Skocz do zawartości

peklysz

Pasjonat
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O peklysz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia peklysz

1

Reputacja

  1. Witam klubowiczów, mój problem wygląda następująco . Przy rozpędzaniu auta puszczam gaz i słyszę stukanie, pukanie dochodzące z prawego przodu, dodam gazu i nie ma takiego problemu. Jeżdze na zawieszeniu Master Sport założonym sierpień 2011,do tej pory nie narzekałem na nie, przejechałem ok.11 tyś , aktualnie założone stalówki 15 na zimę.
  2. Witam po podłączeniu Vag Com 2.5 wyskoczyły następujące błędy AIR BAG. 1-zapalnik poduszki bocznej prawej N-200 zbyt duża oporność. 2-czujnik uderzeń bocznych pasażera G-180 obwód przerwany. Ciągle świeci mi się kontrolka na liczniku, po kasowaniu błędów na kilka dni mam spokój i znów mogę oglądać kontrolkę w pełnej okazałości. pozdrawiam
  3. Witam, podłączyłem Vag Coma 2.5 zrobiłem test liczników ( problem ze wskazaniem poziomu paliwa) pływak ok. Mam pytanie jak ustawić faktyczny poziom paliwa Vagem, z góry dziękuje
  4. Panowie podepnę się, jeśli zrobiłem test vag comem 2.5 licznika i wszystko wydaje się oki, mam pytanie w jaki sposób ustawić faktyczny poziom paliwa ?? z góry dziękuje
  5. Gazownik zlikwidował wyciek gazu . Winna obejma przy filterku. Został tylko jeden problem szarpniecie przy przełączeniu na gaz, ustawił temperaturę na 30 stopni i przejście z 150 ms na 40 ms i nadal szarpie:(
  6. oki dzięki jutro podjade do gazownika niech podłaczy komputerek i zmienia.
  7. Witam, mój problem polega na tym, że podczas przełączania z paliwa na gaz (zimny silnik) szarpnie samochodem i czuć gazem w autku, dodam że temperatura przełączenia ustawiona jest na ok. 20 stopni. Po rozgrzaniu auta i ponownym rozruchu nic nie czuć i nie nie szarpnie. Czym to może być spowodowane. Instalacja założona tydzień temu ( STAG 300 plus, wtryst Valtek, reszta Tomasetto). pozdrawiam
  8. Witam klubowiczów, mam pytanko czy do wymiany gumek na zaworach trzeba rozbierać rozrząd, ściągać głowice i na nowo ją planować. Jeśli ktoś to robił to jaki jest orientacyjny koszt. pozdrawiam
  9. Witam, u mnie w autku zaczeło sie od stukania z prawej strony a skaczyło na wymianie całego filtra węglowego, znajduje się on pod nadkolem. Cena nieduża niecałe 50 pln na auto szrocie, po wyminie powineś slyszec samo cykanie z zaworu umniezczonego na obudowie filtra powietrza.
  10. Witam u mnie w autku miałem to samo, przycisk wciśnięty i nic się nie dzieję, bezpieczniki sprawdzone i wyglądało że wszystko jest oki, zacząłem rozkręcać autko aby sprawdzić stan przewodu doszłem do tylnej szyby, poprawiłem wtyczkę i już chodzi:) sprawdź zaznaczone miejsce czy nic ci się nie odpieło.
  11. Witam miałem podobny problem z pukaniem, jest prosty sposób na sprawdzenie poduszki silnika, skręcić kołami i z wyczuciem kopnąć w oponę, potrzeba do tego zabiegu dodatkowych par oczu. Kopiąc w opnę patrzymy się na poduszki czy nie mają zbyt wielkiego luzu. Poduszek jest 3 poduszka silnika prawa Nr 8D0199382L 200ZL LEMFORDER poduszka silnika lewa Nr 8D0199379J 180ZŁ LEMFORDER poduszka silnika przednia Nr 8d0199339F 18ZŁ LEMFORDER
  12. U mnie w aucie nie było rynienki na filtrze i ciągle miałem wodę pod nogami pasażera, pojechałem na szrot i kupiłem z rozbitka , teraz jaka by nie była ulewa jest sucho i miło.
  13. Sprawdź uszczelniacze zaworów, po paru tysiącach przebiegu na gazie potrafią się wykruszać
  14. Witam klubowiczów, mam pytanie ile poduszek znajduje się pod silnikiem i skrzynia biegów, jeśli jest to możliwe oszacujcie koszt wymiany tych że części i w miarę możliwości podajcie numery katalogowe. Pozdrawiam
  15. Dziś poskładałem samochód do kupy (wymiana klocków) i przez przypadek wrzuciłem bieg i usłyszałem stuk, nie mam tego jak silnik jest odpalony ( nie ma zgrzytów ani oporu )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...