Skocz do zawartości

MoKrY

Pasjonat
  • Postów

    114
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MoKrY

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MoKrY

0

Reputacja

  1. MoKrY

    [B5 ADP] Problem z mieszanką

    przyczynę pojawienia się tego błędu u siebie tez zrzucam na gaz! po zrobieniu 170km na benzynie się nie pojawił wystarczyło 10 na gazie i pojawia się co chwila muszę tylko jakiegoś fachowca blisko znaleźć dorwałem oscyloskop wiec będę diagnozował niedługo usterki warto usunąć bo paliwa szkoda[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 22:50_________________________________________________bład mieszanki juz się nie pojawia a bład spalania stukowego bardzo sporadycznie, ciagle nie moge sie zebrać zeby mu sie przyjrzec:)
  2. można zrobić jakieś rękodzieło ale wątpię by się opłacało...
  3. MoKrY

    [B5 ADP] Problem z mieszanką

    wykręć i obejrzyj ta lambdę... jak czarna to nie za dobrze, można spróbować wyczyścić (nitro potem benzynka ekstrakcyjna potem denaturat... i na koniec można dać izopropylenowy alkohol co by szybciej odparowało ) ale jak na vagu nie ma odczytów to najpierw sprawdź wiązkę jak sprawna to tylko wymiana. U ciebie sterownik przynajmniej sam cie nakierował na lambdę a mój krzyczy ze mieszanka mu nie pasuje a przyczyn może być kilka dlatego szukam kogoś kto byłby wstanie przetestować/zdiagnozować przepływomierz. jutro może zrobię 3 podejście do lambdy... ale obawiam sie ze bez palnika nie uda sie. co do stukowego jeśli błędy biorą się z "d*py" czyli nie słychać ze cos tam zlego sie dzieje w silniku nalezy sie przyjrzec wiazce
  4. MoKrY

    [B5 ADP] Problem z mieszanką

    klucz do sondy mam... nie szlo odkręcić przy pomocy przedłużki w postaci rurki;/ spalanie 12l LPG srednio a co do zdławienia to trudno powiedzieć... w końcu to 1.6 tu trudno zauważyć braki mocy bo nigdy nie ma jej za dużo, z drugiej strony turla się dość żwawo.
  5. MoKrY

    [B5 ADP] Problem z mieszanką

    to wykrywanie spalania stukowego to nie taka prosta sprawa:D Knock control is active over the entire engine speed range from a 3 ms engine load upwards. When a 3 ms engine load is exceeded the current values for the ignition timing retardation are displayed. If the load is below this value then the ignition timing retardation is cancelled again. ◆ If there is audible knocking but no retardation of the ignition timing then increase the engine speed to above 3000 rpm for 5 seconds to initiate the knock sensor fault detection (diagnosis). ◆ If the ignition timing retardation value differs greatly from one cylinder to the others then the following faults are possible: - Loose ancillaries - Corrosion on the plug connector - Engine damage (e.g. oil combustion due to a defective piston) ◆ If the ignition timing retardation values for all the cylinders are high, the following faults are possible: - Corrosion at connector - Specified torque (20 Nm) not achieved - Open circuit - Knock sensor defective - Loose ancillaries - Poor fuel quality u mnie na vagu sonda wyglada oki... wartości zmieniają sie od 0,3V do 0,8V na PB a na gazie od 0,1V do 0,8V mam zamiennik sondy lambda ale nie mogę odkręcić tej co aktualnie siedzi tak sie zadomowiła! [br]Dopisany: 17 Czerwiec 2010, 20:03_________________________________________________http://www.bba-reman.com/content.aspx?content=hints_and_tips_audi_idle_speed_problems z tego wynika ze to co widać na filmiku:D to nie as falujące obroty:D
  6. o widzę że już po spotkaniu:) przespałem wizytę... zobaczymy się za tydzień, może pomożecie mi z moją A4
  7. MoKrY

    [B5 ADP] Problem z mieszanką

    komputer pokazuje następujące błędy: VAG-COM Version: Release 303.1 Control Module Part Number: 8D0 907 557 H Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR AT D01 Software Coding: 04031 Work Shop Code: WSC 00000 5 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent 17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded P1326 - 35-10 - - - Intermittent -brakuje informacji o 1 błedzie (dzisiaj nie wyskoczył) : knock control dla 1 cylindra Czasami na zimym silniku (z reguły rano), na biegu jałowym czuc lekkie drgania budy. Błedy pojawiaja się zarówno na gazie jak i na benzynie (zazwyczaj po "kick down" ale nie ma konkretnej reguły) Dzisiaj wymieniłem świece, a oto zdjecie starych: Proszę o pomoc, co zrobi aby błędy się nie powtarzały?[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2009, 13:34_________________________________________________Wyczyściłem przepustnice, przepływomierz i naprawiłem odme(nieszczelność), a następnie zatankowałem Vpower z shela. błąd mieszanki 561 (add) pojawił sie po 50km, skasowałem od razu po następnych 70km pojawił się błąd spalania stukowego na cylindrze2, też skasowałem 5 km dalej nic sie nie pokazało w błędach. nagrałem obrotomierz: obroty.mov powiedzcie mi czy to są falujące obroty? dodatkowo zauważyłem ze wartości wyuczone w grupie 4 vag są dość nisko display 2 ~-0,98 display 3 ~-1.02 z pewnymi odchyłkami(oscylują kolo1) przed moimi działaniami wartości były na STOPie planuje zając się przewodami podciśnienia, a jak uporam się z tymi błędami to gazownik jakiś dobry na nowa mape Macie jakiś pomysł jak odkręcić zapieczoną sondę lambda? p.s. może mam jakieś logi porobić aby rozjaśnić temat? jeśli tak jakie grupy nie chcę na darmo kasy wydawać.
  8. witam, szykuje sie jakiś spocik widze ? chciałbym was w końcu zobaczyć, moze znajdzie sie jakis specjalista od waga co by mi doradzil bo troche sie z tym wszystkim gubie, ale to przy okazji
  9. nie chce mi sie czyatac co koleddzy napisali powyzej, ale mi cieklo na kolankach od instalacji gazowej, widze ze ty tez takowa posiadasz wiec watro obejrzec przewody przy parowniku, powodem tego sa nadlewy na plastikowych elementach
  10. tylko raz sie pojawił, i ładnie wyczyścił.... może gazownik przy instalacji jak coś regulował namieszał i zapomniał skasować[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2007, 13:24 _________________________________________________ dziś sie pojawił ten błąd 00561 - Mixture Adaptation 12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent i nie daje sie wykasowac za bardzo (po przejechaniu kilkuset metrow sprawdzilem ponownie i juz był) czy moze miec na to wpływ pęknięty kolektor? jesli nie to jakie rozwiązania problemu? bo chyba zaczął mi wiecej palić ale raczej tylko PB
  11. kiedys paliwo bylo tansze a prodcentow nie scigaly takie normy!
  12. czyli u ciebie jest problem nie na samym polaczeniu tylko z kabelkiem... nieciekawie, moze inny sterownik do usb, albo poprostu poszukac jakiegos klubowicza w okolicach z wagiem na com i przetestować
  13. z tym wagiem to probowales odlaczyc akumulator na trochę i potem sprobowac sie podlaczyc... dziwna sprawa z tym wagiem, moze cos ze sterownikiem w takim razie
  14. moze sie wstrzymaj.... cos tu dziwnego sie dzieje.... najlepiej bylo by zrobić logi chyba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...