowe. Proszę o pomoc bo mam juz dosyc ładowania bez powodu kasy. Logi Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_259058.html 011 http://vaglog.pl/log_259059.html 003 http://vaglog.pl/log_259060.html 013 Logi Statyczne: http://vaglog.pl/log_259065.html 000 http://vaglog.pl/log_259064.html 013 http://vaglog.pl/log_259063.html 004 http://vaglog.pl/log_259062.html 003 http://vaglog.pl/log_259061.html 001
  2. Witam wszystkich potrzebuje pomocy ostatnio padlo mi turbo wymienilem na taka po regeneracji dodatkowo do wymiany poszedl egr lecz pow wymianie moj AJM traci moc powyzej 2000 obrotow wczoraj dodatkowo przyszly nowe przewody niestety dalej to samo dodam ze filtr powietrza tez jest nowy przy robieniu logow auto nie da rady jechac do odciecia max obroty to okolo 3200 dalej nie idzie to moje pierwsze logi jakie robilem wiec prosze o wyrozumialosc dodam ze logi zrobione przed wymiana przewodow jak potrzebne sa innej grupy logi tez posiadam wiec prosze pisac I o jakas pomoc http://vaglog.pl/log_259058.html Koledzy dodam ze jadac I trzymajac gaz rowno przy 2000 obrotow auto potrafi przerywac tak jakby nie dostawal paliwa przy dodaniu gazu brakuje mu mocy
  3. Witam koledzy podepne sie pod temat w moim AJM tydzien temu wymienialem turbospręzarke i EGR i od tamtego czasu auto nie ma mocy powyzej 2tys obrotów rozpedza sie max do 110-120km/h i wiecej nie idzie. Obroty max 3200 na 3 biegu wiecej nie da rady pomoze ktos co moze byc przyczyna?
  4. ja nie twierdze ze concert plus byl u mnie fabrycznie dlatego tez pytam jakie radio by podeszlo bo z tego co sie naczytalem to radia do audi nie wychodzily na 4 glosniki do instalacji bez wzmacniacza
  5. Kolego takie radio które było wkładanie fabrycznie np concert plus
  6. w tym caly bajer ze nie ma jej wlasnie nigdzie i nawet nie widac zeby bylo cos uciete :/ poniżej foto mojej instalacji przewod + jest zaizolowany bo ktos wczesniej podłączał pewnie wzmacniacz drugi przewod z izolacja sam przeciąłem na fotkach jest element jaki byl tam podpiety http://zapodaj.net/85f5532dfc96a.jpg.html http://zapodaj.net/601d455527f81.jpg.html http://zapodaj.net/e2c9675bbc2b4.jpg.html http://zapodaj.net/521c571989188.jpg.html Widzę ze nikt nie pomoże z tym problemem pozostaje sprzedać fabryczne radio i kupić jakieś inne by grały wszystkie glosniki Witam ponownie ostatnio postanowilem poszukac w aucie owej kostki mini iso i po rozebraniu praktycznie calej konsoli srodkowej nie znalazlem tam zadnej kostki tak wiec czy ktos moze wie jak byo to fabrycznie podlaczone?
  7. Witam serdecznie i prosze o pomoc gdyz naszukalem sie w internecie i nie moge nic znalesc na temat mojej instalacji audio. Chodzi mi o to mianowicie ze po zalozeniu radia fabrycznego nie dziala mi tył (na nie fabrycznym wszystko smiga). Z tego co wyczytalem posiadam wszystkie glosniki pasywne (chyba ze sie myle to prosze o poprawienie mnie) Przy montarzu fabrycznego radia okazalo sie ze moja instalacja posiada tylko dwie kostki iso z czego kostka glosnikowa ma wszystkie 8 pinow zajete czyli podlaczony jest tez tyl pod ta kostke natomiast nie ma zadniej kostki mini iso i chcialbym sie dowiedziec jak to bylo podlaczone fabrycznie by graly wszystkie glosniki.Co musial bym dokupic by glosniki tylne zagraly i jak to podlaczyc. Subwoofera fabrycznego nie ma chyba ze poprzedni wlasniciel wszystko zabral razem z wiazka. Prosze o pomoc bo nie moge ego uruchomic.
  8. Audi z Holandii i właśnie aż mnie zdziwiła taka instalacja a masz może jakiś schemat jak to przerobić aby podeszło fabryczne radio by tył tez grał subwoofera nie ma ale planuje zakup tez fabrycznego Czy ktoś się wogole orientuje jak to było fabrycznie podłączone skoro instalacja jest inna niż w większości audi
  9. Witam wymieniłem w swojej Audi licznik gdyż stary niestety odmówił. Mam teraz problem żeby zakodować immo. Kupiłem interfejs K+CAN i niestety po odczytaniu pinu vag commander niby koduje kluczyki lecz po odlaczeniu interfejsu kontrola dalej mruga i auto gaśnie. Oczywiście pin poprzedzam "0" Stary licznik To Jaeger pół FIS a nowy licznik to VDO także poł fis oba liczniki maja cyfrowy zegarek. Proszę o Pomoc w kodowaniu. Immo zrobiony. Temat można zamknąć
  10. Witam niedawno zmieniłem Audi z sedana na Avant'a gdy chciałem wymienić radio na oryginalne okazało się ze jest tam zupełnie inna instalacja jak w wcześniejszej audi a mianowicie kostka z głośnikami ma wszystkie miejsca zajęte a nie tak jak było w wcześniejszej audi tylko środkowe oczywiście głośniki w tylnych drzwiach są nie ma natomiast oryginalnego subwoofera tak samo przy kostkach nie ma śladu nawet od kostki tej trójkolorowej co jedna część idzie jako zmieniarka druga sub i trzecie jak się nie mylę fis problem w tym ze w aucie nie ma śladu nawet po tych kostkach wszystko wygląda na oryginalna instalacje nic nie poucinane ani dorabiane i pytanie moje jakie oryginalne radio obsługuje właśnie 4 głośniki przód + tył drzwi dodam ze na nieoryginalnym radiu tył jak i przód gra zależy mi natomiast na fabrycznym radiu
  11. Witam poszukuje kogoś najlepiej z Inowrocławia lub Barcina aby zaprogramować immo po wymianie licznika i dodanie kluczykow
  12. Teraz już rozumiem. Po prostu muszę mieć pompkę która obsługuje zakres 433,92 Mhz i miała funkcję alarmu i pilota a lata produkcji pompki nie maja znaczenia
  13. No to już nie czaje 8L0. bez Litery jest niby 1996-1997 wiec raczej muszę szukać do mojej z 2001r tak jak to Fazii Poleca " 8D0.862.257 E - 1999-2003 - Alarm. Pilot (433 MHz) Dodatkowa syrena z aku. "GB." (Audi A3/A4)" bo bez kitu idzie się pogubić a nie chce wydawać pieniędzy na próżno skoro u Fazii działa taka pompka z takimi kluczykami co mam to chyba lepiej takiej szukać
  14. Witam kupilem niedawno moja 2 juz audi b5 tym razemz 2001r avanta i nie dziala mi otwieranie z pilota z tego co tutaj wyczytalem wychodzi ze kiedys ktos musiał wymienik pompke gdyz mam 2x kluczyk scyzoryk a numer pompki konczy sie literą "C" wiec jak dobrze rozumiem ona nie ma opcji pilota oraz alarmu tak?? Autko fabrycznie jest w alarm wyposazone tak wiec czy dobrze ruzumiem temat pompki i jakiej pompki mam szukac aby wszystko dzialalo bo juz sie troche pogubilem. Na kluczyku jest nr. 4D0.837.231A
×
×
  • Create New...