
mgtan
Pasjonat-
Postów
385 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mgtan

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Szymieniu, czy Ty przypadkiem nie grzebnałeś swojego GTRa?
-
RS - admini cię nie lubią zwyczajnie
-
bpo każdy czeka na ten dzień... poporstu jeeeeb o 900 kuni
-
no i git... ciekawe którym gtrem będziesz jeździł próbnie... daj znac jakie wrażenia w porównaniu do twojego seryjnego... ja pamietam jak przesiadłem się z zaledwie 650 konnego GTRa do 420konnego EVO... zadzwoniłem do Dominika i powiedziałem "chyba sie evo zepsuło - nie jedzie" myśle że podobne będizesz miał odczucia jak z 900 konnego wrócisz do swojego...
-
Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami
mgtan odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
na ori springi nowe inne niż zamontowane fabrycznie szkoda czasu. weź Eibacha powinno byc ok..przynajmniej ryzyko jest najmniejsze jak dotad -
troche jak kołpaki wyglądają
-
no to wal do ECU Performance... Kto jak kto ale Dominik wie co robi jesli chodzi o GTR Pare setupów na 1000+ koni już miał ..zresztą jego czerwonka jescze nie ma kurka rozkręconego na max a już ma jeśli dobrze pamietam 950+ koni co do użytkowania jako daily car GTR co ma 900 koni to pogadaj z Dominikiem on ci powie co i jak... bo przy takim setupie troche zmian trzeba i chodźby skrzynia która nie jest już taka miła jak seryjna
-
Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami
mgtan odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
jednym słowem... NIE poczytaj kilka stron wstecz masz wyjasnione wszystko. -
Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami
mgtan odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
poradze ci coś..zmień serwis. Od kilku lat jeżdze na 18 calach opony od 225/40/18 przez 235/40/18 po 245/40/18 i to w róznych samochodach - golf IV i V, a4 ,evo, vw.. i nigdy ale to nigdy nei miałem prostowanej żadnej felgi od jazdy codziennej. Owszem miałem jedną w histori naprawianą, jak zamiast zjechac kołem z krawęznika, ześlizgnąłem się (kosztowne lenistwo). Nigdy nie miałem problemu z wahaczami etc. Jakiś dziwny serwis powiela mity lat 90tych. co do opon do a4 i felg wymiary stosowane przez użytkownków a po myślinku zalecane fabrycznie w b7 s-line/s4/rs4 17 cali to 225/45/17 - 235/45/17 (sline) 18 cali to 225/40/18 - 235/40/18 (sline,s4) 19 cali to 235/35/19 - 255/35/19 (rs4) -
to twoje w ECU jest??
-
fiu fiu... światowy człowiek... światowy specjalista
-
Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami
mgtan odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
to co pokazałeś na zdjęciu to raczej nie są springi 1be/1bv... aby auto ładnie ustawić i równo to tylko gwint. Mówie w wypadku obnizania i bycia dokładnym. 18 cali z opona 235/40/18 jeździ normalnie... zanim założyłem gwint jeździłem przez chwile na 1BA z nimi i nie czułem różnicy między 18 a 17 cali. Miedzy 15 a 18 poczujesz. przede wszystkim auto będzie trochę więcej palić i będziesz czuł że może lekko wozić w głębokich koleinach - bo opona szeroka. W przypadku 18cali i gwintu poczujesz róznice, auto będize twardsze...chyba że jakiś kompromis zrobisz i np dasz KW Street. Co do ET to kwestia eksperymentów. Jeśli ori felgi audi to niestety nie ustawisz idealnie bo masz do wyboru ET 43,38(jesli dobrze pamiętam), oraz wersja z RS.. ale RS4 to 19stki. Możęsz poszukać wzoru RS w wersji 18 calowej, wówczas pochodzi ona od Audi S3 i ma ET43 co nie wyrówna ci felgi z nadkolami. Z tyłu trzeba by było dołożyć mniej więcej 15mm dystanse, z przodu 10mm max. Jeśli chodzi o zamienniki to felgi na przód muszą być albo z większym ET albo węższe niż na tył. Oś tylnia jest węższa niż przednia. Zawsze pozostaje kwestia tego jak zniesie to napęd..jesli masz FWD to nie ma problemu, jesli Q to pamietaj że obwód koła musi byc taki sam z przodu i z tyłu. -
Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami
mgtan odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
nie. auto teoretycznie pójdzie ci do góry ale to teoria... twardsze spręzyny do 1bv. -
europoseł?
-
no i co ci doszło w cywilu szanowny Kolego