
MotoRider
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O MotoRider

Informacje
-
Imię
bezdomny
-
Miasto
Bezdomny
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Czyli jak mam kategorie wagową 7 a zawieszenie znalazlem 3 pomarancz i 1 fiolet ( wg tabeli kat. Wag. 8 ) to bedzie stala za wysoko? Musze szukac 2 pomarancz i 1 fiolet? Tutaj ktos wystawia spręzynę sline od 1.8 tfsi (1zdj) 1violet 3 szary i według tabeli kat. wag. mają 4 i jeszcze były od 3.0 tdi (2gie zdj.)i maja oznaczenie 1violet 2 pomarancz wiec kategoria taka jak moja ale jak to możliwe skoro ja mam 2.0tdi a tamte są 3.0tdi Dodam że na aukcji byly sprężyny 1be od 2.0tdi 143KM (3zdj)i mają oznaczenie 1violet i 3rozowe czyli tez inaczej niż wg moich oznaczeń z wlepy
-
Panowie ja nie kapuje do końca jakie powinienem zalożyć u siebie. Mam 1ba i oznaczenie z wlepy OYJ OJG. chce zalożyc 1be i nawet zastanawiam sie czy by nie dac z niższą kategorią wagową zeby troche nizej siadło niz 20 mm. Jakich oznaczen szukać?
-
Panowie potrzebuje porady czy sprężyny 1be pochodzące od 1.8 tfsi podejdą do 2.0tdi
-
swieczki nowe, kable tez, wyciagnolem teraz ten czujnik temperatury i wraz ze wzrostem temperatury opornosc maleje ale jak chcialem porownac wg tabeli to wg mojego miernika pokazuje inaczej, chyba ze mam cos z miernikiem ale roznica jest dosc spora np przy - 10 po wyjeciu z zamrazarki wskazywał ok 18 kohm a wg tabeli jest inaczej, przy 15 st. pokazal 4.5 kohm a wg tabeli tez powinien miec inaczej, przy 22 st ma ok 5 kohm moze byc tak ze ten czujnik zle wskazuje czy poprostu jak jest zepsuty to wogole nie reaguje? aha i jak cos to jak go rozebrac zeby mu ten termistor wymienic?
-
zamowilem chlodnice i czujnik a kto mi wytłumaczy jeszcze jedna rzecz.. czemu plyn w zbiorniczku sie zagotował i wywalił jak na wskazniku na desce bylo minimalnie poza 90 czyli ok 92 st.??
-
to jak tego skubanca odpowietrzyc...?
-
na postoju jak go grzeje to wentylatory sie nie wlaczaja, dzis testowalem, nie wlaczyly sie i plyn wykipial ze zbiorniczka a potem wyjechalem z garazu doslownie metr i od razu sie odpalily.. dlaczego jak auto jest w ruchu to odpalaja a na postoju nic? w dodatku na budziku nawet jak wykipial płyn to bylo troszke wyzej niz 90 czyli tak 92 st. kupuje nowa chlodnice i czujnik temp.. a układ cały przeplukam i zaleje swiezym plynem, tyle co moge narazie zrobic co wy na to ze tak sie dzieje z tymi wentylatorami? co powiecie na tą aukcje? http://moto.allegro.pl/item1060459658_nowa_chlodnica_audi_a6_c4_100_v6_2_6_2_8_klima.html
-
probowalem ja odpowietrzyc ale nic to nie dalo, znow przy wjezdzaniu tylem ten sam objaw, 100 stopni pojawia sie nagle na wskazniku i wentylatory oba odpalone... widac blylo ze skas paruje takze znow sie gdzie indziej teraz nieszczelnosc chyba robi
-
Panowie zaczne od tego, ze od kad kupilem auto ubywało plynu chlodzacego, dosc sporo, potem zauwazylem ze wali z chlodnicy, nie wymienialem jej bo stwierdzilem ze narazie poczekam bo moze sie okazac ze to cos innego powoduje nieszczelnosci i szkoda mi bylo wydawac kase jak za chwile bede mial to samo z nowa chlodnica, moze zle zrobilem ale dodalem mu srodka do uszczelniania chlodnic i przestalo z chlodnicy walic i bylo ok ale wczoraj przy wjezdzaniu do garazu zapalila mi sie kontorlka od ukl. chlodzenia i i zauwazylem wyciek i pare, z ktoregos weza siknelo ale zbiorniczek wyrownawczy byl pelny, temp od razu po zapaleniu sie kontrolki podskoczyla do 95 st. dodam ze 2 razy stalo sie tak przy wjezdzaniu tylem do garazu kiedy d*pa auta byla wyzej niz przod zapowietrzony?? czy to uszczelka pod glowicą?
-
u mnie tez jest wypadanie zaplonow, slychac na wolnych orbotach jak prycha w tlumik od czasu do czasu.. do tego mam wibracje w aucie na wolnych i przy 2 tys.. najbardziej
-
tzn ja niedawno bylem u mechanika z tym zamulaniem i podpinał ja pod kompa i wyskoczylo ze nie ma zadnych bledow, a ten ECU u Ciebie czemu wymieniales? Na poczatek tak jak piszesz sprawdze ten czujnik, potem najwyzej kable a nie wiem co z tym ECU?? Ja tez dziekuje za pomoc - dla mnie to wazna sprawa bo od kilku miechow szukam przyczyny mulenia a mechanik ktorego mi zachwalano dal ciala na calej lini
-
no to teraz nie wiem jak to rozwiazac.. najlepiej byloby sprawdzic ten czujnik i modoł - nie wiem w jaki sposob i gdzie jest modol i sprawdzic ECU a potem jak cos kupowac kable bo jakos nie usmiecha mi sie pokolei wymieniac wszystkiego niepotrzebnie
-
ktory to czujnik i gdzie jest ten modoł?
-
Witam wszystkich, Łukasz z Siemianowic z tej strony i Audi a6 2.6 C4