Skocz do zawartości

wloter

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wloter

Osiągnięcia wloter

0

Reputacja

  1. Wreście problem BOSE rozwiązany. żeby system BOSE byl aktywny musi być radio, które obsługuje tę funkcję - Gamma, Concert. Chorus II, concert II, radio takie załączamy VAG -com.wyświtla się funkcja bose na wyświetlaczu radia. wymieniłem radio na concert (wcześniej miałem Chorusa- nie obsługuje Bose) i dopiero po aktywowaniu Bose basy stały się normalne. nie dudniące, lecz ciepłe w pełnej harmoni z całym pasmem. teraz regulacja basów jest ustawiona na +2 i jest O.K. Pozdrawiam.
  2. reasumując-wszystko O.K. tak ma być. chyba nic nowego tutaj się nie wymyśli.
  3. autko przyśpiesza bardzo ładnie powyżej 2000 obr. z logu 011 w dolnym zakresie sądzilem że doladownie będzie zbliżone do tego co woła mapa(komputer). jak widzę inne logi na forum to są podobne do moich(011) wdolnym zakresie obrotów. może tak jest ze wzgledu na wiek samochodu i przebieg, a może jest na to rada żeby autko ładnie przyśpieszało od 1500 obr.
  4. zrobiłem całość do 4500 obr. to są wycinki. pokazuję że auto mi jedzie od 2000obr. a powinno się zbierać od 1500.
  5. poszukaj. wszystko jest na forum. ja niedawno sam ustawiałem. tylko w akn ale to jest to samo.w diagnostyce był moj post.
  6. zrobiłem logi dynamiczne. według mnie wszystko OK. tylo ten dół. 2,5l/4VTEDC 0000SG D66 Group A: '011 Engine speed Spec, intake press, Actual intake press N75 duty cycle TIME 2900-4000 1900-2300 mbar 1900-2300 mbar STAMP /min mbar mbar % 0,01 1462 1132,2 1132,2 65,1 0,45 1485 1132,2 1152,6 64,3 0,89 1508 1917,6 1162,8 84,4 1,33 1531 1917,6 1326 84,4 1,77 1601 1917,6 1499,4 80,5 2,21 1647 1927,8 1703,4 60 2,65 1717 1927,8 1897,2 51,7 3,09 1786 1948,2 2019,6 48,5 3,53 1879 1968,6 1958,4 52,1 3,97 1949 1978,8 1938 49,7 4,42 2018 1989 1948,2 48,1 4,86 2111 1989 1968,6 48,5 5,3 2181 1999,2 1978,8 47,7 5,74 2250 1999,2 1978,8 48,9 6,18 2343 2009,4 1989 47,7 log 003 14 October 2007 14:36:22 2,5l/4VTEDC 0000SG D66 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 740-840 180-270 mg/H 160-290 mg/H 40-75% STAMP /min mg/R mg/R % 0,01 1554 757,5 494,6 95,5 0,45 1601 765,4 553,4 95,5 0,89 1670 777,2 643,7 95,5 1,33 1740 788,9 726,1 95,5 1,77 1833 804,6 757,5 95,5 2,21 1902 820,3 785 95,5 2,65 1995 832,1 785 95,5 3,09 2088 840 792,9 95,5 3,53 2158 843,9 800,7 95,5 3,97 2250 847,8 800,7 95,5 4,4 2320 851,7 796,8 95,5 4,83 2413 859,6 792,9 95,5 5,26 2482 863,5 808,6 95,5 5,69 2552 867,4 828,2 95,5 6,13 2645 871,4 840 95,5 6,57 2714 875,3 804,6 95,5 7,01 2784 879,2 820,3 95,5 7,45 2877 879,2 836 95,5 7,89 2946 879,2 847,8 95,5 log008 14 October 2007 14:31:25 2,5l/4VTEDC 0000SG D66 Group A: '008 Engine speed IQ driver IQ rpm(torque) IQ MAF(smoke) TIME 2800-3500 >41 37-40 >41 STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0,01 1462 5 40,2 14,4 0,45 1462 5 40,2 14,4 0,89 1508 29,8 40,5 14,7 1,33 1531 57,1 40,2 25,4 1,77 1601 56,8 39,2 30,1 2,21 1717 56,2 38,3 37 2,65 1856 55,5 37,6 43,9 3,09 2018 54,6 37,6 44,5 3,52 2181 54 38 44,2 3,96 2320 53,3 38,6 45,2 4,39 2482 52,7 38,9 45,2 4,82 2645 52,1 39,2 45,5 5,25 2807 51,5 39,5 45,8 5,68 2970 51,1 39,8 46,1 6,13 3132 50,5 40,2 46,1 6,57 3294 49,9 40,2 46,1 jak ten problem poprawić.
  7. dzięki za wsparcie. silnik trochę miękko pracuje-to dobrze. zobaczymy jakie będzie spalanie.ten temat można zamknąć.
  8. spróbuję ponownie zrobić ustawienie, tylko wszyscy podają w 004BS na late 3 stopnie a wysterowanie jak u mnie na 100,2% ma być. ten ostatni pomiar zrobiłem z korektą większą niż ten pierwszy. spróbuję wypośrodkować.jak zrobię to podam logi.jak wyszło.[br]Dopisany: 09 Październik 2007, 17:11 _________________________________________________skorygowałem ustawienie pompy 004 BS taki mam Tuesday 9 October 2007 22:38:07 8D0 907 401 Q 2,5l/4VTEDC 0000SG D66 Group A: '004 Engine speed Spec, start Actual start Cold start valve TIME 3800-4200 rpm 8-12 *BTDC 6-14 *BTDC MARKER STAMP /min °ATDC % 0,01 835 Late 3,2 100,2 0,45 835 Late 3,2 100,2 0,89 835 Late 3,4 100,2 1,33 835 Late 3 100,2 1,77 835 Late 3,4 100,2 2,21 835 Late 3 100,2 2,65 835 Late 3,2 100,2 3,09 835 Late 3,2 100,2 3,52 835 Late 3,2 100,2 3,95 835 Late 3,4 100,2 4,38 835 Late 3 100,2 4,81 835 Late 3,4 100,2 5,24 835 Late 3,2 100,2 5,68 835 Late 3,2 100,2 6,13 835 Late 3 100,2 6,57 835 Late 3,4 100,2 7,01 835 Late 3,2 100,2 7,45 835 Late 3,2 100,2 Jestem w kropce bo inni piszą że ten kąt ma być 2 stopnie ATDC. W logu 000 pozycja 2 kąt ustawienia mam -66 norma to54-78. czyli tutaj jest dobrze. Jak naprawdę jest z tym kątem?
  9. Witam po dłuższej przerwie. Kupiłem interfejs, przez WAG-a ustawiłem system BOSe. 00011 czwarta cyfra to 1-BOSE , 0 -standart. nie ma różnicy w ustawieniu. NIe wyświetla się BOSE .wszystkie głośniki grają BASS mam zgłuszony na -6, bo nie da się tego słuchać tak dudnią. Sądzilem że ustawienie na BOSE coś zmieni. radio nie orginalne,stare było uszkodzone. czy jest inny sposób żeby te system lepiej zagrał.
  10. na forum przeczytałem że wysterowanie na 004bs ma być 100%.(""dignostyka silnika wlaściwa" znalezione na forum audi klub. stąd takie ustawienie. miłem takie ustawienie Group A: '004 Group B: Engine speed Spec, start Actual start Cold start valve TIME 3800-4200 rpm 8-12 *BTDC 6-14 *BTDC TIME MARKER STAMP /min °ATDC °ATDC % STAMP 0,01 742 1 1 41 0,38 742 1 1 43 0,75 742 1 0,8 41 1,13 742 1 1 41,4 1,5 742 1 0,8 41,4 1,87 742 1 1 41,4 2,24 742 1 1 41 Group A: '004 Group B: Engine speed Spec, start Actual start Cold start valve TIME 3800-4200 rpm 8-12 *BTDC 6-14 *BTDC TIME MARKER STAMP /min °ATDC % STAMP 0,01 835 Late 5,6 72,6 0,39 835 Late 5,6 71 0,77 835 Late 5,6 70,6 1,15 835 Late 5,8 73 1,51 835 Late 5,6 71,4 1,92 835 Late 5,6 71 2,32 835 Late 5,6 71,4 2,74 835 Late 5,6 71,4 3,16 835 Late 5,6 69,8 3,53 835 Late 5,8 72,2 3,9 835 Late 5,4 72,2 4,28 835 Late 5,4 71,8 4,64 835 Late 5,4 71,8 5,02 835 Late 5,6 71,4 5,39 835 Late 5,6 71,4 5,76 835 Late 5,4 72,2 6,13 835 Late 5,8 71,8 6,51 835 Late 5,6 73,4 6,88 835 Late 5,6 72,6 7,25 835 Late 5,4 72,2 7,63 835 Early 5,6 75 7,99 858 Early 4,6 2 8,37 835 Early 11 10,7 8,76 835 Early 12,2 6,3 9,16 835 Early 13,8 6,7 9,54 835 Early 14,4 8,3 9,92 835 Early 14,4 9,1 ale wydaje mi się że silnik gorzej odpalał.
  11. Witam. Po wymianie rozrządu zuważylem większe spalanie o około 1.5l. po sprawdzeniu mam takie wartości z bloku 004 i z bloku 004BS.czykonieczna jest korekta ustawienia pompy. Sunday 7 October 2007 21:55:31 8D0 907 401 Q 2,5l/4VTEDC 0000SG D66 Group A: '004 Group B: Engine speed Spec, start Actual start Cold start valve TIME 3800-4200 rpm 8-12 *BTDC 6-14 *BTDC TIME MARKER STAMP /min °ATDC °ATDC % STAMP 0,01 742 1 0,8 67,1 0,38 742 1 1 67,5 0,75 742 1 0,8 68,3 1,16 742 1 1 66,7 1,58 742 1 1 65,9 2 742 1 0,8 64,7 2,41 742 1 0,8 67,1 2,78 742 1 0,8 66,3 3,16 742 1 1 65,9 3,53 742 1 1 67,5 3,9 742 1 0,8 67,1 4,27 742 1 0,8 68,3 4,65 742 1 1 67,5 5,01 742 1 0,6 65,9 5,39 742 1 0,8 67,5 5,77 742 1 1 67,5 6,13 742 1 1 66,3 6,51 742 1 1 66,7 6,87 742 1 0,8 69 7,25 742 1 1 66,3 7,61 742 1 1,2 67,5 7,99 742 1 1,2 66,7 Sunday 7 October 2007 21:56:05 8D0 907 401 Q 2,5l/4VTEDC 0000SG D66 Group A: '004 Group B: Engine speed Spec, start Actual start Cold start valve TIME 3800-4200 rpm 8-12 *BTDC 6-14 *BTDC TIME MARKER STAMP /min °ATDC % STAMP 0,01 835 Late 2,8 100,2 0,38 835 Late 2,6 100,2 0,76 835 Late 3 100,2 1,13 835 Late 2,8 100,2 1,5 835 Late 2,8 100,2 1,88 835 Late 2,6 100,2 2,24 835 Late 2,6 100,2 2,62 835 Late 2,8 100,2 2,98 835 Late 2,6 100,2 3,36 835 Late 2,8 100,2 3,74 835 Late 2,8 100,2 4,1 835 Late 2,8 100,2 4,48 835 Late 2,8 100,2 4,84 835 Late 2,8 100,2 5,22 835 Late 2,8 100,2 5,58 835 Late 2,8 100,2 5,96 835 Late 2,6 100,2 6,33 835 Late 2,8 100,2 6,7 835 Late 2,8 100,2 7,07 835 Late 2,6 100,2 7,45 835 Late 2,6 100,2 7,82 835 Late 2,6 100,2 8,19 835 Late 2,8 100,2 8,56 835 Late 2,8 100,2 8,93 835 Late 2,6 100,2 9,31 835 Early 2,8 100,2 9,67 858 Early 6,6 27,2 10,05 835 Early 10,8 14,6 10,43 835 Early 12 12,2 10,79 835 Early 14 12,6 11,17 835 Early 14,4 14,6 11,52 835 Early 14 15 11,87 835 Early 14 14,6 12,23 835 Early 14 14,2 12,6 835 Early 14 14,2 12,97 835 Early 14 14,6 13,35 835 Early 14 14,2 13,72 835 Early 14 15 14,09 835 Early 14 15 14,46 835 Early 14 15 14,83 835 Early 14 14,2 15,2 835 Early 14 14,6 15,58 835 Early 14 14,2 15,95 835 Early 14 14,2 16,32 835 Early 14 14,2 16,7 835 Early 14 14,2 17,06 835 Early 14 13,8 17,44 835 Early 14 14,6 17,79 835 Early 14 14,2 18,14 835 Early 14 13,4 18,49 835 Early 14 14,2 18,84 835 Early 14 13,8 19,2 835 Early 13,8 13,4 19,58 835 Late 13,8 14,2 19,94 835 Late 2,8 100,2 20,35 835 Late 2,8 100,2 20,74 835 Late 3 100,2 21,15 835 Late 2,6 100,2 21,55 835 Late 3 100,2 21,94 835 Late 2,8 100,2 22,34 835 Late 2,6 100,2 22,76 835 Late 2,8 100,2 23,16 835 Late 2,6 100,2 23,58 835 Late 3 100,2 23,96 835 Late 2,8 100,2 24,34 835 Late 2,8 100,2 24,7 835 Late 2,6 100,2 25,08 835 Late 2,6 100,2 25,44 835 Late 2,8 100,2 25,82 835 Late 2,8 100,2 26,2 835 Late 2,8 100,2 26,56 835 Late 2,6 100,2 26,97 835 Late 2,8 100,2 27,39 835 Late 2,6 100,2 27,78 835 Late 2,6 100,2 28,19 835 Late 2,8 100,2 28,61 835 Late 2,6 100,2 29,03 835 Late 2,8 100,2 29,45 835 Late 2,8 100,2 29,82 835 Early 2,8 100,2 30,19 858 Early 4,8 10,7 30,57 835 Early 10,4 17,8 30,93 835 Early 12,4 13 31,31 835 Early 13,8 13 31,67 835 Early 14,2 13,8 32,05 835 Early 14,2 15 32,41 835 Early 14,2 14,2 32,79 835 Early 13,8 13,4 33,15 835 Early 14 13,8 33,53 835 Early 14 14,2 33,91 835 Early 14 13,8 ˙˙
  12. Te silniki chałasują. Musi się skasować się luz zaworowy(hydrauliczny),trochę nabrać tem. wałki krzwkowe muszą dostać olej. to trochę trwa.
  13. Mój silnik chodzi jak zegarek. Kultura silnika na najwyższym poziomie. bardzo cichy. Żadnych problomów.tylko takie związane z ekspolatacją. Na dobrym paliwie praca bardzo mięka i cicha.Większość silników na rynku jest zajechana, przekroczony okres wymiany oleju. nie odpowiedni olej, nie najlepsze paliwo, Jazda na małych obciążeniach,potem takie są katastroficzne wyniki.Ja dalej bym polecał.
  14. Wymieniłem w ASO na nowy termostat bo silnik nie mógł uzyskać tem. =90 stopni. po wymianie było już dobrze, ale czasami były gwałowne spadki tem. z 90 na 60 i pomału tem. podnosiła się. taki objaw na trasie i w mieście. wystaryczyło przygazować silnikiem.
  15. Witam.Podłączę się po ten temat bo po części pasuje . mam 8 głośnikow BOSE wzmacniacz w bagażniku radio Chorus. wszystkie głośniki grają. ale nie jestem zadowolony z brzmienia.Brak jest wyświetlania w radio Bose. jak to uruchomić (bo podobno jest to kombinacja przycisków). proszę o pomoc w tym zakresie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...