-
Postów
34 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O ptasior127

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Proponował bym rozpocząć od swapu na serie. Polecam skrzynie od tdi półosie od 2,5tdi zwrotnice 1.8t/2.5tdi sprzęgło 1.9tdi+jednomas na początek.
-
wiązka osprzęt aeb sterownik ajl miska 1.8t byle spust pasował jeden otwor w bloku na powrót chłodzenia turbo. do tego podstawa filtra oleju od doładowanego i masz 1.8t na swoim słupku 180km.
-
Panowie jakie mogą być problemy po założeniu sterownika silnika z w/w Do A4 B5 ewentualnie jaki powinien byc oryginalny nr sterownika silnika. Dodam ze sterownik ma byc na 2 kostki.
-
Mozna zalozyc klamke z tylnich drzwi pasuje bez problemu.
-
Co do koloru docelowo ma byc czarna perła. Aktualnie najważniejsze jest żeby auto było w miarę jednolitym kolorze. Tak wiec graty do przekładki prawie w komplecie. [/url] ---------- Post dopisany 15-02-2014 at 20:46 ---------- Poprzedni post napisany 27-01-2014 at 21:55 ---------- Tak wiec auto juz w manualu. doszła turbinka hybryda ko3-ko4
-
Dzisiaj auto wróciło na lawecie bo skończyła się skrzynia. Od poniedziałku zaczynam poszukiwania gratów do przekładki na manual który i tak był w planach od jakiegoś czasu.
-
Marka: Audi Model: A4 Avant Rok produkcji: 1996 Silnik: 1.8 20v ADR/AEB + skrzynia automat Moc: seryjnie 125KM Wyposazenie: elektryczne lusterka , centralny zamek, wspomaganie, imobilisser, 2x Air Bag, Fis, Kierownica s-line, elektryczne szyby przód, relingi , lampy polift przód + polift tył, podłokietnik, klimatronik Car audio: Ori radio +aktywny tył Zawieszenie: Zawieszenie weitec ( amory+ sprężyny zielone) Co zrobione: - Drzwi polift - błotniki polift - maska polift - konsola środkowa polift - podświetlane kratki nawiewów polift - Skórzane fotele - elektryka tył - xenon - przedni zderzak za wzór rs4 - grill s4 - gwint przód - ciemna szyba tył+ boki - wskaźnik ciśnienia doładowania - webasto - wzmacniacz kenwood + jakis korektor+ jakas tuba+ radio dvd -symetryczne podgrzewane lusterka -hamulce przód 288 nacinane nawiercane wentylowane -hamulce tył nacinane nawiercane + klocki sport - oświetlenie LED Silnik : Dół AEB góra po kapitalce ADR na dużych kanałach + ostrzejsze wałki od wolnossącego, uszczelka głowiny pod ostatni szlif, seryjna turbina , FMIC, brak katalizatora , nowy wydech , auto na elektryce od wolno ssącego, nowe uszczelki uszczelniacze, paski oleje płyny itd. Doładowanie 0,6bar przy 1.5 bar zaczyna fajnie jechać ale zaczyna hałasować silnik. Plany na sezon 2014 - malowanie -nowa felga -relingi chrom + listwy chrom Powód dla którego kupiłem kombi jedna z pierwszych fotek. Jakies 6 miesiecy po zakupie auta. Tak sie kończy ładowanie auta na lawetę po uszkodzeniu miski w skrzyni W międzyczasie wpadła konsola środkowa Polit. Felgi przed malowaniem Już na nowych drzwiach Już na nowych drzwiach z ogarniętą felgą. Gwint Hamulce przód Nowa maska, lusterko angol, drzwi polit czarne, nowy grill S4 i skórka już w aucie. Jeszcze nie do końca w macie. Przemiana w mat Silnik prawie wyjęty : ) Pustka pod maską Jeszcze N/A Juz z turbo Skrzynia już w aucie. I silnik w aucie Pierwsza wersja FMIC
-
Skrzynia automatyczna 4b A4 B5 gasnie silnik po wrzuceniu biegu strasznie szarpie
ptasior127 odpowiedział(a) na ptasior127 temat w Audi
A w jaki sposób przekodowac ecu ? Potrzebny jest nowy wsad ? -
Skrzynia automatyczna 4b A4 B5 gasnie silnik po wrzuceniu biegu strasznie szarpie
ptasior127 odpowiedział(a) na ptasior127 temat w Audi
Ale to odnosnie fisa tak ? A co z silnikiem ? -
Skrzynia automatyczna 4b A4 B5 gasnie silnik po wrzuceniu biegu strasznie szarpie
ptasior127 odpowiedział(a) na ptasior127 temat w Audi
Olej czarny z opiłkami. Tak auto dostało pare raze do pieca. Czyli wychodzi ze bedzie zmiana na manuala. Tylko teraz pytanie czy komuter silnika nie bedzie wariował jak załoze manual i co z fisem w liczniku ? -
Skrzynia automatyczna 4b A4 B5 gasnie silnik po wrzuceniu biegu strasznie szarpie
ptasior127 opublikował(a) temat w Audi
Panowie mam taki problem po uturbieniu mojego adr i podniesieniu doładowania ostatnio zaczoł mi sie taki problem wbijam bieg auto gasnie jade na luzie szarpie silnikiem tak jak by przekładnia hydrokinetyczna sie zblokowała i ciagła na stałe. Poza tym skrzynia ciezko zmienia biegi. Zmieniłem filtr oleju + nowy olej nadal to samo ma ktos jakies pomysły co mogło sie popsuc. Dodam ze jak auto postoi to po odpaleniu i wbiciu biegu przez moment jest normalnie auto rusze i jest ok po paru sekundach z nowu to samo. -
Proponował bym sprawdzic przegub wewnetrzny
-
Foto tak na szybko na brudnym aucie ale jakis pogląd jest
-
Takie samo rozwiązanie stosuje sie przy skrzypieniu zawiechy. Jest to objaw przycierania sie sworzni na wahaczach.
-
W sedanie po 1 olejasz na raty z odcieciem na podgrzewaniu po 2 jest bardzo bardzo ciezko bo jest słabe dojscie i ciezko wode wyprowadzic.