Skocz do zawartości

freestyle01

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O freestyle01

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia freestyle01

0

Reputacja

  1. Z uwagi na to iż problem występuje bardzo często fajne by było jakby udało się ujednolicić te informacje i napisać podsumowanie w pierwszym poście. Sam mam problem z cieknącym EGR'em (B6 2003r) i po przeczytaniu wątku zrobił mi się mętlik. Każdy ma jakąś teorię i temat rozlał się na 12 stron. Nadal nie wiem czy powinienem wymienić zawór (np. na Wahler) czy zaślepić i próbować zlikwidować checka.
  2. Jeśli możesz to napisz proszę więcej informacji, który masz rocznik, model silnika etc. oraz swoje doświadczenie z cieknącym EGR. Czy wcześniej wymieniałeś zawór, ale to nie pomogło na długo i zdecydowałeś się zaślepić czy raczej od razu zaślepiłeś? Zaślepiałeś sam czy oddawałeś do firmy? Ile Cię to kosztowało? Jaki zestaw do zaślepienia został zastosowana? Czy jesteś zadowolony z tego rozwiązania? Ile czasu już masz sucho? edit: sorry nie zwróciłem uwagi na datę postu. Nie sądziłem, że ktoś odkopie temat sprzed 2,5 roku.
  3. Witajcie, czy gdzieś na forum znajduję się legenda do kontrolek FIS (pół FIS) do Audi a4 b6? Nigdzie nie mogę tego znaleźć. Od niedawna wyświetla mi się pomarańczowa kontrolka i chciałbym sprawdzić co to oznacza.
  4. freestyle01

    Dobrzy chiptunerzy

    Znacie kogoś dobrego w podkarpackim (okolice Rzeszowa) 1.9TDI AWX. Pozdrawiam!
  5. Czy coś takiego będzie pasować? http://allegro.pl/show_item.php?item=1777009000 Pozdrawiam!
  6. Witam potrzebuję numer katalogowy wkładki zamka (bębenek) od drzwi kierowcy. Pozdrawiam!
  7. Czyli 505.01 jest lepszy od 507.00 a w salonie VW powiedzieli mi, że im wyższa norma tym wyższa klasa oleju. Pozdrawiam!
  8. Olej spełniający normę 507.00 spełnia także te poprzednie czyli 505.01 również, także będzie ok, tylko prawdopodobnie efekt będzie taki sam jak jak w przypadku 505.01 chyba, że zauważyłeś jakieś pozytywne zmiany? Pozdrawiam!
  9. Teraz któtko, który byście do AWX wybrali?? 1) Castrol EDGE norma 507.00, 5W-30 2) Mobil Super 3000 norma 505.01 3) 4) Motul Specific 504.00/507.00 5W30 5) Motul Specific 505.01 5W40 Pozdrawiam!
  10. No właśnie, też się zastanawiam wczoraj byłem w salonie VW i powiedzieli mi, że do silnika AWX na pompo-wtryskiwaczach można z powodzeniem lać olej który spełnia normę 507.00 im wyższa norma tym wyższa klasa oleju, mówił także, że większość ludzi decyduje się właśnie na 507.00 zamiast na 505.01 do tego cenowo wychodzą podobnie. Także można chyba wlać 507.00 do PD tylko nie wiem czy to coś da czy efekt będzie taki sam jak przy 505.01. Pozdrawiam!
  11. Te oleje różnią się tylko ceną? Motul 8100 X-cess 5W40 Motul Specific 505.01 5W40 Mając do wyboru te oleje do AWX wybralibyście Motul Specific 504.00/507.00 ? 1) Castrol EDGE norma 507.00, 5W-30 2) Mobil Super 3000 norma 505.01 3) 4) Motul Specific 504.00/507.00 5W30 5) Motul 8100 X-cess 5W40 6) Motul Specific 505.01 5W40 Z tych wszystkich które wymieniłem najlepsze są te które spełniają najwyższą normę 507.00 czyli Castrol Edge i Motul Specific 504.00/507.00 ? Pozdrawiam!
  12. Można użyć, ale na niedługi czas bo jeśli się zapomni wyłączyć to można uszkodzić podgrzewanie prawda? Pozdrawiam!
  13. Wg. podwieszonego postu jest też specyfik który ma normę 505.01 tak jak 8100 X-cess. Poza tym chyba jest tak, że im wyższa norma tym wyższa klasa oleju i jeśli zalejemy np. 507.00 zamiast 505.01 lub 506.01 to tylko lepiej więc do VP mógłby być chyba też specifik 507.00 tak? Pozdrawiam!
  14. Przepraszam mój błąd. Sugerowałem się tym, skoro do VP jest wymagany syntetyk a przy PD nie pisało o tym, więc myślałem, że tam (PD) leje się inny. Czyli zawsze syntetyk niezależnie od przebiegu? Oleje mineralne i pół-syntetyczne gdzie się stosuje? Jakie są znaczące różnice pomiędzy minerałem półsyntetykiem i syntetykiem i dlaczego najlepiej zalać syntetyk chodzi o uszczelnianie? Jeśli nie wiem jaki poprzedni właściciel lał olej to czy mogę wlać spokojnie syntetyczny? Bo słyszałem, że nie można przechodzić z sobie dowolnie z jednego typu oleju na drugi np. z mineralnego nie można przejść na żaden półsyntetyk. Mam jeszcze jedno pytanko skoro MOTUL 8100 X-cess 5W40 i MOTUL SPECIFIC VW 505.01, 506.01, 507.00 są syntetykami to dlaczego do PD jest polecany MOTUL SPECIFIC VW najlepiej 507.00 a do VP MOTUL 8100 X-cess?? Pozdrawiam!
  15. Czyli podgrzewanie tylnej szyby można używać także do odparowywania? Nic się nie będzie działo? Pierwotnie myślałem, że podgrzewanie włącza się tylko jeśli szyba jest pokryta np. szronem lub śniegiem i przeważnie w zimie. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...