
spawacz1
Pasjonat-
Postów
295 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O spawacz1

Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
Rostock Niemcy
Auto
-
Model
Volkswagen
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
że dynamometrycznym to ja wiem chodziło mi o śruby jakie tam są i jaki łeb i rozmiar klucza nasadki potrzebny do odkręcenia
-
jeszcze jedno pytanko jaki jest mi potrzebny klucz do odkręcenia głowicy nigdzie nie mogę znaleźć żadnej informacji na ten temat?
-
koledzy czeka mnie wymiana głowicy mam jedną w dobrym stanie o niedużym przebiegu z angola numer na głowicy ten sam moje pytanie czy podejdzie bez żadnego problemu czy może pojawić się jakaś przeszkoda?Nie chcę naprawiać obecnej bo są uszkodzone w niej dwa gwinty w gniazdach świec co uniemożliwia ich wykręcenie i wymianę a świeca na drugim cylindrze powoli niedomaga a niestety nie daje się wykręcić odrzuciłem wszystkie inne przyczyny i ewidentnie wskazuje na drugi cylinder i swiecę z góry dziękuję za odpowiedź
-
koleszko jesli jest to falowanie obrotów to najpewniej sprzęgło hydrokinetyczne pada mam takie po regeneracji o niedużym przebiegu. sprzegło pochodzi z mojego automatu teraz mam manual jesli okaże się że to sprzęgło to odezwij się na PW faktura wystawiona przy wymianie sprzegla hydrokinetycznego z mojego ADR do wglądu:hi:
-
boczne ślizgi musisz wymienić w momencie montażu zderzaka poliftowego, wiesz co ja u siebie mam zderzak poliftowy i nie zauważyłem jakiegoś problemu z nadkolami u mnie wszystko ładnie pasuje także nadkola ja bym zostawil:hi:
-
rozbierz i zobacz co jest przyczyną najpierw, ja w swoim zaraz po kupnie miałem problem z załączaniem świateł drogowych rozebrałem i dało radę naprawić
-
koleszko błąd ten pojawia się kiedy silnik wchodzi w tryb awaryjny, miałem u siebie to samo po przejechaniu jakiegoś odcinka ten błąd powodował znaczny wzrost zużycia paliwa po skasowaniu wracało do normy na jakiś czas u mnie powodem była padnięta przepustnica wywaliłem kupę kasy na nową przepływkę i sondę a pomogła przepustnica z allegro za 50zł, poszukaj kogoś z klubu kto jest z okolicy może dałoby radę podmienić na moment i wtedy zobaczyć?
-
[B5 ADR] Wymiana skrzyni z automatu na manual. Operacja zakończona powodzeniem!
spawacz1 odpowiedział(a) na MoorPH temat w Audi A4 B5
koledzy dzisiaj ze swojego ADR wymontowałem automatyczną skrzynię i jutro biorę się za montaż manuala o kodzie DWA, problemu z czujnikiem prędkości nie będzie bo kostka pasuje do nowej skrzyni manualnej natomiast problem mam z podłączeniem światła wstecznego?po wsadzeniu manuala pozostała mi instalacja od automatu i problem z podłączeniem światła wstecznego czy da radę wykorzystać starą instalację od wstecznego od starej skrzyni automatycznej jak nie da rady to gdzie póścić nową instalkę? drugie pytanie czy muszę koniecznie wywalać ten drugi komputer od skrzyni automatycznej ten pod prawym fotelem z przodu czy jak zostanie będize to jakiś problem, trzecie pytanie dotyczy kodowania jak to zrobić i jakie wartości należy wprowadzić z góry dziękuję za pomoc:hi: -
Koleszko na forum jest kolega Tom77 napis z do niego ile taki napinacz kosztuje obecnie koszt około 550zł; są dwa rodzaje z tego co pamiętam ale spytaj Tom77 on ci sprawdzi po Vin jaki masz.
-
ADR ma ss 10,3 a AWT 9,5 różnica 0,8 to ma takie znaczenie ciekawe dlaczego?
-
tez miałem problem jak idzie sygnał do sterownika i nic się nie dzieje to sterownik na 99% u mnie było to samo wszystko cacy tylko ten sterownik, kupiłem używkę o tym samym numerze bodajrze z A8 tylko sama końcówka numeru była inna ale jeździ do tej pory bez żadnego problemu za dwadzieścia złotych:grin:
-
zgadzam się z kolega Labiel kolega ma też 1,8i ostatnio ze mną jechał i był w szoku że mój dobrze wyprzedza a jego się muli u niego 3000 obrotów to może pojawiło się kilka razy w życiu a u mnie wtedy przestaje się mulić jak to ADR:grin: ---------- Post dopisany at 08:52 ---------- Poprzedni post napisany at 08:50 ---------- zamiast ADRka o wiele lepsza opcja 1,8T 180KM tym można pojeździć i zrobić jakieś mody z mocą
-
panie kolego ja74687 gdyby to były świece albo przewody to obroty by nie skakały do 4000 obrotów, nawet jak kabel wysokiego niedomaga to nie skacze na cztery tysiaki poczytaj w swojej wikipedii fachmanie to będziesz wiedział. Kable wysokiego napięcia jak mi padały to słabł na moment świeca podobnie a tu ewidentnie skład mieszanki pomyśl trochę? bardziej sonda albo przepustnica ja wydałem kasy niepotrzebnie wszystko wymieniałem przy składzie mieszanki a okazało się że przepustnica była zużyta nic więcej.
-
jeśli pokazuje sporadycznie skład mieszanki to co do tego mają kable wysokiego napięcia?filtry? skład mieszanki u mnie jak był ten błąd to wymiana przepustnicy zakończyła problem, rozumiem sonda podwyższone spalanie, ma muła przepływka, cewka i świece ale skład mieszanki?
-
układ sam powinien się odpowietrzyć ja ile razy nie zlewałem płynu to sam się odpowietrzał wystarczy sprawdzić czy powrotny od nagrzewnicy jest tak samo gorący jak dolotowy. Odpowietrzenie jest bardzo proste poluźnij opaskę od przewodu powrotnego powoli ściągnij wąż z rurki jakiś centymetr poczekaj aż tryśnie woda taka małą dziurką co jest na wężu od góry i po sprawie, wepchnij wąż z powrotem na rurkę zaciśnij opaskę i po robocie.