
adam7
Pasjonat-
Postów
49 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O adam7

Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
łódż
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Nowe kompletne zawieszenie przód lemforder do Audi A4 B6. Allegro vs Inter Cars
adam7 odpowiedział(a) na malkavi temat w Audi A4 B6/B7
kupiłem opony w ic w dobrej cenie -
Cześć, z jednej i drugiej strony jest to samo. Sikorki ćwierkały że wahacze wymienia się parami, czyli dwa dolne na jedną stronę, a ja mam dwie strony do wymiany. I pytanie, czy jak guma się "rozwelkuizowała" a nie ma luzów to jeszcze można przeciągnąć wymianę? Trochę się obawiam obawiam że może "koło stanąć bokiem"
-
adam7 obserwuje zawartość Siłownik tylnej klapy AVANT , Wahacze w Audi A4 B6 , Błąd airbag i 2 innych
-
Witam forumowiczów. Mam pytanie związane z moim problemem. Na dolnym wahaczu zwanym długim(ten co przykręcony jest amortyzator) gumy są w kiepskiej formie, popękane, . I teraz mam pytanie, opcja wymiany tylko wahacza czy całego zawieszenia. 250 tyś. przebiegu i 22 lata zawieszenia (ori). Wymieniałem łączniki, nawet na dzień dzisiejszy tylko jeden, drugi i gumy drążka na dniach, i nic nie puka, stuka. Co byście zrobili bo nie wiem co robić? Chodzi o to że nie ma objawów słuchowych tylko wizualne. Proszę o opinię fachową a nie "w zależności ile masz kasy". Pozdrawiam
-
zakuwany był chyba dwa albo trzy razy bez efektu. jestem zainteresowany, jak się skontaktować? tak. jestem zainteresowany
-
Witam. Nie mogę znaleźć przewodu 8E0 260 701 BD, może ktoś ma
-
witam, błędów jeszcze nie sprawdzałem, nie mam czym. ale wyczytałem że jeśli ruszyłem czujnik na włączonym zapłonie to może się tak zdarzyć. witam, błędów jeszcze nie sprawdzałem, nie mam czym. ale wyczytałem że jeśli ruszyłem czujnik na włączonym zapłonie to może się tak zdarzyć. dodam jeszcze że w ostatnim czasie miałem naprawianą klimatyzację i chłodnica była również wymieniana, a z tego co się orientuje to ten czujnik jest między lampą a chłodnicą. może mechanik coś tam namieszał. muszę tam zajrzeć
-
ja mam inny problem. wymieniłem żarówkę w przedniej prawej lampie i zapaliła się na czerwono kontrolka poduszek
-
Cześć, co oznacza umiejętnie
-
Witam, mam to samo i nie wiem jak się do tego zabrać. Może ktoś przerabiał temat
-
witam, jak rozebrać słupek żeby nic nie popsuć. dopadło mnie to co was
-
kolego czytałeś co napisałem? geometria sprawdzona, i nie jest krzywy ponieważ po odłączeniu aku i ponownej adaptacji tsc śmiga idealnie, problem zniknął ---------- Post dopisany at 08:20 ---------- Poprzedni post napisany at 07:08 ---------- dla zainteresowanych dodam że przez swoje roztargnienie w wakacje rozładowałem aku cb radiem i problem "latającego tyłu na dziurach" nie zniknął chociaż tsc też trzeba było adoptować. teraz znowu cb rozładowało mój aku ale ładowałem go prostownikiem kilka godzin(w wakacje odpaliłem b6 kablami od sąsiada z hotelu) i jakie było moje zdziwienie że po dwóch latach cholernie irytującego zarzucania śmiga jak po szynach. dzielę się swoimi doświadczeniami ponieważ wcześnie masę osób nie miało na ten problem odpowiedzi, ja zresztą też
-
powtarzam, geometrie ustawiałem, tuleje sanek(dwie bo reszta wyglądała na dobre, a te które wymieniłem okazały się super) wymieniłem, amorki dobre(mało co nie pobiłem się z jednym z diagnostów a nawiasem mówiąc żaden z kilku nie powiedział złego słowa o nich), luzów brak, łączniki wymienione, i dalej to samo. odłączcie kleme od aku na 5 min i wtedy przy pierwszym ruszeniu pojazdu adoptuje się tsc (kiera w lewo i w prawo podczas jazdy).u mnie po takim zabiegu śmiga jak po szynach
-
cześć wam, to znowu ja. miałem problemy z uciekającym tyłem, chociaż nie było się czego czepić, wszystko bez luzu. i tak jakoś przypadkiem wpadłem na rozwiązanie choć na pewno nie dla wszystkich. a dla czego? bo ja wymieniałem tylne tarcze. może to ma związek z innymi zaburzeniami prowadzenia. odpięcie zasilania i tc dalej chula. to mnie się wydaje jest główny powód, i ciekawe że nikt na to nie zwrócił uwagi. pozdrawiam
-
geometria sprawdzona - prawidłowa. myślę jeszcze nad mocowaniem amortyzatora? skoro amortyzator jest dobry to może to mocowanie robi robotę
-
muszę z przykrością powiedzieć że dziś sprawdziłem geometrię (co prawda nie komputerowo) i jest dobrze. już nie mam pomysłów