Skocz do zawartości

zielony_byk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zielony_byk

Osiągnięcia zielony_byk

0

Reputacja

  1. witam. na vagu zameldowaly sie nastepujace bledy: 17604 P1196 02 sensor sporadic: heater circuit, Bank 1-sensor 1: electrical fault 17605 P1197 02 sensor sporadic: heater circuit, Bank 2-sensor 1: electrical fault 16795 P0411 Secondary air injection system: incorrect flow detected 17544 P1136 Bank 1 sporadic: Mixture adaptation (add): system too lean auto nie ma mocy, duuzy problem z v-max(170km/h i dalej nie da rady), przeprowadzona diagnostyka automatycznej skrzyni biegów nie wykazala bledow. poszukuje kogos z okolic Lublina kto da sobie rade z doprowadzeniem mojego autka do stanu uzywalnosci.
  2. Witam. Przejrzalem 37 stron w tym dziale i nie znalazlem odpowiedzi na dreczacy mnie problem wiec zakladam nowy watek Jestem szczesliwym posiadaczem a4 2.8 v30, quattro, tiptronic. Zagazowana - komp stag, reduktor magic 3, wtryski niestety czerwone waldemary (tak to jest jak najpierw sie zaklada lpg a potem sprawdza w necie co sie zalozylo). Z autem nie mam praktycznie zadnych problemow poza jednym(no moze znajdzie sie tez drugi - malutki ). Mianowicie - auto leci ja burza ale...do predkosci 170-180km/h dalej...stop. Prawie calkowity brak przyspieszenia Niewazne z jaka determinacja dusze pedal gazu auto rozpedza sie dalej w iscie slimaczym tempie, silnik przestaje wchodzic na obroty - po prostu nic sie nie dzieje testowane zarowna na pb jak i na lpg, w trybie auto jak i tiptronic, pod gore i z gory i ciagle muli Nie uzywam czesto takich predkosci, ale denerwuje mnie jak samochod nie jest w pelni sprawny. Myslalem ze to przepustnica bo nie mozna bylo jej zaadaptowac i byl blad, wiec wywalilem stara i kupilem nowa i bledu nie ma a problem pozostal. Moze tutaj ktos mial podobny problem? Albo ma jakis pomysl jaka moze byc przyczyna.
  3. Witam. Sprawdzilem w aso auto ktore chcialbym kupic. Wszystkie pomiary wyszly w pozadku, jednak zwrocilem uwage na kompresje w silniku - tu link do raportu z aso: to ze jest w miare rowna to widze, jednak czy nie jest za duza? dodam ze byla mierzona na cieplym silniku, a samochod stoi nieuzywany dobre pol roku jak nie wiecej. pozdrawiam
  4. Jestem nowy wiec chcielbym sie przywitac dzien dobry
×
×
  • Dodaj nową pozycję...