Skocz do zawartości

djsayan

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O djsayan

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia djsayan

0

Reputacja

  1. dziękuję za odpowiedź ! Czy mógłbyś trochę jaśniej? wymieniłem tylko przekaźnik 372 ten szary pod kierownicą. Reszty nie ruszałem bo nie wiem gdzie tego szukać i czy wogóle jeszcze jakieś bezpieczniki są do pompy. Dodam jeszcze tylko ze moj model to A4 1997 2.8 193Km sedan quattro. wymieniłem bezpiecznik pompy 20A żółty ale nic to nie dało. Nadal nie słychać pompy. Chce przejrzeć całe przewody czy gdzieś coś nie jest przerwane. Tylko pytanie: te przewody od pompy idą pod siedzeniem z tyłu i potem dalej w progu z lewej strony pod drzwiami? i gdzie dalej? nie wiem już co dalej z tym robić
  2. Witam, mam spory problem z pompą paliwa. Otóż wymieniłem pompę i przekaźnik pompy a mimo to pompa nadal nie podaje paliwa. Poprzedni właściciel zrobił zabezpieczenie i wpiął się w kabel od pompy ten żółto zielony. Zrobił przełącznik pod podłokietnikiem. I właśnie z tego powodu pojawiły się problemy. Otóż kable po kilku miesiącach śniedziały i kruszyły sie na łączeniu z przełącznikiem. Postanowiłem wywalić przełącznik i połączyć kable ze sobą na stałe. Lecz znowu po kilku miesiącach te kable na łączeniu zrobiły się czarne i można je było złamać. Dzisiaj wywałiłem ten kabel i połączyłem spowrotem ten zielono żółty od pompy ze sobą. Niestety nadal nie słychać pompy że podaje paliwo. Co prawda akumulator jest już słaby ale silnik jeszcze kręci. Nie wiem już co mam robić. Ale nasunęła mi się myśl że być może w pompie jest jakaś zworka którą należy usunąć aby był przepływ prądu. Nie wiem może to głupie co napisałem. Jeśli ktoś mógłby mi pomoc byłbym bardzo wdzięczny. Nie mam kabla vag ani przyrządu do pomiaru prądu pozdrawiam serdecznie Adam
  3. Witam wszystkich miłośników Audi. Niestety napotkałem na problem w mojej Audi... mianowicie pewnego razu na stacji benzynowej nie mogłem odpalić auta. Wzięliśmy go z kolegą i obsługą ze stacji na popych i odpalił... ale bardziej to była zasługa tego ze silnik byl rozgrzany a autko wskoczyło od razu na gaz. Dzięki temu mogłem dojechać do domu. Ku mojemu zdziwieniu kolejne dni żadnego problemu. Auto odpalało normalnie. Ale ostatnio to już kaplica. Nie odpala. Czasem jak przekręcę po kilka razy kluczyk w stacyjce zeby pompa mogła zaciągnąć paliwa to auto prawie odpala ale po chwili znowu nic, tak jakby nie dostawał paliwa ;/ i stąd moje pytanie: czy pompa paliwa jest do wymiany? filtr paliwa? a może coś innego jest przyczyną? Czy jeśli to jest pompa paliwa to jest możliwość wymiany jej samemu ale na parkingu bez kanału? Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam
  4. mam już kabel. Jutro wrzucę wyniki z logowania tymczasem sprawdzałem w jakiej kondycji jest moje V6 i niema źle. 7s do setki a quattro jest niesamowite nie da się stracić trakcji
  5. Witam wszystkich którzy wybrali najlepszą markę na Świecie czyli Audi. Audi gniecie takie pojazdy jak bmszajs przede wszystkim ale ja nie o tym chciałbym abyście mi podali prawidłowe granice dla sondy lambda i przepływomierza. Będę robił logi ponieważ chcę sprawdzić czy wszystko jest ok z przepływką i sondą. pozdrawiam serdecznie
  6. Gdzie jest ta 3 sruba... bo odkrecilem juz dwie i nie moge znalezc trzeciej dostep mam od strony grila. Prosze o pomoc ---------- Post dopisany at 15:32 ---------- Poprzedni post napisany at 15:12 ---------- Ok znalazlem juz ciao ciao
  7. Witam serdecznie, od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 2.8 Quattro 193KM. Autko chodzi wyśmienicie lecz zaniepokoił mnie dziwny dźwięk który występuje tylko na pierwszym biegu przy dodawaniu gazu. Przy puszczeniu gazu ten dźwięk nie występuje... na kolejnych biegach tego dźwięku nie słyszę... czy wiecie co to może być ? W materiale video słychać jak to chodzi... dodam że mam nieszczelny wydech który muszę uszczelnić na dniach to zrobię. ---------- Post dopisany 15-06-2012 at 23:11 ---------- Poprzedni post napisany 13-06-2012 at 22:59 ---------- Witam ponownie, zacząłem powoli szukać rozwiązania problemu w mojej audiczce ... uszczelniłem wydech... niestety nic to nie dało. Zauważyłem mokre miejsce z oleju i zrobiłem zdjęcie dodatkowo nie wiem czemu ale mój 2.8 trzyma obroty na dziwnym poziomie, no chyba ze tak jest w tych silnikach.... dodatkowo zauważyłem że pierdzenie dochodzi z lewej strony silnika(od strony kierowcy) i tutaj filmik tylko cholera jakos kijowo dźwięk w filmie sie nagrał i nic nie słychać,... jutro nagram tak żeby to było dobrze słychać... dodatkowo jutro zrobię analize vag jak znajdę kabel <lol> jeśli nasuwają się Wam koledzy jakieś sugestie to proszę pisać pozdrawiam ---------- Post dopisany 22-06-2012 at 16:15 ---------- Poprzedni post napisany 15-06-2012 at 23:11 ---------- kontynując mój wątek: auto obecnie stoi u mechanika który sprawdza skąd mogą się brać te dziwne dźwięki... jutro będę wiedział więcej to napisze ---------- Post dopisany 26-06-2012 at 08:43 ---------- Poprzedni post napisany 22-06-2012 at 16:15 ---------- naprawy przeprowadzone przez mechanika: -wymiana napinacza paska rozrządu -okazało się że pasek rozrządu jest za długi -wywiało uszczelkę na przyłączu rury wydechowej z silnikiem ale to jedynie rozwiązało sprawę po części bo dalej coś strzela na 1 biegu. Podobno ułamał się ząbek w skrzyni biegów i jest do wymiany ;/ ---------- Post dopisany 28-09-2012 at 19:14 ---------- Poprzedni post napisany 26-06-2012 at 08:43 ---------- Witam ponownie, skrzynia wymieniona koszt skrzyni 1200zl wymiana 400 zl i liiiiiiiiiiiiiiipaaaaaa ;/;/;/ wymieniłem również rurę na oryginalną z mojego modelu bo poprzedni właściciel założył sobie głośną tjuningową ... do tego wymiana łożyska z tyłu i dwuch wahaczy z przodu... i klocki z tyłu. Rezultat jest taki że to strzelanie jest nadal ale już prawie nie słyszalne... dochodzi tak jakby z silnika... czy to może być coś w środku silnika? Autko jeździ naprawdę wyśmienicie a ja chciałbym o nie zadbać a ten dźwięk nie daje mi spokoju... czy miał ktoś podobny objaw i może mi coś poradzić? nie chciałbym znowu wywalić ok 2 tys zł żeby to nic nie pomogło ;/;/ a i druga sprawa nie potrzebuje ktoś skrzyni biegów do Audi a4 2.8 w dobrej cenie sprzedam Pozdrawiam
  8. djsayan

    Lovato do v6 pytanie

    Dzięki koledzy za podpowiedzi w takim razie stag 300 wtryski hana i redu do 250km. Macie jakieś dobre zakłady montujące ten zestaw w okolicy Gliwic? Pozdrawiam
  9. djsayan

    Lovato do v6 pytanie

    a dokladnie co jest w zestawie zebym mogl powiedziec gazownikowi czego chce...? i w podobnej cenie ---------- Post dopisany at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany at 20:25 ---------- zakładam Landi Omegas bo nie chce miec zadnych problemow tym bardziej ze miesiecznie robie ok 3tys km... pozdrawiam
  10. djsayan

    Lovato do v6 pytanie

    mam propozycje instalacji lovato czy jakos tak do v6 2.8 30v 193km z butla 60l i wlewem przy wlewie benzyny w cenie 3580zł Jakiś mocny reduktor i wtryski hana chyba ale nie pamietam dokladnie... czy opłaca się i czy ta instalacje jest dobra? Bardzo proszę o pomoc.
  11. djsayan

    Polecane instalacje LPG/CNG

    mam propozycje instalacji lovato czy jakos tak do v6 2.8 30v 193km z butla 60l i wlewem przy wlewie benzyny w cenie 3580zł Jakiś mocny reduktor i wtryski hana chyba ale nie pamietam dokladnie... czy opłaca się i czy ta instalacje jest dobra? Bardzo proszę o pomoc.
  12. djsayan

    Obroty a prędkość

    u mnie przy 6200 rpm mam 245km/h na 5 biegu wiec chyba dobrze <LOL>
  13. najprawdopodobniej zamiennik czy to oznacza ze muszę ją wymienić? szczerze mówiąc to wolałbym żeby auto odpalało normalnie tym bardziej że wcześniej tak nie było...
  14. Witam, VW Passat z silnikiem Adr 1.8 125KM sedan ciężko odpala na zimnym silniku, pompka musi kilka razy zaciągnąć paliwo żeby w końcu odpalił... dodatkowo jak już odpali to gdy dodaje gazu obroty spadają i auto gaśnie... musi pochodzić na wolnych a potem już normalnie jest... co może być przyczyną: filtr paliwa, przepustnica? Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam
  15. opony i przeguby bym odrzucił... ponieważ dźwięk występuje tylko podczas przyśpieszania.. przeguby słychać przy skręcaniu takie strzelanie..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...