Skocz do zawartości

madtrabi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O madtrabi

Osiągnięcia madtrabi

0

Reputacja

  1. mam w a6 1.9 AVG wsadzony fmic z a6 2.5 (różnica tylko taka, że jest wsadzony jako pierwsza chłodnica, a w ori 2.5 Icek jest wsadzony między klimę a wodę). zero problemów, stabilna temperatura i praktycznie brak spadku mocy podczas upalania.
  2. Kudlaty - coś czuję, że z rolki to dostanę od Ciebie - zabraknie kilku Nm ;-) ale... challenge accepted trzeba tylko jakąś Panią kamerzystke wziąść on board ;-)
  3. niestety A6 troche waży - w papierach jest 1600kg... więc to 170 km to takie minimum do sprawnego wyprzedzania. Arturoo - na żywo te czarne felgi wyglądają OK, ale racja 18" wyglądało by odpowiednio - może znajdzie się ktoś chętny na wymianę na jakies 18 ori audi ;-)
  4. Dzięki. odnośnie BRD - wszystko zależy jaka się trafi, ja na swoja nie narzekam :-) jednomas robi robotę. Mały minus to jednak trzeba się przyzwyczaić do ruszania i zmiany na 2-jkę - delikatnie można wyczuc że nie ma takiej gładkości jak przy dwumasie, ale jest to do zaakceptowania. Większa felga - zobaczymy...
  5. Witam, chciałem pokazać swoja A6. A6 C5 Avant 1.9 tdi AVG 2000 r Auto u mnie od 2010 roku, sprowadzone z niemcowni przez znajomego handlarza - może nie idealne, ale dla mnie najważniejsze było, ze nie bite i nie rozklekotane. Przebieg to magiczne 196 tkm (po sprawdzeniu na VAG`u wyszlo +30 tkm - wiec do zaakceptowania) Z wypasu - standard A6 + czarna skóra Po kupnie wycieczka do ASO "U Kudlatego" na duży przegląd ;-) Rozrząd, filtry, olej, jakiś wahacz, przegub no i naprawa pierdół we wnętrzu, typu ślizgi szyby, krańcówka zamka kierowcy i kosmetyka... Stage 1 Nastepnie wizyta u Rogala - wyszło calkiem przyjemne 141 km i 315 nm na tym setupie przejezdzilem jakies 30 tkm. w miedzyczasie wlecialy: - sprezyny obnizajace 30 / 30 mm, potem zamiana przodu na -40 - nowe amortyzatory - wachacze juz prawie wszystkie ;-) (wymieniane pojedynczy wtedy kiedy trzeba na Lemfordera) - heble przod - swap na 312mm Ferodo - heble tyl - nawiercane tarcze - sprzeglo - zaczelo miec delikatne uslizgi nic dziwnego skoro jeszcze oryginal. zalozylem jednomas od silnika 1z - ja kupilem od benzynowego audi 80 2.0. kpl. sprzegla - 028 198 141 GX = 623 0829 00 = AUDI 80 1.9TDI czyli 1Z sprzeglo robione wg. tematu - http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-afn-zamiana-kola-dwumasowgo-kolo-jednomasowe-afn-1z-67213/index8.html Stage 2 ... przed wakacjami okazalo sie, ze ubywa plynu chlodniczego... wizyta u Kudlatego, zdjecie czapki, no i okazalo sie, ze UPG delikatnie przepuszcza... no wiec padla decyzja, ze idziemy grubo :-) - kompletny remont glowicy i sprawdzenie kondycji dolu silnika (jest OK) - wymiana turbo na BRD po regeneracji (Olek_wroc) - wtryski 216 FB - kat out - FMIC - od 2.5 tdi kupiona uzywka razem z rurami - udalo sie to zalozyc bez duzego kombinowania. Do tego trzeba bylo dokupic: - lacznik kwasiak 7 cm srednica 57mm - do polaczenia orginalnego weza S (od turbo) do ucietego weza intercoolera - trzeba sie nameczyc zeby wcisnac, ale dalo rade - lacznik kwasiak 7 cm srednica 57mm - rura wyjsciowa z intercoolera - kolanko redukcja silikonowa 90st - 57mm - 51mm - lacznik kwasiak 7 cm srednica 51mm - do polaczenia calosci z orginalnym (podcietym wezem dolotu). Minus tego FMICa jest taki, ze niestety nie mieszcza sie orginalne halogeny (przeszkadzaja orginalne rury z 2.5). Halogeny bez zalu wylecialy z autka, a w "dziury po" wpadly okragle LEDy na tym setupie jeździłem jakiś miesiąc, czekając w kolejce do Rogala potem, tuz przed korekta wleciało jeszcze: - kolektor AWX, flansza zamiast egr`a i rurka dolotu by EL-TEC a po korekcie wyszlo 171 km i 360 nm - wiec wynik baardzo przyzwoity jak na ten setup. Mody Silnika Stage 1: - program u Rogala (141km, 315nm) Stage 2: - Turbo BRD - wtryski 216 FB - kolektor AWX i dolot z kwasiaka - map sensor od AWX - dolot do turbo od AWX - kat out - FMIC od a6 2.5 TDI - program by Rogalotti Plany jak będzie trzeba robić pompę to wlatuje 11 i wtryski 260 :-) Mody (outside) - obnizone zawieszenie (40 / 30) - heble 312 mm - felgi lato 17' s-line - pomalowane na czarny mat - by Kudlaty :-) - felgi zima 16' ory - pomalowane na czarno - Grill pomalowany w czarny mat Plany - blenda tylnej rejestracji w czarny mat - może dokładki w kolor Mody (inside) - montaż BOSE (glosniki i sub), głośniki zasilane z radyjka Alpine, SUB ze wzmacniacza BOSE. - ringi na zegary Plany - kubełki z grzaniem doopy - może kiera S-line, lub ze sterowaniem radia Fotki Pozdr. Jacek
  6. Witam Wszystkich, krótka historia - co ja robię tu: podjalem męską decyzję o rozstaniu się z moim dotychczasowym potworkiem - MV6. Żona postawiła jeden warunek - ma byc Kombi w dieslu :-) - więc poszukuję ładnego A4, rozsądnego i w miarę niedrogiego w utrzymaniu - w grę wchodzi tylko 1.9 - niestety. Ale przecież żonka nie musi wiedzieć, że pewnego dnia TDI złapie jakiegoś chip-wirusa ;-) Pozdrawiam Jacek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...