
gp
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O gp

-
[ALL] Lampy led do b5 przed liftem- problem z podłączeniem
gp odpowiedział(a) na karolasterka temat w Audi
Ja mam taki wstawiony od samego początku, bo miałem problem z błędem spalonej żarówki (ów rezystor rozwiązał problem), jednak mimo to, lampy delikatnie się "żarzą", gdy powinny być wyłączone. Jednak mnie to w żaden sposób nie przeszkadza, bo i tak cały czas trzeba jeździć na włączonych... -
[ALL] Lampy led do b5 przed liftem- problem z podłączeniem
gp odpowiedział(a) na karolasterka temat w Audi
Swoją drogą, to szukając lamp do mojego wózka, zauważyłem, że jest dwóch producentów tych lamp - wyglądają one identycznie od strony zewnętrznej. Natomiast od wewnątrz są skrajnie różne... Także szukając w necie jakichś schematów trzeba też wziąć pod uwagę powyższy fakt. -
No to musisz mieć wyjątkowo pobłażliwego diagnostę, bo sama lampa, to nie wszystko. A gdzie system poziomowania oraz system oczyszczania reflektorów? Co do soczewek, to soczewka soczewce nie równa. Reflektory przystosowane fabrycznie do xenonu mają inną "linię" świecenia, niż te przystosowane do żarówek halogenowych. Dobre HID'y nie powinny powodować błędu na FIS.
-
[ALL] Lampy led do b5 przed liftem- problem z podłączeniem
gp odpowiedział(a) na karolasterka temat w Audi
Miałem takie same lampy (stare), teraz mam takie same LED'y i mam też ten sam "problem". Ale olałem sprawę, bo nie chcę niczego przerabiać (choć i tak musiałem dołożyć po oporniku na lampę, żeby oszukać czujnik spalonej żarówki) - szkoda zachodu... Tobie też bym sugerował tak uczynić. Wszak i tak trzeba jeździć na światłach non-stop -
Ma się tak samo, jak wkładanie HID'ów do jakichkolwiek reflektorów nie przystosowanych fabrycznie do światła xenonowego (bez różnicy, czy soczewka, czy odbłyśnik)
-
Mój też stuka przy wjeżdżaniu na poprzeczną nierówność, np. niski krawężnik (z prawej strony), na zawieszeniu zero luzów (sprawdzone w dwóch serwisach), zatem... czas na większy wydatek - maglownica?
-
Moim zdaniem najlepiej lać V-Power na Shell'u i problem z głowy 95 oktanów, tylko "skład" lepszy... Przynajmniej ja nie narzekam, a leję V-Power już do drugiego auta z kolei, od kilku lat i śmiga jak należy!
-
Mam ten sam problem, co mnie dość mocno dziwi, ponieważ w poprzednim aucie (VW Bora 2.3) takie objawy nie występowały, a miałem równie standardowe hamulce, jak i w A4 Widocznie ten typ tak ma
-
Obejrzałem ten materiał filmowy i wydaje mi się, a wręcz jestem przekonany, że taka kara nie powinna mieć miejsca, w powyższym przypadku. Samochód został "zmierzony" dwukrotnie na jednym odcinku drogi, w związku z czym powinien otrzymać mandat 500zł i 10pkt karnych, oczywiście za to wyższe wykroczenie (czyli drugi pomiar). Pomijam kwestię, że za pierwszy pomiar grozi taka sama kara, ale to już nieistotne . Tak samo sprawa wygląda, jakby ten pojazd został zatrzymany przez policję, a jednocześnie zostałaby zrobiona fotka z fotoradaru (na tym samym odcinku drogi, w tym samym czasie) - wtedy również obowiązywałby jeden mandat, w myśl przepisu mówiącego, iż za jedno wykroczenie nie można karać dwukrotnie. No chyba, że się coś zmieniło w ostatnim czasie...?
-
Guzik jest okrągły, czy okrągły podłużny? Bo jeśli ten drugi, to masz pilota od centralnego zamku, z tym, że w tych modelach sterowanie jest na podczerwień, a nie falami radiowymi, więc by to zadziałało, musisz skierować kluczyk na odbiornik znajdujący się na słupku B samochodu (czyli pomiędzy przednimi i tylnymi drzwiami). Pozdrawiam
-
Trochę odgrzeję kotleta jeszcze, ponieważ pojawiły się niepoprawne informacje Takie kierownice (S-line) były również montowane w B5-tkach już od 95 roku! Dowodem na to jest m.in. mój samochód - rocznik 95, mam właśnie taką S-line'ową kierownicę, która jest też uwzględniona w kodach wyposażenia: "2PV = Leather trimmed sports steering wheel".
-
Ja polecam Hella Blue Light - naprawdę ładnie świecą! Na drodze się odróżniają od pozostałych świateł samochodowych (tych halogenowych oczywiście), świecą wyraźnie "bielej"... A i ich trwałość jest na niezłym poziomie
-
Ale u mnie pukało tak samo przed wymianą amortyzatorów (oryginalnych), jak i po wymianie (Monroe) Widocznie ten typ tak ma
-
Ja mam dość podobny problem. Mam wymienione już chyba wszystko w przednim zawieszeniu - komplet wahaczy Lemförder'a wraz z końcówkami drążków kierowniczych, sprężyny, amortyzatory, końcówki drążka stabilizatora i... nadal mi coś puka w prawym kole przy najeżdżaniu na niski krawężnik. A w stacji diagnostycznej, na szarpaku, nie wykazuje najmniejszego luzu, gdziekolwiek - usterka widmo Także po prostu olałem sprawę...
-
W takim razie pozostaje stacja diagnostyczna - tam Ci wszystko powiedzą :gwizdanie: Bo tak naprawdę, to z Twojego opisu, można snuć jedynie zgadywanki...