
mati9151
Pasjonat-
Postów
95 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mati9151

Informacje
-
Imię
mati9151
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
I jak się sprawują te amorki? Rozumiem że to jest zamiennik oryginału? Jaka cena za komplet z osłonami?
-
Panowie mam problem z doborem amortyzatorów do mojej audi. Kupiłem już ją z obniżonym zawiasem ale nie mam pojęcia co to za sprężyny ale amortyzatory mam ori MONROE 8E0 513 033 G czerwone MN2 HB 663. Chcę wymienić na nowe z tyłu i nie wiem do jakiego zawieszenia dobierać amory czy 1BE czy 1BV?
-
Też mam ten sam problem doszedłem, że miałem uwaloną membranę w siłowniku od klapy gaszącej więc wymieniłem i wyczyścilem EGR. Myślałem że już wszystko ok i nie wyświetli się check engine a tu lipa znowu zaświecił i już nie wiem jak sprawdzić co jest uwalone. Mam na razie tylko program POLSKI VAG 4.9 a nim nie mogę wrzucić logów na forum. Czy można jakoś sprawdzić czy jest uwalony EGR?
-
mam to samo , więc chłopaki pomóżcie coś w tym temacie dzięki
-
Mam dokładnie to samo w swoim AJM-ie. Jeśli ktoś zlokalizuje usterkę proszę pisać. Oby to nie była pompa.
-
Podkładka powinna być jedna miedziana tylko pod nyplem co wkręcony jest w turbo. Na przwodzie juz nic nie dajesz ponieważ tam jest pierścień zacinający (baryłka) i ta nakrętka na klucz 17 dociska baryłkę.
-
Panowie jestem w trakcie wymiany. Turbo pociągło olej straszne luzy na wirniku że aż zjechało koło kompresji. Zobaczymy jak odpalę czy bedzie git.
-
Cześć Wszystkim, Mam problem ostatnio z mocą. Zawsze miałem suchutki dolot. Parę miesięcy temu zobaczyłem, że pojawiło się troszkę oleju w wężu idącym z turbiny do IC zaniepokoiło mnie to ale wiem, że trochę może tam być. Liczyłem się z tym, że turbina już niedługo padnie. Od 2 tygodni zacząłem słyszeć turbinę tzn. głośniej gwiżdże i auto nie ma tego uderzenia mocy. Nie ma tak, że w ogóle turbo nie działa bo coś tam pompuje ale tak jakby nie dawało rady. Jeszcze nie odkręcałem węża od turbiny żeby sprawdzić luz na wirniku. Podłączałem kompa i żadnego błędu nie łapie. Wiem, że powinienem zrobić logi ale nie mam za bardzo czym Proszę o info czy się szykować na nowe turbo? Oczywiście nowe będzie z AWX już.
-
Tak jak kolega napisał od wielu rzeczy to może zależeć. Najpierw VAG jeśli nic nie powie sprawdź plecionkę która jest tuż za turbiną, sprawdź czy tłumik drga bardzo. Jeśli wszystko ok sprawdź poduchy silnika czy nie są wylane. Musisz coś znaleźć jak wszystko ok to napisz i powiem Ci co jeszcze musisz zrobić. Pozdro ---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 17:31 ---------- Tak jak kolega napisał wod wielu rzeczy to może zależeć. Najpierw VAG jeśli nic nie powie sprawdź plecionkę która jest tuż za turbiną, sprawdź czy tłumik drga bardzo. Jeśli wszystko ok sprawdź poduchy silnika czy nie są wylane. Musisz coś znaleźć jak wszystko ok to napisz i powiem Ci co jeszcze musisz zrobić. Pozdro
-
Koledzy powiedzcie mi czy numer o-ringu do chłodniczki oleju 038 117 070 to samo co 038 117 070 A??? Posiadam Audi B5 1.9 TDI silnik AJM pozdrawiam ---------- Post dopisany 22-04-2012 at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany 20-04-2012 at 10:32 ---------- Chłopaki nikt nie wymieniał uszczelki chłodnicy oleju w AJM-ie???
-
Ok. Tylko jaki program pójdzie na win7 64bit i zgra się z moim kablem?
-
Koledzy zakupiłem laptopa z WIN7 64bity i działa mi jedynie program POLSKI VAG4.9 . Kabelek mam pod USB i pisze na nim POLSKI VAG. Jaki program ściągnąć żeby można zrobić jakieś logi lub mieć możliwość większej ingerencji niż tylko odczyt błędów? Po prostu chcę wiedzieć czy muszę zmienić kabelek żeby mi działał np. na VCDS bo próbowałem już i program nie widzi kabelka. pozdrawiam
-
Nie słyszałem opinii o SRL-u. Natomiast ostatnio musiałem zmienić górny wahacz i kumpel zaproponował mi firmę RTS, powiedział że cena jest taka sama jak FEBI ale jest 100 razy lepsza od FEBI-ego. Więc zakupiłem i zobaczymy. Z tego co czytałem jest to MADE IN SPAIN. Jeśli się ktoś spotkał z tą firmą proszę o info. pozdro
-
Musisz zlokalizować wyciek na kanale.
-
[B5 AVG] Świece od podgrzewania płynu - na jednej brak napięcia
mati9151 opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Dzisiaj sprawdzałem świece od podgrzewania płynu. I wszystkie miały po 2ohm rezystancji oczywiście odłączone. Po zakręceniu kabelka stwierdziłem że zmierzę napięcie podczas zapalonego auta. I mam na 2 świecach napięcie a na 1 brak napięcia . Pytanie co może być nie tak. Przecież przekaźnik jakby dawał w d..ę to by w ogóle nie było by napięcia prawda??? Nie wiem co jest z tą świecą. Co radzicie koledzy? pozdrawiam