Skocz do zawartości

mgtan

Pasjonat
  • Postów

    385
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mgtan

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mgtan

0

Reputacja

  1. Szymieniu, czy Ty przypadkiem nie grzebnałeś swojego GTRa?
  2. RS - admini cię nie lubią zwyczajnie
  3. bpo każdy czeka na ten dzień... poporstu jeeeeb o 900 kuni
  4. no i git... ciekawe którym gtrem będziesz jeździł próbnie... daj znac jakie wrażenia w porównaniu do twojego seryjnego... ja pamietam jak przesiadłem się z zaledwie 650 konnego GTRa do 420konnego EVO... zadzwoniłem do Dominika i powiedziałem "chyba sie evo zepsuło - nie jedzie" myśle że podobne będizesz miał odczucia jak z 900 konnego wrócisz do swojego...
  5. na ori springi nowe inne niż zamontowane fabrycznie szkoda czasu. weź Eibacha powinno byc ok..przynajmniej ryzyko jest najmniejsze jak dotad
  6. troche jak kołpaki wyglądają
  7. no to wal do ECU Performance... Kto jak kto ale Dominik wie co robi jesli chodzi o GTR Pare setupów na 1000+ koni już miał ..zresztą jego czerwonka jescze nie ma kurka rozkręconego na max a już ma jeśli dobrze pamietam 950+ koni co do użytkowania jako daily car GTR co ma 900 koni to pogadaj z Dominikiem on ci powie co i jak... bo przy takim setupie troche zmian trzeba i chodźby skrzynia która nie jest już taka miła jak seryjna
  8. jednym słowem... NIE poczytaj kilka stron wstecz masz wyjasnione wszystko.
  9. poradze ci coś..zmień serwis. Od kilku lat jeżdze na 18 calach opony od 225/40/18 przez 235/40/18 po 245/40/18 i to w róznych samochodach - golf IV i V, a4 ,evo, vw.. i nigdy ale to nigdy nei miałem prostowanej żadnej felgi od jazdy codziennej. Owszem miałem jedną w histori naprawianą, jak zamiast zjechac kołem z krawęznika, ześlizgnąłem się (kosztowne lenistwo). Nigdy nie miałem problemu z wahaczami etc. Jakiś dziwny serwis powiela mity lat 90tych. co do opon do a4 i felg wymiary stosowane przez użytkownków a po myślinku zalecane fabrycznie w b7 s-line/s4/rs4 17 cali to 225/45/17 - 235/45/17 (sline) 18 cali to 225/40/18 - 235/40/18 (sline,s4) 19 cali to 235/35/19 - 255/35/19 (rs4)
  10. fiu fiu... światowy człowiek... światowy specjalista
  11. to co pokazałeś na zdjęciu to raczej nie są springi 1be/1bv... aby auto ładnie ustawić i równo to tylko gwint. Mówie w wypadku obnizania i bycia dokładnym. 18 cali z opona 235/40/18 jeździ normalnie... zanim założyłem gwint jeździłem przez chwile na 1BA z nimi i nie czułem różnicy między 18 a 17 cali. Miedzy 15 a 18 poczujesz. przede wszystkim auto będzie trochę więcej palić i będziesz czuł że może lekko wozić w głębokich koleinach - bo opona szeroka. W przypadku 18cali i gwintu poczujesz róznice, auto będize twardsze...chyba że jakiś kompromis zrobisz i np dasz KW Street. Co do ET to kwestia eksperymentów. Jeśli ori felgi audi to niestety nie ustawisz idealnie bo masz do wyboru ET 43,38(jesli dobrze pamiętam), oraz wersja z RS.. ale RS4 to 19stki. Możęsz poszukać wzoru RS w wersji 18 calowej, wówczas pochodzi ona od Audi S3 i ma ET43 co nie wyrówna ci felgi z nadkolami. Z tyłu trzeba by było dołożyć mniej więcej 15mm dystanse, z przodu 10mm max. Jeśli chodzi o zamienniki to felgi na przód muszą być albo z większym ET albo węższe niż na tył. Oś tylnia jest węższa niż przednia. Zawsze pozostaje kwestia tego jak zniesie to napęd..jesli masz FWD to nie ma problemu, jesli Q to pamietaj że obwód koła musi byc taki sam z przodu i z tyłu.
  12. nie. auto teoretycznie pójdzie ci do góry ale to teoria... twardsze spręzyny do 1bv.
  13. no i co ci doszło w cywilu szanowny Kolego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...