Rafas
Pasjonat-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Rafas
Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia Rafas
0
Reputacja
-
Witam. Skrzynia zgrzyta na jedynce i przy zmianie na 2 bieg dodatkowo luz spory na torsenie. Pytanie jakiej szukać? Ori zestaw u mnie to DAJ DJJ. Czy nie będzie problemem założyć przekładnie o innym oznaczeniu?
-
Luzna klapka miałem tak przy 2 silnikach aeb.
-
A co powiecie na regeneracje i poliuretan?
-
2 razy wymienialem czujnik bo wskazówka na zegarach wariowała.
-
Tak właśnie było w moim przypadku 2 razy...
-
Auto obniżamy na sprężynie a nie na amortyzatorze.
-
Witam. Problem pozostaje jeszcze jeden : jeżeli na zegarach w aucie jest ok (90 stopni) to na pewno nie jest to ten czujnik przy króćcu który najczesciej pada. Mozesz jeszcze sprawdzic temp na klimatroniku kanał 50 jezeli sie nie myle pozdrawiam
-
Myśle że problem jest ściśle powiązany z "terkotaniem" zamieszczonym przez Ciebie w innym temacie. Przykro mi to stwierdzić ale na 90% turbina do wymiany
-
Witam. Ja również jestem pewien że to klapka od WG. U mnie odgłos przed wymianą turbo był identyczny. Mógłbys to sprawdzić chwytając za cięgno łączące gruszke z klapką u mnie było całkiem luzne pozdrawiam.
-
Witam. Stawiałbym na szklanki lub łańcuszek rozrządu.
-
Jeżeli się mylę to poprawcie ale wydaje mi sie że sprężanie podane przez autora wątku nie wskazuje na uszkodzenie głowicy u siebie w aeb mam około 12.5 na każdym garku a niekopci. Natomiast dymiło przed regeneracja turbo...
-
Witam jak cisnienie na garach ok to stawiałbym na turbinę.
-
Wiązka z anglika jest puszczona przez całą szerokość auta więc jest około 3x dłuższa niż u europejczyka. Wystarczy skrócić. Pozdrawiam owocnej pracy!
-
Dzięki wielkie pozdrawiam
-
Czy jest róznica w sprzęgle i dwumasie między ośką a quattro w aeb? Czy są te same? Z góry dzięki za odp.