Skocz do zawartości

__eryk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O __eryk

Osiągnięcia __eryk

0

Reputacja

  1. zwykły elektryk czy elektronik zapewne zrobi pewnie wielkie oczy i nic ci nie pomoże takie tematy raczej u ludzi co zajmują sie chiptuningiem albo można sprawdzić AFR VAG-iem ale ja nie wiem jak. Moge za to ci powiedziec ze skład mieszanki ustala sonda lambda więc jeżeli wtryskiwacze na to pozwolą powinna sprawić że mieszanka będzie stechiometryczna, a jeżeli zakres pracy wtrysków sie skonczył tzn ze czas na większe. u mnie po założeniu FMIC i TIP-a silnik przez pare dni kulał aż sonda ustaliła miesznkę ale i tak była za uboga i trzeba było większe wtryski sprawdź może gdzieś masz dziurkę i silnik głupieje i nie wiem czy w twoim silniku jest 1 czy 2 sondy lambda
  2. ja bym powiedział że raczej z uboga, bo dałeś FMIC i TIP więc silnik ma więcej powietrza co nie zostało wystrojone, co prawda skład mieszanki powinna korygować sonda lambda no ale żeby mieć całkowitą pewność trzeba by zmierzyć AFR. jeżeli celujesz w okolice 200 to pompy nie musisz zmieniać za to wtryski na pewno 320cc spokojnie wystarczą no chyba że takie już masz podaje fajna stronke gdzie można sprawdzić wydajność swoich wtrysków bo może sie okazać ze masz takie seryjnie http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm
  3. Witam podłącze się do tematu bo mam u siebie w passacie też silnik AEB i już pewne kroki zostały posunięte. z własnego doświadczenia wiem że żeby przełamać barierę 200KM to trzeba już pójść na całość: wtryski turbo wydech FMIC pompa paliwa więc trzeba się nad tym poważnie zastanowić gdy się brałem za przeróbki swojego AEB nawet nie podejrzewałem że pójdą tak poważne przeróbki : - FMIC rdzeń 550x230x65 plus o rurowanie z kwasówki 2,25 cala - wydech 2,5 cala bez kata z jednym końcowym tłumikiem sportowym - turbo-chybryda SP51 firmy scrollproducts - wtryski z audi TT 320 ccm plus 5 barowy regulator ciśnienia - TIP plus stożek K&N - pompa walbro o wydajności 255l/h - zegary boost i EGT - DV forge dahl black racing no i żeby samochód się prowadził: - gwint WEITEC - hamulce tarcza 312mm zimmermann sport - opony michelin pilot sport 3 225/45/17 obecnie samochód zestrojony na 200 KM i 300Nm bo zaczęło brakować paliwa w środę wrzuciłem pompę walbro i w tym tygodniu zmierzymy AFR i jak będzie ok to będą chłopaki stroić, ogólnie plan jest min 230KM i 350 Nm i teraz moje pytanie: czy wtryski wystarczą są jak w opisie wyżej 320 z audi TT ale przy 5 barowym regulatorze mają niby 370ccm ? i drugie pytanie czy przepływomierz da radę u mnie seryjnie był zamontowany o nr 280 217 117 czyli taki jak w audi a4 1.8T 180KM, mam pytanie do kolegi "rozjemca" piszesz : od golfa 174 KM czy 204 KM i co to ma na celu? większa średnica obudowy? ile masz koni w swoim ? z góry dzięki za odpowiedź
  4. Wtam jestem posiadaczem passata 1.8T silnik AEB z 99r którego poddaje modyfikacjom mechanicznym i myślę że znajdę na waszym forum pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...