-
Postów
387 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Obsession

Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Mińsk Mazowiecki
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
4.2 V8
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Żarówki Xenon w soczewkach ? dobry efekt czy lipa
Obsession odpowiedział(a) na Wulkan15 temat w Audi A4 B5
ja zakładałem do swoich lamp poliftowych DEPO D2S i spoko świeci. W A6 mam ori xenon i nie widzę za bardzo różnicy -
Witam. Mam u siebie climatronic od polifta (założony już chyba ze 2 lata temu). Od kilku dni po wyłączeniu zapłonu wyświetlacz climatronica miga co chwila i brzęczy (a raczej powiedziałbym, że skwierczy ) Po przekręceniu kluczyka do pozycji zapłonu problem od razu się kończy. Wina panelu? Czytałem o problemie migania i najczęściej pisano o zimnych lutach, ale skąd to brzęczenie?
-
a no lipa jeszcze dosypało opóźniacza też czekam z gratami na lepsza pogode:whistling:
-
Siema. Bazę nakładasz m/m po odparowaniu czyli jak jest cała matowa. Warto przecierać delikatnie ściereczkami pyłochłonnymi. Klar tak samo jak baza będzie równo matowa, akurat przygotujesz sprzęt - możesz położyć zaraz jak ta odparuje, a możesz nawet kilka godzin później. Klar z dłuższymi odstępami. Wiadomo, że czas zależy od temperatury i ilości materiału. Ja daję na akrylu zwykle ok 15 min. Dysza OK i takie ciśnienie na RP powinno być ok, napewno nie większe.
-
czyli generalnie może być pewnie każdy silikon wysokotemperaturowy?
-
Silnik zachowuje się tak jakby łapał lewe powietrze. Po rozładowaniu lub odłączeniu akumulatora bardzo długo falują obroty. Słychać taki piskliwy świst powietrza przy wtryskiwaczach z lewej strony. Po dociśnięciu listwy wtryskowej świst znacznie się zmniejsza. Zdejmowałem listwę i sprawdzałem o-ringi - wszystkie są całe i wyglądają ok, ale gdy wyciągałem jeden wtryskiwacz to wyszedł razem z tą tulejką pod nim... Czy te tulejki są wklejane czy nabijane? Jak ją rozsądnie uszczelnić?
-
Okazało się, że sterownik walnięty.
-
ja malowałem dwuskładnikowym lakierem samochodowym mini pistoletem, podkład do tworzyw dawałem no i wiadomo matowiłem na mokro 800, dobrze jest przelecieć zmywaczem do silikonu. Wiem, że chłopaki osiągali taki efekt sprayem.
-
ja u siebie kiedyś malowałem czarny fortepianowy, tak to wyglądało Teraz mam konsolę polift też w tym samym kolorze, ale nie mam foty
-
kontrolka immo jest narazie zaślepiona bo mam zegary z A6. Ok pokombinuję
-
miałem czasem problemy z immo, ale to na przestrzeni 2 lat przytrafiał sie taki problem powiedzmy raz na kwartał. Ale wystarczyło wyjąć kluczyk, poczekać chwilę włożyć i odpalał. No i jak trzymało immo to za każym razem po odpaleniu wchodził w obroty i gasł (z tego co mi wiadomo to tak powinno być) Teraz objawy są jakieś dziwne bo za drugim razem nie odpala tylko coś odksztusi, a za trzecim i kolejnym już w ogóle głucho...
-
Audik się zbuntował i nie odpala. Ale po kolei... Na początku miałem problemy z falującymi obrotami po rozładowaniu akumulatora oraz zapach paliwa po zgaszeniu samochodu. Obroty uspakajały się po 2 dniach jazdy. Być może mapy się ustawiały przez ten czas.. Podejrzenie padło na zasysane lewe powietrze. Ze 3 tygodnie temu po dłuższej jeździe odstawiłem samochód i rano już nie odpalił. Kręcił długo i tylko raz na jedno kręcenie kaszlnął. Ściągnąłem górną obudowę kolektora ssącego, obejrzałem uszczelkę, ale nie wyglądało na to, że są jakieś przedmuchy.. Zauważyłem natomiast, że brakuje o-ringu na jednym wtryskiwaczu. Dekiel kolektora uszczelniłem delikatnie czarnym silikonem, odczekałem ze 4 h po czym dokręciłem śrubki. Założyłem brakujący o-ring i wsio popodpinałem. Wiele prób odpalenia i nic... tak jak było tak zostało - jedno kaszlnięcie podczas kręcenia. Wyszedłem z samochodu i znów zapach benzyny. Okazało się, że jest wyciek na dole. Z braku kanału wstawiłem samochód do mechanika gdzie zmienili mi filtr paliwa i sparciały przewód - nieszczelość usunięta. I tu został problem, z którym męczę się do dziś - Audik jak postoi to odpali na 1.. 2.. sekundy tak jakby trzymał immo. Ale już jak próbuję jeszcze raz odpalić to tylko kaszlnie, a nie odpala. Po dłuższej przerwie znowu złapie i wejdzie w obroty (ok 2tys.) i gaśnie.. No i dziwne bo VAG nie komunikuje się ze sterownikiem. Klemę odpinałem na dłużej w celu zresetowania i nic. Ręce opadają macie jakieś pomysły?
-
karin24 odpisuję tutaj bo mam problem z wysyłaniem PW. Biały dym z nawiewu może odnaczać chyba tylko walniętą nagrzewnicę. Płyn chłodniczy jakoś tak dziwnie paruje. No i oczywiście mocne parowanie szyb + zapach plynu.
-
Siema chłopaki rafalekx mam od jakiegoś czasu jakiś problem z wysyłaniem prywatnych wiadomości Pisz na maila: [email protected] Sorry, za offtop
-
"Spoty w Siedlcach, parking Polimex-Mostostal, zapraszamy!!!"
Obsession odpowiedział(a) na HarryH temat w Mazowieckie
też bym wpadł, ale od miesiąca Audiczka nie na chodzie i co gorsza nie wiadomo co z nią. Mechanik poległ i czekam aż elektronik ją ogarnie (już 3 dni przy niej grzebał)