-
Postów
63 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O 0laczek
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia 0laczek
0
Reputacja
-
Siema, udało Ci się znaleźć odpowiedź na to pytanie- muszę w swojej Q5 wymienić wentylatory i ciekaw jestem czy podejdą te z A4 B9? Z góry dzięki za odpowiedź!
-
Najprawdopodobniej to te tuleje (od górnego wachacza- w kształcie banana), ja mam u siebie do wymiany narazie stukają, ale podobno jak już są mega zużyte to właśnie zaczyna wozić tył, do wymiany są 4 Trzymaj kciuki żeby śruby dało radę odkręcić, u mnie 2 nie chcą puścić i będzie trzeba całe sanki ściągać żeby je wyciąć
-
Poprzedni właściciel lał Motula 5w40 300V, aktualnie latam na Motulu 5w40 X-clean i mam wrażenie, że zdecydowanie mniej go bierze.
-
To ja może się wybiorę zobaczyć czy kuce cały czas pod maską, jak już będę to z samego rańca żeby wbić na początku.
-
a po ile hamowanko?
-
Jakbym miał Q i by mi turbo padło to bym większe włożył i się cieszył większą mocą A do zestresowanych turbinami, mam nalatane 215 000 i turbo nie było ruszane, pompuje dobrze, wszystko jest ok, bardziej boli to co teraz robię czyli sprzęgło i dwumas (a o tym nikt specjalnie nie pisze )- same graty ponad 2k
-
to ja czekam na wrażenia, bo szykuje mi się wymiana sprzęgła i nie wiadomo czy też nie dwumasa a koszt takiej modyfikacji jak piszesz zdecydowanie niższy.
-
Dev rozumiem że kupiłeś te wszystkie graty, wysłałeś do nich, a oni Ci to poskładali jak trzeba?
-
Panowie i Panie, poszukałem, poklikałem nie znalazłem (może za mało i za krótko,może gdzieś to jest ale nie znalazłem) więc pytam czy pod BEX-a podejdzie wymiana dwumasa na jednomas? Jeżeli tak to z jakiego silnika? Z góry dzięki za pomoc:)
-
Siema, dziś żona odśnieżała samochód, a ponieważ był mocno oblodzony postanowiła usunąć lód z dachu skrobaczką do lodu (no bo przecież jest do lodu:( ), gdzieś można w miarę rozsądnych kosztach zrobić polerkę? Rys jest dużo ale całe szczęści płytkie.
-
Samych tulei według mnie wymieniać nie ma sensu- zaraz wywali się sworzeń/gniazdo i i tak cały wahacz do wymiany...
-
Wczoraj się do tego zabrałem i zrobione. Aż dziw że to się ruszało, żeby poruszyć jednym mechanizmem potrzebowałem klucza francuskiego a i tak ciężko szło. Nie bawcie się w WD40 i smary bo jedyne do czego może to doprowadzić to do spalenia silnika mechanizmu. Ogólnie najwiekszy problem miałem z wyjęciem całego mechanizmu. Jakby ktoś potrzebował pomocy w Wawie dajcie znać, postaram się pomóc. (oczywiście na odpowiedzialność właściciela bo jak to przy naprawach samemu zawsze może się coś urwać, pęknąć etc:) (mi się nic nie stało) Teraz wycieraczki zap... szybciej niż jak go kupiłem Aż miło popatrzeć. Wielkie dzięki za manual.
-
Zależy jak rozumiesz rozsądną cenę... Jak jest w dobrym stanie to warto za niego zapłacić więcej:) Szukaj 1.8T jak się trafi BEX to się nie zastanawiaj bo jest fajnie:) Pamiętaj tylko że nawet 163 KM to już jest trochę mocy, do tego turbo, on nie będzie palił 6-7 litrów w mieście. + oprócz mocy dla BEX-a jest 6 biegowa skrzynia, w trasie spalanie ładnie (lecąc 130-140 pali 8-9l co jakiś czas wyprzedzjąc)
-
ja bym jeszcze napinacz wymienił- koszt nieduży przy całości kwoty którą trzeba wyłożyć a szkoda żeby zawiódł...
-
Panowie, podrzućcie wymiary tych dwóch oringów które są potrzebne. Dzięki. ---------- Post dopisany at 16:16 ---------- Poprzedni post napisany at 16:12 ---------- Możesz pryskać, smarować i będzie pomagało na 2-3 miesiące, potem znów pryskanie smarowanie etc a i tak wycieraczki nie będą chodziły jak powinny. Mnie powoli już to męczy i chyba zabiorę się za rozebranie mechanizmu.