Skocz do zawartości

koloboro

Pasjonat
  • Postów

    541
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7

O koloboro

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Szczecinek

Auto

  • Model
    Q5
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0TFSI
  • Kod silnika
    DEUA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć Koledzy macie jakiegoś fachowca od dorabiania i kodowania kluczyków? Chcę dorobić drugi kluczyk do audi q5 fy 2018r.
  2. Cześć Koledzy podpowiedzcie gdzie w VCDS wyłącza się pompę oleju i spuszcza ciśnienie z akumulatora na czas wymiany oleju i filtrów w skrzyni. Skrzynia 0CJ. Z góry dzięki. Znalazłem procedurę na forum RossTech. Możecie potwierdzić że jest ok? https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/28481/
  3. Z braku odpowiednich diod zabrałem się za rezystory, szybka podmianka i efekt jest zadowalający. Podziękowania dla kolegi Banan.
  4. myślałem o rezystorach ale wolałbym jednak słabsze diody.
  5. Witam Koledzy mam problem z mrugajacymi diodami podswietlenia licznika. Wymieniłem na nowe ale za jasne. Walą po oczach jak choinka na święta. Podpowiedzcie jaki typ trzeba kupić żeby było jak ori. Z góry dzięki. Pozdrawiam
  6. Z tego co pamiętam to w bloku chyba nie ma tylko w obudowie termostatu i w głowicy i w chłodnicy.
  7. Jestem w posiadaniu 1.8 TFSI CJEB. Jeżeli chodzi o moment i moc to bardzo dobrze się odpycha. Kupowałem z przebiegiem 170kkm i zacząłem od rozrządu ale nie był mocno wyciągnięty, na napinaczu połowa zakresu. Większym problemem okazało się wypadanie zapłonu na 1 cylindrze spowodowane zużyciem dźwigienki zaworowej, a dokładnie duży luz na rolce. Po wymianie całego kompletu silnik cyka jak zegarek. Jak zauważycie nierówną pracę silnika na biegu jałowym to radzę tego nie ignorować bo później będzie tylko gorzej i drożej Także śmiem twierdzić, że to jest słaby punkt tego silnika.
  8. koloboro

    Wyciek oleju

    Pewnie uszczelniacz wału korbowego puszcza ale to do sprawdzenia bo może jeszcze z misy olejowej. Jak uszczelniacz to roboty kupa bo trzeba skrzynię biegów zwalać.
  9. koloboro

    CJEB kilka błedów

    Weź wypisz te błędy w notatniku i wklej na forum bo z tych screenów ciężko cokolwiek poskładać.
  10. Jak to się dzieje zaraz po odpaleniu to normalne.
  11. Problem został rozwiązany. Winowajcą okazała się zużyta dźwigienka zaworowa na pierwszym cylindrze po stronie wydechowej. Zużycie polegało na dużym luzie na rolce dźwigienki. Po wymianie całego kompletu dźwigienek silnik chodzi jak zegarek. Pozdrawiam
  12. Tak dla potomności prawidłowy kod to: 27971 Dziękuję koledze szkodnik1 za podpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...