
Trynity
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Trynity

-
Skąd dowiedziałeś się o istnieniu Audi A4 Klub Polska ??
Trynity odpowiedział(a) na Hugo temat w Na Każdy Temat
szukałam czegokolwiek o silnikach cr vw i tak znalazłam forum -
oczywiście. :>
-
V z VI łatwo pomylić bo mają taki sam tył. różnią się przodem. dla kogoś kto interesuje się modelem są nie do pomylenia.
-
http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,70/mod/1066/__Volkswagen-Golf-VI.html http://www.michaelneuhaus.de/golf6/golf6-kaufberatung.htm#motor http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk6/ http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk6 ja rozumiem, że jako kobieta od razu obudziłam u was przeświadczenie, że się mylę ale uwierzcie mi, to nie jest mój pierwszy golf w życiu i jestem tzw fanem marki i śledzę na bieżąco info i konfigurator vw w pl i de i na serio nie wychodziły golfy mk6 z 1.9 tdi. jako że bylismy zainteresowani kupnem tego modelu, to naprawdę zasięgnęliśmy wszelkiego info. jeżeli ktoś posiada wiarygodne źródlo i może podać to jak pisałam : nie mam nic przeciwko. unikam wypowiadania się w tematach, na które nie mam pojęcia. pozdrawiam eot
-
źródło takiego info?.... tylko proszę ... bez jaj.
-
wiesz co, ty to na poważnie czy jaja sobie robisz?
-
nie no jeżeli są to mnie oświeć odzyskam choć troszkę zaufania do doradców serwisowych. na naukę nigdy nie jest za późno, a ja będę ci szczerze wdzięczna. serio. ja mam auto właśnie z początku produkcji, przed zakupem i od chwili pojawienia się na rynku model golfa 6 został przez nas przeanalizowany doszczętnie i wszystkie katalogi, książki serwisowe z wypisanymi dostępnymi silnikami tdi, oraz wiadomości jakie zasięgnęłam w internecie i poza nim mówią, że od początku produkcji oferowany jest tylko z silnikami cr najpierw 2.0 potem także 1.6. mówię tu o rynkach eu oraz pl, innymi nie zawracałam sobie głowy. dlatego doszkolenie mi nie zaszkodzi i będę wdzięczna za oświecenie. szczerze. poproszę o link czy co tam masz na temat.
-
ja już prawie 2 lata jeżdżę autem "nieprzystosowanym do miejskiego stylu jazdy" czyli 2.0 tdi cr (80% przebiegu miasto). i faktem jest, że miałam na początku tyle wizyt w serwisie, że odechciało mi się wszystkiego. skrzynia gwizdała, kierownica przekrzywiona i dziwny odgłos podczas pracy zagrzanego silnika. i teraz tak: skrzynię "niby" wymienili - bo ta "niby"wymieniona gwiżdże tak samo w tym samym przedziale obrotów kierownicę ustawiali mi 6 razy - w końcu zaprowadzili auto na geometrię poza serwisem i zrobili w 15 minut. odgłosu nie słyszeli, bo większość serwisantów w tym rzeczoznawca mieli ciężką wadę słuchu - pojechałam do innego serwisu, gdzie naprawa polegała na regulacji napięcia paska rozrządu i serwis wystawił mi kwit, że problem był i na czym polegało jego usunięcie. jakbym kupiła auto używane z takimi wadami to, pojechałabym na geometrię, a potem do mechanika i procedura byłaby ta sama. i jeszcze bym za to zaplaciła. tu zostało to usunięte w ramach gwarancji - co prawda musiałam się naszarpać ale jakoś się udało koniec końców. problem skrzyni - cóż pożyjemy zobaczymy. z dpf-em problemu nie ma a jak będzie to go wytnę. na razie dbam o wypalanie, bo to przecież widać, słychać i czuć kiedy zaczyna się procedura. generalnie, jakoś totalnie nie przerażają mnie nowe auta. jest jak jest i tyle. wszystko idzie do przodu i oby nie było gorzej. np. tiguany od początku wszystkie wychodzą z 2.0 tdi cr i jakoś nie słychać jakis tragicznych wieści na temat silników. i jeszcze jedno. moim zdaniem, największa wina jest po stronie serwisów - ponieważ oni nic nie widzą nic nie słyszą i tttm. a to z powodu braku umiejętności i niedouczenia czasem w naprawdę zatrważającym stopniu. przykład: dzień dobry chcę się umówić na wymienę oleju w golfie 6 - jaki silnik? - 2.0 tdi 110KM - eeeeee..... to jest 1.9, nie ma silnika 2.0 tdi 110 km w golfie - proszę pana w golfie 6 nigdy nie było silników 1.9 ... - były na początku produkcji ;( . nie umówiłam się na wymianę oleju.
-
o ja ... a własnie się zastanawiałam nad takim pokrowcem, bo mój golfik często stoi po tydzień i dłużej , teraz niestety pod chmurką i pomyślałam, że tak by mu było lepiej
-
znalazlam w końcu temat odpowiadający w sposób wyczerpujący na nasze wątplwości. otóż od paru lat już jeździmy dieslami i zapomnieliśmy już jak to jest z benzynką. parę dni temu zakupiliśmy adr-a w automacie (passata b5), no i jadąc 100 km/h - było 3000 obr. i kurcze pół dnia ślęczę, żeby znaleźć czemu tak dużo i co jest skopane. a tu wychodzi na to, że jest ok. faktem jest też, że nie był kręcony na obroty (znowu przyzwyczajenie z diesla), więc malżonek stwierdził, że straszny muł to auto i ja będę nim jeździć
-
witam u mnie w Golfie VI (CBDC) jest podobne "haczenie"/zgrzytanie praktycznie od samego początku jak go kupiliśmy, ale jak wciskam sprzęgło to ustaje. zgłaszałam w serwisie parę razy - nic nie słyszą :gwizdanie: niebawem będę jechała na zmianę oleju do innego ASO (które btw. usunęło wkurzające rzężenie jak silnik się zagrzał - bo "moje" ASO nic nie słyszało -podobno regulacja napięcia paska rozrządu wystarczyła)to zgłoszę jeszcze raz. Dodam, że miałam (podobno) wymienianą skrzynię biegów, bo gwizdała na 3 biegu - 1900 obr. ta "wymieniona" gwiżdże identycznie. nieźle się zaczęło ...
-
witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów