Skocz do zawartości

tomcio1600

Pasjonat
  • Postów

    527
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O tomcio1600

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Im mniejsze ET, tym bardziej felga jest odsadzona na zewnątrz. Przy zakupie jeśli weźmiesz pod uwagę mniejsze ET to szerokość felgi musi być taka sama. Wystarczy, że felga będzie większa o pół cala, ET mniejsze, a efekt może zostać taki sam... Patrz na szerokość felgi oraz jej ET
  2. Na co dzień mam do czynienia z laminatami... powiem szczerze - zderzaka z tego materiału sobie nie wyobrażam. Żeby to jakoś wyglądało, trzeba nieźle się napracować i to z niezłą precyzją. Patrząc na ceny laminatów na allegro - nie ma szans, aby było to zrobione dokładnie... Laminat zimą pęknie przy pierwszym kontakcie z czym kolwiek twardym. Owszem, można zrobić taki zderzak "dla siebie", stosując odpowiednie włókna (nie najtańszą matę) i będzie on znacznie trwalszy, problem w tym, że trzeba posiadać ori zderzak na wykonanie formy...
  3. Dwumasa może być tego przyczyną, jednak to bardzo pesymistyczny wariant. Najprawdopodobniej są to objawy początku końca którejś poduszki pod silnikiem, ewentualnie poduszką pod skrzynią biegów. Drgania mogą również pochodzić od nierównej pracy silnika - wtedy podepnij komputer i sprawdź przyczynę (mogą również to być wtryski). Jeżeli silnik chodzi równo - w 90% obstawiam poduszki.
  4. Kolega ryszard1977 sieje zamieszanie w kilku/kilkunastu tematach... (wejdźcie w "posty użytkownika"), a zobaczycie co seryjnie wypisuje... tylko spam...
  5. Następna genialna rada kolegi ryszard1977 pędzlem to co najwyżej możesz pomalować sobie sufit... (i to w piwnicy). Sorry, ale wolałbym zamontować drzwi w innym odcieniu, niż przemalowywać je pędzlem...
  6. Czy Ty zastanowiłeś się nad tym co napisałeś ?? Jak można komuś poradzić ściąganie folii z lakieru szpachelką , lub drobnoziarnistym papierem ściernym ?? Przecież pod folią z lakieru nie wiele zostanie przy zastosowaniu tej "genialnej" podpowiedzi... ?
  7. No nie każdy! Tylko co niektóre. Jak ktoś dopłacił to ma symetryczne. Więc na rynku są z lusterkami symetrycznymi jak i niesymetrycznymi. Chodziło o to, że napisałeś, że symetryczne to tylko RS, a to nie prawda. Zwykłe B5 również takowe się trafiały.
  8. Poduszki silnika, lub skrzyni biegów. Przy wymianie polecam Lemforder'a.
  9. Ja nie piszę o kształcie, tylko właśnie o tym "uchu szreka" jak to nazwałeś... B5 w II lifcie miały symetryczne lusterka jako opcję. Czyli konfigurując auto przy zakupie wybierałeś czy chcesz małe ("szrekowe") czy duże (symetryczne) prawe lusterko. Czyli od 1999 roku wychodziły B5 z symetrycznymi lusterkami, takimi jak w RS
  10. Jeśli nie zostało w nich nic "udziwnione" i przeróbka nie ingerowała w ich ori budowę, to nie będzie z tym problemu. Wywalenie żarnika i wsadzenie H7 nie będzie problematyczne.
  11. Nie prawda !! Po roku 1999 (II lift) prawe lusterko było OPCJONALNIE większe. Tzn. były A4 z małym i dużym prawym lusterkiem, zależnie od konfiguracji przy zakupie, a więc nie tylko RS.
  12. Możesz z przedlifta. Pytanie tylko czemu chcesz wymieniać jeżeli uważasz, że jest sprawny?
  13. Jeździłem 4 lata z taką zimówka i powiem więcej - lepszej opcji chyba nie ma. Na zimę opona wąska jest znacznie lepsza od szerokiego kapcia. Trzyma dobrze, nawet w lekkim, głębokim śniegu. Także 185/65/15 przy ori ET doskonale sobie radzi. Lato miałem 195/60/15 przy niskim ET - patrząc na auto, pomimo tego, że opona do szerokich również nie należała, to optycznie auto "szeroko stało". (ale przy takim setup'ie jak zaskoczył mnie kiedyś śnieg, to na szerokim rozstawie ze 195 autem jeździło się jak po tafli szkła..) Zasada prosta - zima: wąsko x2 (rozstaw i szerokość gumy)
  14. Najprawdopodobniej mają 66,6 i potrzebujesz redukcję z 66,6 na 57,1. 66,6 jest w nowszych Audi, VW oraz Mercedesach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...