Skocz do zawartości

kfalinski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kfalinski

Osiągnięcia kfalinski

0

Reputacja

  1. kfalinski

    Spocik Lubuski :)

    Witam Czy dzisiaj odbedzie sie spot? Bo po wielu miesiacach tulaczki chcialbym zawitac do macierzystego portu:)
  2. Nie... podobno zalanie przodu nie wplynelo na centralny zamek a on sie po prostu powoli juz psul... Teraz juz zostaje kwestia samej wymiany centralnego... Tzn czy wymieniac calosc czy probowac to naprawic bo to cos na plytce sie zepsulo a pompka dziala <i tu jakiegos elektyka mozna by polecic...> Czy Ktos zna jakies inne zrodlo tych centralnych niz allegro... Albo zna jakiegos speca co moze to naprawic??!![br]Dopisany: 12 Czerwiec 2010, 14:44_________________________________________________Ostalo sie na tym ze musze wymienic pompke centralnego razem z plytka sterownika <ktora sie spalila> I teraz sprawa wyglada tak ze mam jeden kluczyk z dzialajacym immo i pilotem, drugi z wylamana pestka i nic wiecej <nie znam takze kodu immo-co tu moze i nie ma znaczenia> Moje pytanie dotyczy procedury jaka bede musial przejsc Bedzie trzeba po wymianie pompki zakodowac pilota i juz wszystko bedzie gralo? Czy czekaja mnie jakies inne wydatki? i ile takie kodowanie kosztuje <a moze mozna to darmowo u kogos przez VAG zrobic?> Wiem ze troche juz namieszalem z watkami ale musze szybko podejmowac decyzje bo auto stoi w warsztacie i nie chce zeby za frajer ze mnie kase sciagneli... Prosze o opinie!
  3. Moze sie kto juz borykal ostatnio z takim problemem i doradzi speca jakiego... Zeby moze cos tam przylutowac zamiast calosc wymianiac?
  4. Witam Okazalo sie w serwisie, ze spalily mi sie jakies sciezki na sterowniku od pompki centralnego i bede musial wymienic calosc/plytke ze sterownikiem... I teraz pytanie czy uda sie znalezc sama ta plytke czy trzeba calosc wymienic? Czy jak mam koncowke oznaczenia "B" to musze wymienic na taki sam <z tego co wiem to B obsluguje np pilota> i czy one sie czyms oprocz tego oznaczenia na koncu roznia ? I czy jak juz przyjdzie do mnie cala czesc to po podlaczeniu od razu zadziala wszystko czy trzeba jakos cudowac z programowaniem kluczyka? A moze sie kto juz borykal ostatnio z takim problemem i doradzi speca jakiego... Dziekuje
  5. Witam Czy te spoty to jakas aktualna sprawa? Po drodze zajechalem do galerii Kazimierz ale nikogo nie spotkalem... A tak poza tym to chetnie bym sie spotkal na miejscu z kims doswiadczonym w grzebaniu w swojej a4 zeby pare napraw przedyskutowac... Wiec jesli ktos z Krakowa mialby chwilke <najlepiej z okolic AGH> to chetnie bym pokazal o co chodzi...
  6. Obroty ani rusz na jalowym... A z tym Vagiem to ktos z Krakowa moglby poratowac?
  7. Odczytuje tak standardowo wskazowka... Jeszcze nie podlaczalem vaga... Autko mam od niedawna i jeszcze nic w tej kwestii nie wiem <gdzie, za ile i kto ma ten sprzet>
  8. Witam Mam pytanie czy temperatura po nagrzaniu silnika MUSI byc rowna 90? Czy moze sobie co chwila spadac do np 85?? Czy przy sprawnym termostacie/czujniku nie powinno drgnac z 90?? A jesli juz cos jest nie tak to w jaki sposob sie tym zajac?
  9. Witam Poleccie mi prosze jakis dobry i nienajdrozszy serwis w Krakowie gdzie powymieniaja mi opony, wywaza kola i ewentualnie zerkna na alufelgi czy nie sa pokrzywione... bardzo zalezy mi na dobrym wywazaniu... Najlepiej w okolicach miasteczka AGH dzieki
  10. Przy ok 130 km/h drga mi tyl nadwozia <pozniej juz nie drga od 135 do chocby 180>... Dodam ze byly wymieniane tylne klocki i tarcze a takze mam swiezo wrzucone opony <uzywane> na przod inne i na tyl inne ale w dobrym stanie i sprawdzone... wiecie co to moze byc? pierwszym moim pomyslem bylo niewywazenie kol... a jesli juz to gdzie w Krakowie tanio to sprawdzic?
  11. Czy jesli samochod jutro idzie na warsztat z wymiana filtrow i rozrzadu to mozna poprosic zeby zaczekali z filtrem oleju czy to pozniej jest duzo zamieszania od nowa? <zupelnie sie na tym nie znam>... Bo jak rozumiem to nie mozna wymienic filtra a pozniej olej <chyba byloby to bez sensu?> Bo chce tego motula zamowic I czy konieczne jest uzycie tego cleanera jesli nie wiem jaki byl wczesniej olej... czy po prostu wlac syntetyk?? Bo niby na pierwszej stronie jest ze wlewac bez oporow... a tu piszecie o tym cleanerze... co moze sie stac z przejscia z semi na full bez cleanera??
  12. Wiem juz ze warto wlac syntetyk <np motul>... wczesniej jesli nie jestem pewien jaki olej byl dolac ten motul engine clean <samochod swiezo kupiony... ewentualnie gdzie moze byc naklejka jakas jesli na pierwszy rzut oka nie zauwazylem>... Teraz pytanie czy ktos w Zielonej Górze zna zrodlo motula? Ewentualnie u kogo z allegro jedno i drugie kupic? I czy jesli samochod jutro idzie na warsztat z wymiana filtrow i rozrzadu to mozna poprosic zeby zaczekali z filtrem oleju czy to pozniej jest duzo zamieszania od nowa? <zupelnie sie na tym nie znam>... Bo jak rozumiem to nie mozna wymienic filtra a pozniej olej <chyba byloby to bez sensu?>
  13. Właśnie planuje zakup b5 110 km 1.9 więc nie mogę jeszcze przedstawić żadnych faktów, ale mam nadzieję dokonać zakupu w najbliższym czasie i wtedy pełniej korzystać z forum. Na razie chcę trochę o tym samochodzie poczytać. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...