Skocz do zawartości

Gabriell

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gabriell

Informacje

  • Imię
    ja
  • Miasto
    ty

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    AAD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gabriell

0

Reputacja

  1. Stare stare, przeszukam forum na dobry sposób jak zaktualizować i nie załatwić mmi, może się podejmę zwłaszcza, że dzięki Wam mam pewność oryginalności systemu
  2. Łooo Panie, toż mnie teraz zaskoczył ? nigdzie nie znalazłem takiego info.
  3. Tak, to polift Fotki nie mogę wstawić, auto będzie do odbioru dopiero za tydzień, wczoraj kupiłem ( kupione przez salon więc przeglądy, pieszczoty i tablice) ale zrobiłem fotkę numerów mmi. Mogę handlowca prosić o kilka zdjęć jeśli trzeba
  4. Cześć i czołem :) mam małe pytanko i nim popłynie fala hejtu to, zrobiłem rozeznanie i nie mogę dostać konkretnej odpowiedzi nigdzie. W świeżo kupony audi a4b8 z 2012r moje mmi 3g high ma do wyboru j. Polski (poza innymi oczywiście), ku mojemu zdziwieniu, jest to pełne spolszczenie mmi i nawigacji poza komendami głosowymi . Z tego co się dowiedziałem, audi nie miało mmi w języku polskim i wg. Salonu Audi z którym się kontaktowałem, nie ma możliwości wgrania oryginalnie tego języka. Jaki może być wniosek z tego? Zaznaczam, że auto kupione od Niemca, pierwszego właściciela i serwisowanie było tylko w Audi . Z góry dzięki za pomoc
  5. To inaczej... Samochód zakupiłem z radem JVC, zacne bo miało podpięcie pod ekran i czytało płyty DVD. Na początku borykałem się z podobnym problemem co teraz, więc zakupiłem odpowiedniego Phonocar'a. Zanim ustrojstwo dotarło do mnie, odkryłem ustawienia Fader'a w radiu oraz, że jest wpięte na dokładnie tym samym adapterze i już wszystko było ok. Po otrzymaniu adaptera, podpiąłem go z ciekawości z myślą, że poprawie jakość. Głośniki grały na nim dokładnie jak teraz, więc wróciłem do poprzedniego adaptera i Phonocar sprzedałem dalej, Bardzo mnie dziwi,że wcześniej działało a teraz nie. Dziś spróbuję metodę przepinania kabli z mini iso do zwykłej. http://www.a4club.pl/index.php?topic=23194.0 Tylko czy to zadziała na głośnikach Nokii ? Nie działa pora zakupić adapter
  6. Hej, Zdjęcie dodam później, adapter mam tylko z wtykiem na mini iso, który przechodzi w dwa chinche i kabel zasilający. Poprzednie radio grało wyśmienicie a wzmocnienie line-out miało tylko 25watt, aktualny Pioneer ma 50. Jeśli chodzi o ustawienia, to jak wspomniałem, ustawione poprawnie, w drzwiach głośniki grają ciszej niż cicho;), sub. brzęczy cichym basem. Jakby dostawały za małego kopa zasilania, zaraz spróbuję połączyć kabel z adaptera z kablem radia. A więc zmieniłem kabel i ku memu mocnemu zdziwieniu, NIC.... PS. na początku się pomyliłem, głośniki w tylnych drzwiach wcale nie działają, to tylko sub. barboczle. Zdjęcia: Tak wyglądało to przed zmianą kabla zasilającego: Oto podpięcie z Partyzanta: A tak po zwarciu z kablem remote: Ps. Kable zasilające czerwony i żółty zostały już skrzyżowane, jakby ktoś się chciał doczepić
  7. Hej, Ja zaś mam pewnie bagatelny problem. Po zmianie radia mam problem z mocą tylnych głośników, używam Radia JVC i adaptera czerwonego z 2xChinch Radio zakupione to Pioneer MVH-X360BT, posiada ono osobne wyjście na sub. i line-out. Wszystko (prawie wszystko) zostało podpięte jak w poprzednim JVC, czyli, chinche->sub-out/Czerwona kostka pod żółtą od tylnego zestawu głośników/czerwony kabelek.... hmm.. i tu możliwe,że występuje mój błąd. Czerwony kabel wcześniej posiadał złączkę typu trójnik by złączyć czerwone klable od radia, od adaptera i od samochodu razem(rzekłbym "profeska"), aktualnie został wepchnięty pod gumową osłonkę złączki kabla czerwonego (podpięte na partyzanta) z wiązki radia. Fad./loud/eq/nawet częstotliwości sub zostały ustawione poprawnie a głośniki grają cichuteńko. W czym może tkwić problem? Czytając forum, wygląda to na zbyt słaby dopływ energii do wzmacniacza. Brakuje mi pełni dźwięku do pełni szczęścia ;( Możliwe, że mam wykorzystać biało-niebieski control ? Jeśli tak to gdzie?
  8. Cały obieg powietrza intercoolera do sprawdzenia łącznie z przewodami do n75, sprawdzić logi, proponuje tez zobaczyć czy sztanga dobrze pracuje zwykłą strzykawka <60ml i rurką 4mm, odepnij przewód gumowy od gruszki i wetknij ta rurkę a z drugiej strony pompuj strzykawką, na początku też możesz spryskać środkiem do czyszczenia hamulców a potem spryskuj co kilka wpompowań WD40, sposób na MacGyver'a ale działa a jesli nie w tym tkwi problem to na pewno nie zaszkodzi, ewentualnie są w serwisach audi do kupienia płyny do czyszczenia mikroelementów wypryskiwane bezpośrednio do rury turbiny lub wlewane do baku. Słyszałem też,że dobrze jest kręcić silnik na trasie do odcinania zapłonu (niby powoduje wypalenie brudu z turbiny) ale ja wole tak nie mordować silnika Sprawdź też jak Sztomel pisze, ślady oleju. No, jeszcze wszelakie filtry warto sprawdzić lub wymienić. Nie kosztuje to majątku a też niezaszkodzi
  9. Gabriell

    Co to za część?

    ooo boski Panie, dzięki !
  10. Gabriell

    Co to za część?

    Witam Mam dziurę w wężu łączącym intercooler'a, sprawdzałem numer części z katalogu ETKA ale nic nie znalazłem, na rurze też nie ma numeru (najprawdopodobniej jest nieoryginalna), a zaklejać taśmą to trochę siara Ktoś wie jaki jest numer? Profesjonalna nazwa? a może ktoś "opyli" taką część ? <br /><br />
  11. Jestem Seweryn Moja maszyna to oczywiście Audi A4 B5 1.9 TDi 110Km AFN Walczę ostatnio z "notlauf'em" i dotarłem do źródła tego zarastwa... jest nim dziura w 8b0 145 838 Mieszkam, żyję i tankuje w Opolu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...