Skocz do zawartości

bzik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bzik

Osiągnięcia bzik

0

Reputacja

  1. Paka doszla juz dzisiaj. Wielkie dzięki, jak zwykle Dziku mozna na tobie polegać. Pozdrawiam .
  2. Cześć Marcin. Znów potrzeba oliwy (te 15 tyś zdecydowanie za szybko pojawia się ponownie). Oczywiście chodzi o Motula Specific 505.01 wraz z filtrami. Wczoraj poszło priv z trochę większym opisem. Pozdrawiam.
  3. A co myślicie o tej firmie. Może brał ktoś z was turbinę z tego źródła... http://motoarena.pl/index.php?
  4. Witam. Zwracam się do was z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu. Otóż jakiś czas temu zdecydowałem się podnieść moc z moim aucie. Jak w temacie wiać chodzi o 1.9 TDI o oznaczeniu AWX. Po przestudiowaniu forum i spędzeniu tu ok 15h czytając niezliczoną ilość postów zdecydowałem się zaprowadzić autko do firmy MrMotors (wyboru nie muszę chyba tłumaczyć). Po wymianie kompletnego rozrządu w tej firmie wyszedł mały problem z jednym z wtrysków, co przy następnej wizycie zostało poprawione. Niestety po zaprowadzeniu autka na zmianę programu wyszedł problem z turbiną. Okazało się że turbina przeładowuje w pewnym zakresie obrotów. Niestety nie miałem okazji zobaczyć się z Witkiem osobiście ale telefonicznie poinformował mnie że dopóki problem ten nie zostanie rozwiązany nie podejmie się on zmiany programu (czyli mówiąc krótko rozsądny tuner który nie robi tego na siłę ryzykując uszkodzeniem silnika). Paweł-szefem działu mechanicznego MrMotors zasugerował w pierwszej kolejności wyczyszczenie turbiny lecz nie gwarantuje że odniesie to pożądany skutek. Szczerze mówiąc chciałem odłożyć pomysł podnoszenia mocy do wiosny ale ponowne zapisy na grupowy mod u Witka znów nie dają mi spać po nocach. I tu pojawiacie się wy..... Proszę was o radę co w takim przypadku powinienem zrobić. Oszczędzając wam czas od razu mówię że nie jestem w stanie zrobić logów które prawdopodobnie ułatwiłyby diagnozę turbiny. Nie mam kabla, poza tym nigdy tego nie robiłem. Oto kilka pomysłów które przyszły mi do głowy. 1. Oddać turbinę do wyczyszczenia i liczyć na to ze będzie ok. 2. Kupić używane bądź regenerowane BRD co jak wtajemniczeni wiedzą graniczy z cudem jeśli chcemy otrzymać produkt wysokiej jakości. 3. Oddać swoją turbinę do regeneracji (pomysł trudny w realizacji gdyż potrzebuję autka na codzień) a i różnie bywa z regenerowanymi turbinami. 4. Turbina od CAHA - o jak potwierdził Paweł z MrMotors nie jest głupim pomysłem lecz trudnym w realizacji ponieważ nie da się jej podłączyć Plug&Play i założenie jej do AWX-a zajęłoby to u nich w firmie ok tygodnia co jak wiemy jest niemożliwe w mojej sytuacji (patrz pkt.3) 5. Usiąść i płakać że nie mogę się cieszyć fajnym autkiem...... ;( Dodam tylko że nie odczuwam żadnych dolegliwości turbiny w dotychczasowym użytkowaniu auta. Nie wykluczam także dalszych modów typu FMIC i DP od Bakusia oraz założenia lepszych pompek ale to już temat na inny wątek. Liczę na waszą pomoc....Pozdrawiam
  5. Nie będę oryginalny w tym wątku i napiszę po prostu....dzień pierwszy-kontakt telefoniczny, dzień drugi-przelew, dzień trzeci- oliwa u mnie pod domem. Oczywiście polecam. Pozdro dla Dzika za cenne uwagi.
  6. Witam wszystkich bardzo serdecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...