Skocz do zawartości

Kulis

Pasjonat
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kulis

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Jarocin / Poznań

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kulis

1

Reputacja

  1. Siema. Panowie, jakieś sprawdzone połączenie tarcz i klocków na przód do BGB 2.0t q ? Myślałem o ATE, ale widze, że średnio w sondzie.
  2. Kulis

    Oil presser

    Sprawa rozwiazana. Micha poszła w dół. Smok był zasyfiony. Panewki itd wszystko w super stanie.Dzieki bardzo za pomoc. ?
  3. Siema. Oddawał ktoś może auto bądź miał styczność z tym warsztatem z Wolsztyna? Z góry dzięki za pomoc
  4. Kulis

    Oil presser

    Siema. Więc tak. Auto na ciepłym silniku na jałowych obrotach generuje ok 1.2 Bara. Na wysokich ok 4bary - tak więc wg informacji, które udało mi się uzyskać jest to wynik ok (może nie super, ale mieści się w granicach). Chwilowo nie miałem możliwości zrzucenia michy i sprawdzenia drożności smoka, jednak jeśli byłby on zapchany to czy generowalby prawidłowe ciśnienie? Check engine wyskoczył niby przez błąd niskiej(ubogiej) mieszanki paliwowej - czy jakoś tak - niestety zdjęcia nie zrobiłem i dokładnie zapomniałem jak to się nazywa ? No i nie ten watek Na obecną chwilę wymieniłem sam czujnik na oryginał z ASO i zobaczę co się będzie działo. Jeśli ponownie wyskoczy błąd to micha pójdzie w dół i zacznę od tego smoka, później zaworki w podstawie filtra oleju, a dalej to już chyba tylko pozostają walki - w przypadku panewki to pozostaje mi chyba tylko jakiś angol z dobrym silnikiem ?
  5. Kulis

    Oil presser

    No ja też już nie polecę nikomu Ecu. Ogólnie mam na ich "haczyk" - paragon na usługę wystawili 2 miesiące później niż powinni. Kłócą się, że zrobili wszystko co mogli by auto było sprawne" - w co mało wierzę. Jutro będę dzwonił do mechanika do którego auto oddałem w Pt; przekaże co radzicie i zobaczymy. Podobno auto wytwarza ciśnienie 1bara - a powinno chyba koło 2? (Mój błąd - nie spytałem czy na jałowy czy przy ok 2tys obr, choć podejrzewam to drugie) Ps. Jeśli to mimo wszystko spowodowała pompa, wzywam rzeczoznawce i będę się sądził, jeśli nie będą chcieli pokryć kosztów naprawy.
  6. Kulis

    Oil presser

    Witam. To teraz Panowie ciekawa "zagrywka". Auto po czyszczeniu nagaru, wymianie szklanki,wymianie pompy na tą z 1.8t, (z tego co wiem firmy Topran)nowy olej Mullers 5w40. Po przejechaniu ok 800km od zabiegu - podczas szybkiej jazdy - oil pressure... po zgaszeniu auta, 2ch minutach odpaliłem - brak info. Przejechałem spokojnie 10km ok 120km/h. Znów ten sam problem.. Znów zgaszenie i odpalenie... Ok 80km zrobiłem i znów to trochę przyciągnąłem (ok 4/5tys obr - 150/160km/h) - ponownie ten sam problem. Zgasilem, odpaliłem I jadę, przy ok 50km/h znów ten sam błąd. Odczekalem z 3h na lawete,odpalilem (na początku jakby lekko coś zadzwonilo, ale po dosłownie 1s wszystko ok. Silnik pracuje normalnie itd) i ujechalem z 15km spokojnie. Auto się nagrzalo i znów błąd ciśnienia + check engine. Od tamtego momentu auta nie podłączyłem pod kompa ani na sprawdzenie cisnienia, bo nie miałem już siły... (Wymiana pompy, czyszczenie itp było robione we Wroclawiu w Ecu. U nich po ściągnięciu miski okazało się że smok na starej pompie był dosc zapchany - jednak na starej pompie auto nie raz pilowalem do odciny i było ok) Po zmianie pompy na nowa ujechalem dosłownie 800km i powstał ten problem... jest to możliwe, że przez stary zapchany smok, uległy zniszczeniu panewki badz inne elementy i "wyszło" to dopiero na nowej pompie ? Czy może po prostu nowa pompa Topran (z tego co wiem to zamówili jakiś zestaw montażowy z allegro.) padła i powoduje takie A nie inne akcje ? Procz tego, niby na nowej pompie był problem z ciśnieniem oleju (niby podmieniali inną pompe ze sprawnego auta w ktorym dana pompa 1.8t byla zainsalowana i nadal był problem - aż w końcu "skrocili" jakąś sprężynę i niby bylo ok) - przypominam,że na starej oryginalnej pompie nigdy nie wyskoczył błąd oleju i nigdy auto nie straciło mocy. Dodam tylko, że auto pod domem odpaliłem aby na chwilę, żeby usłyszeć silnik - nic nie stuka ani nie puka i kontrolka oleju się nie świeci. Przepraszam, jeśli chaotycznie napisane,ale już mam nerwicę przez to auto i ta sytuację... Może miał ktoś podobny problem bądź podejrzewa co może być przyczyną? Inny mechanik powiedział mi, że może to być jakiś wałek i dlatego na ciepłym puszcza ciśnienie... Za to Ecu powiedziało, że dół silnika do wymiany, Bo pompa na bank dobra....
  7. Witam po dłuższym czasie. W aucie w sumie na razie nic się nie zmieniło. Wpadł nowy akumulator Boscha 80Ah 740A - poprzedni padł, na szczęście była jeszcze gwarancja - zwrócili gotówkę i wybrałem coś innego Z racji, że stara osłona plastikowa silnika składała się głównie z "trytek" :-) , zastąpiła ją nowa aluminiowa osłona pod silnik i skrzynię - z racji tego, że autko jest trochę obniżone, a moja narzeczona też nim jeździ - wolę być spokojny o miskę i skrzynię :-D Po mrozach, które zawitały do nas jakiś czas temu, wydarzyła się mała awaria - puściła uszczelka, chłodnica olejowa - tak więc auto poszło na warsztat i od felerną uszczelkę wymieniłem na nowa. Przy okazji wpadł nowy płyn do wspomagania + płyn chłodniczy. Ma ktoś jakieś doświadczenia z EcuProject z Wrocławia ? Chcę oddać do nich Audi na czyszczenie nagaru, wymianę pompy itp itd PS Nie miałem jeszcze możliwości nagrania jak Audiczka "pracuje" na wydechach - mam nadzieję, że uda się to w tym bądź przyszłym tygodniu
  8. Okleić cały bagażnik wraz z nadkolami matą wygłuszającą prawdopodobnie butylowa - temat do rozeznania Dzięki bardzo Wydech był robiony w okolicach Pleszewa - nie pamiętam dokładnie miejscowości i nazwy firmy Program - jak już wcześniej pisałem: Goodhope koło Pleszewa (Dobra Nadzieja) Felgi tak jak mówisz - najbardziej prawdopodobne MAM A5 ) Łańcuch i napinacz już był naprawiany Zostało czyszczenie dolotu, sprawdzenie szklanki, czyszczenie profilaktyczne smoka - czekam na wolny termin w Genowefa Garage Co do 300+ - tak jak mówisz, K03, wtryski, korekta softu, FMIC i jeszcze zobaczę co (Temat do "głębszej" analizy ) Niestety nie mam na razie namiarów żądnych.. Dzięki Planów jest dużo, zobaczymy jak szybko z ich realizacją W tym roku chce kupić z narzeczoną kolejną B7 tyle, że w 1.8T + LPG dla niej Dzięki Nagram jak tylko będę miał możliwość czymś lepszym niż smartphonem Bo chodzi na prawdę dobrze jak dla mnie Nawet narzeczona, pokochała "Rrrrr" i kolejne auto też ma tak robić Panowie, mruga mi xenon - podczas jazdy wyłącza się i załącza ponownie - czyżby żarnik był na wykończeniu czy może przetwornica?
  9. Nie, nie. Z tego co wiem to jakieś zamienniki, ale dobrej jakości - bo cały czas proste ? I dzięki Dzięki :-) Parametrów felg nie pamiętam - musiałbym sprawdzić, opony 225/35 Goodyeara A noz kiedyś się uda "zmierzyć" :-) Rns-e czyta tylko karty SD do 4gb tak?
  10. Kulis

    Sonda lambda - jakiej firmy

    Dla następców - problem rozwiązany. Przy w.w błędzie w 100% winna jest padnięta sonda lambda - po wymianie na nowa Bosh'a problem znikł Numer kat sondy przed katalizatorem (kod silników: BGB,BPG,BUL,BWB,BYK): 1K0998262N lub 06E906265C Numer kat Bosh'a, którą kupiłem: 0258017180
  11. Goodhope koło Pleszewa. Uwaga z Parktronikiem poprawiona - trochę się rozpędziłem :-D Kurde co do tylnego zderzaka wydawało mi się, że jest "S"owy :/
  12. Kulis

    Sonda lambda - jakiej firmy

    Podepnę się pod temat. Prawdopodobnie do wymiany 1 sonda przed katem. Błąd: P2231 - Sonda lambda, obwód czujnika zwarty z obwodem grzałki - Bank 1, sonda 1 - Stały. Miał ktoś taki przypadek ? Może to być zwarcie czy trzeba sondę wymienić ?
  13. Witam, Po A6 C5 97' 2.4 V6 (na zdjęciu), przyszedł czas na coś młodszego :-) Wybór padł na B7 2.0TFSI - początkowo myślałem nad 3.0TDI, jednak zrezygnowałem i zostałem przy benzynce - z racji małych przebiegów rocznych Auto kupione od znajomego - który też mocno dopieszczał i dbał o autko ;-) Szczególnie szukałem Audi 2.0TFSI w Quattro, manualu, dużą navi i 3-ramienna kierownicą - akurat ten egzemplarz spełnia moje wymogi a nawet posiada kilka dodatków więcej - co oczywiście cieszy Może coś więcej: Rok produkcji: 02.2005r Silnik: BGB 2.0TFSI 260KM 368Nm Skrzynia: 6-stopniowa manualna Przebieg: 255 912 na dzień 13-02-2018 ABS, ESP Klimatyzacja 2-strefowa Radyjko RNS-E Zmieniarka w schowku 4x el. szyby el. grzane lusterka Fotochromatyczne lusterko wewnętrzne Wielofunkcyjna trójramienna kierownica skórzana pikowana FIS z kolorowym wyświetlaczem Tempomat Coming/Leaving Home Zestaw głośnomówiący Regulacja kierownicy 3-ramiennej multifunkcyjnej Centralny zamek 6x air bag Servotronic Parktronic tył Bixenon + spryskiwacze + samopoziomowanie + DRL + funkacja Auto Fotele "sportowe" + regulacja lędźwi Poniżej kilka fotek na szybko :-) Jak widać jakieś mody zostały już wprowadzone m.in.: - program 260KM 368Nm - listwy drzwi zew S-line - tylny zderzak S-line - Wydech - przelot + downpipe + końcówki ozdobne - Gwint AP - Koła: Lato 19" / Zima 17" - Dokładka z Cupry Z mechaniki: - nowa pompa wspomagania - wymieniony magiel na używkę (120kkm przelotu) - wymieniony fazator itp - wymieniona DVka - zrobiony rozrząd - wymienione wahacze na nowy zestaw Febi - akumulator nowy A teraz ... może trochę moich planów: - Fotele Recaro - Dokończyć pakiet "S" zewnętrznego - czarna podsufitka itp - RNS-E w J. Polskim - wygłuszenie bagażnika - wycieraczka z Q5 - z czasem może moc na 300+ I to w sumie byłoby na tyle :-) Miłego dnia
  14. Kulis

    Zalety i wady 2.0TFSI

    Rozumiem, że jeśli kupować to najlepiej nowa? Czy może "spróbować" uzywana? Pompy we wszystkich 1.8t były takie same ?
  15. Kulis

    Zalety i wady 2.0TFSI

    Jednak zrezygnowałem z zakupu A4 u Niemca. Trafiła się od znajomego A4, zadbana. Wg dokumentów itp ma wymienione (On to wymieniał ): pompa paliwa apr swiece, filtry, fazator, lancuch i napinacz, magiel, pompa wspomy i klimy. W sumie to został nagar do wyczyszczenia no i wychodzi na to, że w razie "w" ta pompa oleju z 1.8T - no ale na razie nie słychać żadnych niepokojących rzeczy :-) Fakt faktem - wspomniane 6-7tys eur nie starczy :-D Trochę muszę dołożyć - ale wydaje mi się, że warto, skoro auto sprawdzone, zadbane i od fanatyka a zarazem pedanta na punkcie swojego auta :-) Ktoś mógłby bardziej i w skrócie przybliżyć objawy padającej pompy oleju ? Edit: z tego co wiem auto jeździło/jeździ na Castrolu EDGE FST 5W-40, który spełnia normy 502.00 więc chyba jest ok ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...