Skocz do zawartości

adamtower

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O adamtower

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Kępno

Auto

  • Model
    A5 8T
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CNCD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Rotor 19" z A5 9" ET33 wejdzie pod zacisk Brembo Q5 345 ? czy też dystans ? ramiona dość wklęsłe. 10mm starczy ?
  2. Dev , Serio ? Mam takie razem z zaciskami w stanie 80% - są tak dobre ? chciałem je wywalić A jak w stosunku do EBC Yellow - podobnie ?
  3. Tarcze Zimmermann Sport z klockami EBC Yellow - daje to radę ? Rożne opinie nt tych klocków, że niszczą tarcze, inne, że nie. Jak to z opiniami Zastanawiam się nad alternatywą dla Ferodo Premier. Różnica w cenie ok 200zł. DS nie występują do tego zacisku.
  4. adamtower

    B8 TrOOOOp

    Hej. Mogę wrzucić na przód nowe tarcze i klocki EBC Yellow Stuff, a na tyle zostawić co jest czyli Ferodo Premier? Wiadomo że EBC będą mocniej gryzły, tył będzie słabszy. Ale czy to ma jakiś wpływ? Czy bezwzględnie na tył też powinny iść EBC? 345/330
  5. Zacząłbym od opon, bo powinno być 255/35/19 i przez to też średnica koła jest za mała i jakoś to koło słabo wygląda. A Eibach ProKit bardzo fajnie siada. Jest fajny kompromis.
  6. Dobra, macie rację , przekonaliście mnie
  7. to chyba temat wyczerpany
  8. Chociażby ze sportu motorowego....ale może faktycznie w cywilnej jeździe nie do wyczucia. Dzięki za opinie
  9. Też myśl, zobaczę jak cenowo - pewnie kosmos
  10. Nie chodzi o cudowanie tylko o konkretne argumenty i doświadczenie. Przeanalizowałem to tak: - zacisk seria 320mm ok 7,6 kg + tarcza 320mm 10kg - daje ok 17,6 - zacisk Brembo 345mm ok 4-5 kg + tarcza 345mm 11,1kg - daje ok 16 - zacisk A6 C7 356mm ok 6 kg + tarcza 356mm 13,6kg - daje ok 20 kg Może faktycznie kombinuje, ale chce mieć świadomość i poznać opinie czy te różnice w wadze są odczuwalne podczas przyspieszania, prowadzenia auta ? nie chcę się wkopać w coś z czego nie będę zadowolony
  11. Dorwałem zestaw na swap z A6 356/330 - do odświeżenia - jednak grubo się zastanawiam, zanim porozbieram i oddam do piaskowania, czy nie zrezygnować z tego 356 na 345 Brembo 4-tłokowe. A5 Sportback 2.0tfsi, 300ps, 420Nm (320/300) - zestaw Brembo + tarcza 345 będzie lżejsze od A6 2-tłok i tarczy 356 prawda ? A jeżdżę głównie po małym mieście, siła hamowania raczej będzie ta sama, wyższość 356 chyba raczej cieplna przy większej ilości hamowań na autostradzie, przy jednorazowym ostrym hamowaniu chyba i tak opona decyduje, bo zblokować koła oba zestawy podobnie pewnie potrafią? Brembo ma chyba 4 kg, a A6 coś ok 6 tak ? Różnica w tarczach też ponad 2kg różnicy - czyli ok 4 kg na koło przypadnie - to dużo ? Może ktoś chce się wymienić zaciskami 356mm A6 na 345mm 4tłok Brembo ?? Może być do regeneracji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...