Skocz do zawartości

tgkone

Pasjonat
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tgkone

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Piekary Śląskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tgkone

0

Reputacja

  1. Widzę że koledzy wrzucają tutaj projekty 2.0TFSI 252ps jednak nie widzę nic ze zmienioną turbosprężarką tak więc przedstawiamy projekt z "naszego podwórka"?‍♂ czyli A4 B9 2.0TFSi 252ps ze skrzynią S-Tronic DL-382. Zakres modyfikacji STAGE3: ➡Hybrydowa turbosprężarka TX Performance Turbo (koło kompresji IS38 - Golf 7R) ➡Centralny Intercooler od FMIC.pl ➡Modyfikacja dolotu oraz filtr K&N ➡Downpipe ze sportowym katalizatorem ➡Strojenie ECU + TCU by GROMO SERVICE ➡Moc po modyfikacji: 361ps/475nm? Samochód przyjechał zalany pod korek śmieciowym paliwem ⛽PB95, i na takim na co dzień będzie jeździć dlatego nie było presji na wynik a na bezpieczną eksploatację. (samochód dla kobiety która na stacji benzynowej zna tylko kolory czarny i zielony) Dla paliwa ⛽PB98 gwarantujemy ok. 385/500nm? zaś przy 100 oktanowej mieszance okolice 4 z przodu ? Dodatkowo: ➡Wyłączenie systemu START & STOP ➡Usunięcie limitera prędkości do 210km/h ➡Kodowanie dodatkowych funkcji Samochód pracuje na sterowniku SIMOS 18.4 programowany via OBD ? ? Jak coś to więcej fotek na naszym FB: GROMO SERVICE lub w necie na www.gromoservice.pl
  2. Jak będzie możliwość obadam na żywo! Mam nadzieje że wpadniesz na w... kiedyś? Sprawdzimy czy RS4 od 3.0TDI różni się tylko poszerzeniami i dźwiękiem czy też faktycznie jest też szybsze. Tymczasem gratulacje nowej bryki i działaj tam
  3. Plany ambitne-ale czy nie za bardzo? Akurat tak się składa że najszybszym streetowym autem na naszej polskiej ziemi w dieslu jest BMW E90 335xD z napędem 4x4 i automatem mojego kolegi Maćka które przy mocy 500+PS/1000NM+ (wraz z gazem) klepie 11.8 na ćwiartke (w tym sezonie myśle do 11.5 zejdzie, dla przypomnienia 11.4 robi 800 konny RS6 ze stajni sportmile od Krzyśka) aby go dogonić w tej budzie (mowa o b7 które waży ponad 1700kg) potrzebujesz conajmnniej 3.0 Bi Turbo TDI z A7 lub A6 C7 na dużych turbinach zrobione na moc podobną lub wyższą. Może na początek spróbujesz pobić rekord najszybszego 3.0TDI A4 B7 na tym forum? mój czas z zawodów 13.88, nieoficjalny z racelogic 13.64. Oczywiście na ropie gazu nie zakładam. Gdyby to było zbyt małostkowe to a4 b8 3.0tdi orzełka bez gazu robi 12.7s przy mocy 380ps. (wynik do poprawy oczywiscie) Dodam że temat 3.0TDI w Polsce i za granicą jest mi znany i nie widziałem jeszcze projektu ani nie słyszałem o 3.0TDI z single Turbo który rzucił by coś powyżej 450ps na samej ropie. U naszych zachodnich sąsiadów buduje się kilka projektów które pewnie wyjadą w następnym sezonie ale na kreski poczekajmy. Oczywiście o kwotach budowy takiego silnika (pomijając sztukę dla sztuki bo budowa benzyny wychodzi 2x taniej przy tej samej mocy) nie muszę chyba wspominać? Trzymam kciuki za ten projekt, i liczę że misja się uda bo jak nie lubie BMW tak w klasie street diesel w tym sezonie cały czas na pudle i dobrze by było jak by się coś w tym kierunku zmieniło gdybyś miał jakieś pytanka zapraszam na priv, co bede wiedział to pomogę
  4. obmacane, dzieki za przejazdzke autko prawdopodobnie po jakims sofcie. 5.98 do 100km/h powtarzalne. ciekawostka jest ze auto po 4 probie strzalu z procedury blokowala powtorna probe. jakis czujnik temp?
  5. musze licznik skalibrowac bo mi chyba cos kolo 150-160 na 50km/h pokazywalo. ale faktycznie ostrzegali mnie ze w tych 3.0tdi na ponad 300ps moga liczniki oszukiwac daj znac na priv gdzie to smigasz po mojej wiosce
  6. aaa to Ty ile razy punktów przez taki rajd po mieście zebraliśmy?
  7. Nic bardziej mylnego Duży IC jak najbardziej obniża samą temperaturę w dolocie nie tylko w upalny dzień ale także w chłodne dni. Przy BIG IC (wydajnym) temp powietrza w dolocie jest tylko 3C większa niż temp na zewnątrz. Przy ori ickach, temp wyższa jest o 15C Mierzone matematyke zostawiam Tobie
  8. kuźwa tak to jest jak planuje sie jakiegoś ori moda i zwleka z czasem ja narazie kompletowalem tylko przycisk S i moduł pod przepustnicę, możesz zdradzić na priv z czego przepustnica bo gotowe rozwiazania serwowane przez MG itd. zabijają ceną co do dźwięku to szału macicy nie ma bo brakuje 2 cylindrów ale jak na klekota pozytywnie będzie troche hałasu po mieście robić
  9. ten wynik to masz z tym dużym IC i wydechem?? Przecie tam było 315ps z tego co pamiętam gdzie ta reszta ?
  10. Ładny kolor Do złudzenia przypomina czarny Plusy za mody, możesz dopisać uruchomienie wentylacji postojowej + start Screen S4 (jakieś 15ps więcej)
  11. w sumie myślalem, ale znowu nie wyobrażam sobie czarnego dachu i do tego kompletu ciemnych szyb na razie uzupełniam pakiet światło + podświetlane lusterka z a6 c6
  12. Ale żeście sie ujebali tych sprysków nie możliwie Zmieniając temat: 19 kwietnia (sobota) wybraliśmy się wspólnie ze znajomymi do Rotenburga (Niemcy) na rozpoczęcie sezonu, pooglądać czym jeżdżą nasi zachodni sąsiedzi. Faktycznie poziom dość wysoki, dużo grubych projektów na które właściciele nie szczędzili gotówki. Jednak w dalszym ciągu pojawiają się projekty wykonane z laminatu kupionego na ebay/allegro i szpachli w mega ilościach. Głownym tematem który nas interesował były zawody na ćwierć mili. Do godziny 12-nastej tor był dość mokry i widząc że auta po 400+ps robią po 15-16 sekund na ćwiartkę zaraz przypomniało mi się że mój najlepszy czas to 13.88. Po krótkim namyśle i rozmowie z organizatorami o warunkach uczestnictwa zdecydowałem sie wystartować i sprawdzić swoje możliwości. Oczywiście decyzja zapadła spontanicznie, a samochód nie był do tego przygotowany. Startowałem z pełnym wnętrzem, połową baku, i cięzkich 19 calowych kołach. Minusem zawodów niestety była organizacja, długie czasy przestojów między startami i oczekiwania na nawrót w kierunku startu nie pozwalały wjeździć się w trase i wyczuć samochód aby uzyskać najlepsze czasy startu oraz zmiany przełożeń. Drugim minusem było brak podziału na klasy i nagroda tylko dla pierwszego miejsca. Plusem było przygotowanie nawierzchni oraz najlepsza aparatura pomiarowa. Moje czasy szału nie robią i rekordu 13.88 nie poprawiłem bo to jeszcze nie finalny setup jednak myśle jak na cięzkiego klocka tragedi nie ma: RT: 0.262 60 foot: 1.992 1/8mile: 9.127 @ 122.49 km/h 1/4mile: 14.255 @ 154.05 km/h Poznałem dużo ciekawych ludzi z kraju i zza granicy w tym starszego (60 lat) siwego Pana Zbyszka który śmiga na ćwiartke oficjalnie najszbyszym GTR-em w Polsce (9.8s) wygrał zresztą całe zawody z czasem 10.6, Maćka który jeździ e90 335xD zrobionego na 440ps + strzał nitro co daje ponad 500ps i 1000nm pod nogą i wielu wielu innych o których można by tutaj długo odpowiadać. Kilka fotek: 3 filmiki kręcone do godź. 12 (wiecej niestety nie posiadam), gdy tor był jeszcze mokry tak więc czasy bez rewelacji:
  13. Czytaj dokładnie, samo poziomowanie jest dołożone Nie ma sprysków i nie będzie
  14. znowu mam inne zdanie na ten temat bo jest Wydział do Walki z Przestępczością Samochodową tzw. samochodówka, zajmująca się kradzieżami mienia w postaci samochodów właśnie, kolego nie wiem czegoś ty się przez świeta najadł ale zapewne świeże to nie było. Tutaj masz numer tel. (32)- 200-2310 KWP Katowice, spytaj naczelnika gdzie pracuje, przy okazji spytaj go o jednostkę autostradową czy coś takiego jest, oni są od tego żeby pomagać pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...