Skocz do zawartości

kristof741

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kristof741

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kristof741

0

Reputacja

  1. Witajcie Panowie. Przełożyłem kierownice zwykła na kierownice multifunkcyjana w mojej b7. No i klapa nic nie dziala .Mam tylko podswietlenie kierownicy i klakson.Po probie kodowania vagiem zero rezultatu, podaje komunikat brak komunikacji (01426). Moja tasma jest na 12 pin,kiedyś ja zmienialem poniewaz myslalem ze jest uszkodzona nie moglem skasowas bledu esp.Chcialem ja odczytac po numerach ,ale naklejki brak.Jest jakas mozliwosc odczytania numeru tej tasmy?Poprosze o porady jak uruchomić multifunkcje
  2. kdawid nic nie otrzymalem na emaila. Wysle tobie jeszcze raz na pw. emaila
  3. Witam.Poszukuje schematu polaczenia orginalnego haka i modulu do b7 avant.
  4. Sorki ze sie powtarzam w wielu watkach ponieważ sie nikt nie odzywa, postaram sie poprawić i uzupelnic swoj profil. co do mojego modułu z 8E0 953 549 L to chyba powinien obsłużyć MF.Wklejam poniżej informacje z Ross-Tech Linia środkowa Obsługiwane kierownice : Standardowa kierownica (4-ramienne), Sport Kierownica (3-ramienna), Multi-Function Steering Wheel Obsługiwane funkcje : Podróż Komputerowa, Tempomat Numery części : 8E0-953-549-L, 8E0-953-549-N
  5. Ja mam b7 i chce kierownice MF tylko zmieni i założyć stara poduche
  6. Witam. Moja audi a4 b7 ma zwykła kierownice czteroramienna i mam zamiar wymienić na multifunkcyjna. Mam moduł o numerach 8E0 953 549 L kupiona na allegro wraz tempomatem. Został już zamontowany i działa. Moje pytanie jaka muszę kopić kierownice o jakim numerze katalogowym aby współpracowało z modułem w/w i co jeszcze muszę dokupić?. -taśmę to o jakim numerze katalogowym? okablowanie poduszki o jaki numerze katalogowym i chyba czujnik kata skrętu G85.
  7. Tak chodzi i mam zamiar zmienic kierownice na multi
  8. Witam. Moja audi a4 b7 ma zwykła kierownice czteroramienna i mam zamiar wymienić na multifunkcyjna. Mam moduł o numerach 8E0 953 549 L kupiona na allegro wraz tempomatem. Został już zamontowany i działa. Moje pytanie jaka muszę kopić kierownice o jakim numerze katalogowym aby współpracowało z modułem w/w i co jeszcze muszę dokupić?. -taśmę to o jakim numerze katalogowym? okablowanie poduszki o jaki numerze katalogowym i chyba czujnik kata skrętu G85.
  9. Nic z tego próbowałem jazdy w lewo w prawo itd. zero rezultatu dalej sie pali esp. Dziwi mnie to ze nie moge sie polaczyc z kan. 03 abs breaks aby sprawdzic jaki wywala błąd. Moze jakas porada
  10. Witam.Postanowilem dolozyc sobie tempomat,Zmienilem modul pod tempomat z oznakowaniem ostatniej literki L ktora obsluguje w/w manetke.Robilem to na rozlaczonym aku,wszstkie wtyczki powtykalem sprawdzalrm dwukrotnie. Zamontowalem wszystko jak powinno byc, zrobilem adaptacje tempomatu wszystko chodzi jest ok. Natomiast nie chce mi zgasnac esp. Pomyslalem ze trzeba zrobic kalibracje czujnika skretu to musze wejsc wagiem w 03-abs, a za zadne skarby nie chce cie polaczyc z tym kanalem.Probowalem polaczenia z powaznym vagiem (to nie byl chinski klon ) i rownez zero rezultatu. Prosze o wskazowki
  11. Zmieniłem moduł z manetkami które miałem oryginalne. Kupiony moduł z allegro z manetkami fis i tempomat odesłałem i czekam na nowe manetki z modułem. Mam teraz nowy problem pali mi sie caly czas kontrola trakcji. przejechałem sie parę kileometrow i nie gasnie. podlaczylem pod vag i nie pokazuje bledu, w sektor VAG 03 ABS NIE MOGĘ SIE POŁĄCZYĆ aby zdiagnozować błąd. Co mam dalej robić? Wszystkie przekladki robilem na dolaczonym akumulatorze.!
  12. no tak moge sprobowac zrobic przekladke, ale tempomatu nie bedzie?
  13. tak od A4 z roku 2005 ---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 20:20 ---------- Modul ktory byl w aucie to 8e0 953 549 S bedzie pasowal do fisu i tempomatu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...