Skocz do zawartości

lewdan

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lewdan

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lewdan

1

Reputacja

  1. Witam Wszystkich. udało się w końcu z oryginalnym modułem i hakiem. Wszystko działa jak trzeba. Jak ktoś będzie potrzebował to służę pomocą. Pozdrawiam
  2. witam Wszystkich, tez podłączam się do prośby kolegi. nie mogę ustawić wstępnej głosności jak ktoś dzwoni lub jak ja gdzieś dzwonię. Po podłączeniu VAG-a widać że jest taka opcja w RNS-ie ale jest nie aktywna. Chodzi o kanał 139 - call volume. Pozdrawiam
  3. Witam wszystkich, proszę o pomoc znawców tematu. Podłączyłem oryginalny hak i moduł według schematu z ELSY i pomocy użytk. Bart-S i Madbar za co również dziękuję. Przeprowadziłem u znajomego kodowanie w sterowniku licznika ( instruments) oraz w mce według opisu z naszego forum. I niestety cosik jest nie tak. Po sprawdzeniu błędów wyświetla komunikat: 01517 - sterownik przył. przyczepy/czujnik holowania J345 49.00 - brak komunikacji. Niestety nie znam sie na tyle żeby wiedzieć o co chodzi. Prosze o pomoc w zlokalizowaniu co zrobiłem nie tak? Przewód CAN podpiąłem pod przewody pin 13 i 12 w kostce 32 pin wchodzącej do MCE. Pod stacyjką w okrągłej kostce znalazłem pin na którym po przekręceniu kluczyka pojawia się napięcie i jest utrzymywane Przewód z czujnika światła stop - podpiąłem pod 3 światło stop. Stały plus do modułu z bezpiecznika nr 27 gdzie dodałem pin żeński. Slyszałem od znajomego że przewody stosowane do CAN muszą być identyczne tzn przekrój i długość oraz nie moga być lutowane. Ja zastosowałem przewód 2 żyłowy o przekroju 1 mm2 i przylutowałem się do kostki pin 32. Może tu popełniłem błąd? Proszę o pomoc
  4. jeżeli to jest z OC to masz prawo mieć naprawiane na oryginałach. Auto musi wrócić do stanu sprzed szkody tak mówi prawo, Oczywiście firmy oszukują i robią inaczej.
  5. jeżeli tylny błotnik ryśnięty to też zakwalifikują do malowania
  6. Czy ta szkoda jest z AC czy z OC sprawcy?[br]Dopisany: 06 Luty 2011, 21:04_________________________________________________Sorki już doczytałem. Przy OC możesz prawie wszystko. Niezależny rzeczoznawca powinien być uznany przez PZU. Musisz zobaczyć kosztorys - jakie części policzyli. Czy oryginały czy coraz popularniejsze zamienniki.
  7. Może być też tak że po pierwszych oględzinach powie że po zdjęciu zderzaka trzeba zgłosić ponowne oględziny. Bardzo często się to tak odbywa.
  8. hej, właśnie ściągam program ELSA. Ponoć są tam schematy. Jak coś będę miał to dam znać. A czytałeś ten wątek co wymieniony ma w pierwszym poście?
  9. Jeżeli ma złamanie nogi - jak podają i zmiażdżoną dłoń to raczej w bolidzie w tym roku nie usiądzie. Oby tak nie było
  10. Niestety raczej w tym sezonie to nie poszaleje już sobie.
  11. Czytałem coś przed chwilą że nie będzie amputowana tylko operowana
  12. Była juz ta konferencja o stanie zdrowia? Co z tą ręką?
  13. Witam wszystkich, lubię samemu podłubać przy swoim aucie - chyba jak większość kolegów z tego forum. Postanowiłem, że zamontuję sobie hak. Miałem okazję kupić cały komplet za 400 pln - moduł i hak od znajomego który właśnie miał rozbite takie auto. Przy module mam te dwie kostki 14 pin i 6 pin z kawałkiem około 20 cm wszystkich przewodów Montaż samego haka do auta to nie był problem najgorsze jest właśnie podłączenie tej całej elektryki. przeczytałem chyba już wszystko co jest w necie na temat montażu ori haka i ori modułu. Bardzo pomocny był temat http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.30. Ale niestety tam jest do a4 ale b6 i według autora w b7 jest trochę inaczej. Bardzo proszę kolegów o pomoc, ewentualnie schemat instalacji w B7.
  14. Witam, właśnie jestem w takiej sytuacji. Ale już po oględzinach. Sprawca nie przyjął mandatu. Sprawa sie odbyła i jest winny. Odwołal sie ale podtrzymano. Nie czekałem na zakończenie. Jeżeli masz dane sprawcy tzn. polisę, nr. rejestracyjny i nazwę ubezpieczyciela to zgłoś to do jego firmy. Zrobią oględziny i wycenę a z wyplata będą czekali na prawomocny wyrok sądu. Jeżeli natomiast nie ma danych sprawcy a policja nie chce podać( tak jest to w naszym regionie) to niestety na własną rękę rzeczoznawca samochodowy i wtedy można naprawiać. Ja osobiście miałem AutoCasco więc naprawiłem juz auto a teraz ubezpieczyciel sprawcy zapłaci regres do m ojej firmy. Pozdrawiam
  15. witam, trzeba zaktualizować informację. PZU Minicasco - odpowiedzialność PZU w zakresie kradzieży auta, uszkodzenia wywołane zdarzeniami losowymi deszcz, grad itp., oraz uderzenie w zwierzę. Można wykupić 20% udział własny - jest to klauzula nr 7 i kosztuje +20% składki za MC. Wtedy płaca 100% wartości auta w dniu wypłaty odszkodowania. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...