Skocz do zawartości

migolc

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O migolc

Informacje

  • Imię
    Migolc
  • Miasto
    Starogard Gdanski

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BPJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia migolc

0

Reputacja

  1. Witam. Tak, na a6 to też ja. No rozumiem, ale logika podpowiada, że skoro po zmianie pompy/przełożenia problem nadal występuje i to w podobnym przedziale obrotów, to chyba winą nie będzie sama pompa, tylko jakaś wewnętrzna nieszczelność. Wracając do ciśnienia, to było mierzone na pierwszej pompie/dużym kółku i na rozgrzanym było niecały 1 bar. Jak jest teraz, to nie wiem.
  2. Nic nie sprawdzał... Siedziała od 1.9 TDI z dużym kółkiem, zamówiłem z all całą, używaną pompę z małym kółkiem (bo było taniej niż samo kółko w sklepie), miał przełożyć samo kółko, a zamienił całą pompę... Obie pompy ori. Przy nagrzaniu auta do 90st, na vcds, 17-licznik, wartości mierzone, do ok 1400 obr/min cały czas jest info, że P<min, lecz na zegarach brak komunikatu o niskim ciśnieniu oleju. Komunikat na FIS pojawia się podczas nagrzewania się auta. Gdzie indziej tzn co masz na myśli? Zaworki w podstawie filtra oleju? Pierścienie wariatora?
  3. Kurcze, wszystko zmienione wg spisu, łańcuch i napinacz nowy, pompa używka z małym kółkiem 038115121A. I nadal na niskich obrotach pojawia się komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju Pompa wstawiona bez przeróbek. Czy w niej nie trzeba było czegoś zaślepiać? Czy źle coś kojarzę? U mnie już ktoś wcześniej zamontował taką pompę, lecz z dużym kółkiem, mechanik miał tylko zmienić kółko na mniejsze, a on przełożył całą pompę... Silnik chodzi prawidłowo, odpala z półobrotu, nie kopci itp itd. Proszę o rady.
  4. Kurcze, wszystko zmienione wg spisu, łańcuch i napinacz nowy, pompa używka z małym kółkiem 038115121A. I nadal na niskich obrotach pojawia się komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju :/. Pompa wstawiona bez przeróbek. Czy w niej nie trzeba było czegoś zaślepiać? Czy źle coś kojarzę? U mnie już ktoś wcześniej zamontował taką pompę, lecz z dużym kółkiem, mechanik miał tylko zmienić kółko na mniejsze, a on przełożył całą pompę... Silnik chodzi prawidłowo, odpala z półobrotu, nie kopci itp itd. Proszę o rady.
  5. Witam. Wcześniej miałem A6 C5, teraz się zastanawiam nad A4 B6 Cabrio stąd konto na tym forum . Pozdro dla wszystkich posiadaczy A4... UZUPEŁNIJ PROFIL !!!!!!!!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...