Skocz do zawartości

KrzyHo

Pasjonat
  • Postów

    482
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O KrzyHo

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki w imieniu swoim i dziewczyny:) ---------- Post dopisany 30-11-2013 at 16:22 ---------- Poprzedni post napisany 14-11-2013 at 23:16 ---------- Już nie ma nikogo więcej na forum z rozwodników? W sumie to dobrze, ale brakuje nam jeszcze paru osób. Pozdrawiam
  2. Cześć Dano mnie tu nie było, z powodu braku czasu i zmiany marki auta, ale chyba jednak wrócę do A4. A piszę post w innej sprawie. Bardzo chciałbym pomóc Swojej Kochanej dziewczynie i mam do Was prośbę, abyście wypełnili ankietę. Ankieta skierowana jest do osób po rozwodzie. Jeśli sami jesteście rozwodnikami lub macie kogoś znajomego to proszę o przesłanie mu tej ankiety. Proszę jedynie o poświęcenie kilkudziesięciu sekund i solidne wypełnienie formularza. Ankieta jest całkowicie anonimowa, a zbierane dane wykorzystane będą jedynie do pracy magisterskiej. Link do ankiety: Ankieta - ankieta z Ankietka.pl Z góry dziękuję i pozdrawiam
  3. A ja miałem Mercedesa 190 E, później zmieniłem na Audi A4 B5 po lifcie w TDI, bo nie chciałem mieć auta dla dziadka. Ale jednak po dwóch latach jazdy A4 wróciłem do Mercedesa ale tym razem W211 2.7 CDI i myślę że następny też będzie Mercedes. Do swojej Audi miałem i mam sentyment, ale jednak brakowało mi tego czegoś co znalazłem w Mercedesie A poza tym moim zdaniem prawdziwe Audi skończyło się właśnie na B5 i B6. Nowsze modele nie powiem, bo wyglądają ładnie, są dość fajnie zrobione, ale stały się jakby takie bardziej plastikowe i tandetne, zresztą jak większość marek w dzisiejszych czasach. Wiem co mówię, bo mam styczność na codzień z różnorodnymi autami. Pozdrawiam
  4. Może to moje złudzenie, ale jak auto pochodzi sobie na N to skrzynia lepiej zmienia biegi już od samego ruszenia z miejsca niż gdy przełączam a P i ruszam. Wszędzie czytałem, że za nim sprawdzi się poziom oleju w skrzyni to trzeba po przełączać biegi, ustawić na N i sprawdzić poziom. Spróbuj na P sprawdzić poziom jak jest korek przelewowy, a nie bagnet. Dużo oleju wyleci, a gdy po przełączasz biegi i ustawisz na N wtedy jest prawidłowe wskazanie. Pozdrawiam Najlepiej gdyby na ten temat wypowiedział się ktoś kto codziennie naprawia automaty, będziemy mieli 100% pewność jak jest naprawdę.
  5. Jeszcze wam podrzucę jeden sposób na szybsze rozgrzanie skrzyni. Mam Meśka E 2.7 CDI w automacie i jak jest zimno to zapalam auto i skrzynię przestawiam w pozycję N. Ponieważ na tej pozycji pompa oleju w skrzyni jest załączona jak w na pozycji D lub R, wtedy olej szybciej się rozgrzewa. Czyli jak odpalę auto to daję na N i w tym czasie skrobie szybki albo ściągam z nich wodę i jak wsiadam do auta, to skrzynia pracuje jak byłaby już rozgrzana. To że na N pompa pracuje to wiemy stąd, że na pozycji P gdy sprawdza się olej to jest go więcej, a powinno się go sprawdzać na chodzącym silniku na pozycji N i wtedy pokazuje nam prawidłowy stan. Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w nowym roku.
  6. Temat do zamknięcia i usunięcia. Autko zostało sprzedane.
  7. Problem był tylko przy ciepłym silniku. Zimny palił normalnie.
  8. Witam kolegów Ja trochę w innej sprawie. Sprzedam swoje autko http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C16212806 Można je obejrzeć w Legnicy. Jak by ktoś z was lub z waszych znajomych szukał auta to bardzo polecam, drugą takim stanie ciężko znaleźć. Nie mam nic do ukrycia, auto można sprawdzić na stacji obsługi oraz podłączyć komputer - pracuję na stacji i mogę udostępnić sprzęt w celu oględzin. Kontakt: 607 446 792 lub PW Pozdrawiam
  9. Na początku próbowałem ze sterownikami od XP, a jak nie wychodziło to później od VISTY Tylko to jest mininotebook i ma najprostszą wersję 7 starter 32 bit.[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2010, 15:08_________________________________________________Problem rozwiązany. Wystarczy podłączyć interfejs do samochodu. Wtedy wszystko wykrywa i działa. Bez auta komputer nie widzi interfejsu. Pozdrawiam
  10. Witam szanownych kolegów i koleżanki. I proszę was o pomoc. Mam VAG-COM i intrefejs do tego, na laptopie toshiba z systemem Vista chodzi bez problemu, łączy sie z autem, program widzi interfejs i jest wszystko cacy. Parę dni temu kupiłem mininotebooka Sony VAIO z systemem Windows 7 starter, próbowałem na nim zainstalować VAG, ale wcale nie widzi interfejsu. Więc niewiele myśląc zainstalowałem sobie starego i dobrego Windowsa XP. Było trochę zabawy ze sterownikami, ale wszystkie podzespoły działają i laptopik śmiga elegancko. No to zabrałem się za instalację VAG-COM (próbowałem z różnymi wersjami). Instaluje program, podłączam kabel z interfejsem, komputer znajduje sprzęt, wtedy instaluje sterowniki które pod VISTĄ chodziły (próbowałem też ze sterownikami do XP) w portach COM & LPT widzi USB Serial Port (COM1) a w Kontrolerach mgistrali szeregowej widzi USB Serial Converter Wszystko niby tak samo jak w VISTA na działającym komputerze. W programie VAG ustawiam port na COM1 (próbowałem przestawiać na wszystkie możliwe i w programie i w komputerze) I jak kliknę na test to: Port status: OK Interface: Not found! A jak podepnę do starego laptopa robię test i wszystko działa OK. Jeszcze jedno co mi przyszło do głowy to instalacja VISTY, ale nie wiem czy pomoże. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem?? Proszę o pomoc.
  11. Jak już chcesz silnik na PD, to szukaj AVF z 6 skrzynią. A więc potrzebujesz: silnik z osprzętem, instalacje elektryczną do niego oraz komputer ECU. No i trochę czasu na dłubanie.
  12. Napewno masz zasyfiony zamek i dlatego klucz nie chce wejść. Bierzesz coś w stylu WD 40 psikasz w zamek i próbujesz włożyć klucz i delikatnie rozruszać zamek, żeby nie ukręcić klucza. Trzeba od czasu do czasu przesmarować zamki i sprawdzić czy da się je kluczem otworzyć, bo później są takie przypadki.
  13. I ja tam byłem. Te napisy to jakieś bez sensu były - odtąd dotąd - co to miało znaczyć?? Wszystko obszedłem z ciągu 3-4 godzin, zrobiłem dużo zdjęć i praktycznie wszystkie auta widziałem. Byłem w dniach kiedy trwały jeszcze targi car audio i techniki motoryzacyjnej. Najlepsze było stoisko Mercedesa oraz Audi. Można było sobie wsiąść i obmacać z każdej strony samochody.
  14. A z pierwszych wypustów 2003-2004?? bo 2007 to już chyba z innym grillem z przodu.[br]Dopisany: 19 Maj 2010, 22:24_________________________________________________Dzięki za pomoc, sprawa już rozwiązana. Temat uważam za zamknięty.
  15. Witam Może nie w tym dziale piszę i nie jest to audi, ale proszę o pomoc. Muszę jutro zdjąć zderzak w Touaregu i chciałbym mniej więcej wiedzieć gdzie są śruby mocujące. Prośba do kolegów dyspunujących ETKĄ lub podobnym programem żeby sprawdzili (wrzucili fotkę) ze schematem montażu/demontażu zderzaka. VW Touareg. Dzięki i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...