
misiek2000
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O misiek2000

-
Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS
misiek2000 odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
Tak potwierdzam kodowaliśmy licznik 17 a nie robiliśmy adaptacji, zj.....sprawę. Nie spisaliśmy kodu ecu i serwisu i klapa. Jak teraz odzyskać kod? -
Problem z napinaczem hydraulicznym rolki napinającej pasek rozrządu.
misiek2000 odpowiedział(a) na misiek2000 temat w Audi
Ok dzięki. W sobotę jak się uda będę działał. Jak będzie suchy i bez wad to go zostawię. Według danych w moim programie tego silnika przerwa między obudową a popychaczem rolki powinna wynosić 6-10mm w dieslu 4+-1mm, a jak to się sprawdza w praktyce? Czytałem że ustawiać na 4 i kropka. -
Problem z napinaczem hydraulicznym rolki napinającej pasek rozrządu.
misiek2000 odpowiedział(a) na misiek2000 temat w Audi
Rzeczywiście chyba zrezygnuje z tego napinacza i zostanę przy starym, wymienię tylko rolkę wcisnę popychacz jak pisałeś i powinno być dobrze, bo nie mam kasy na drugi. Jak myślicie wytrzyma do następnej wymiany? -
Problem z napinaczem hydraulicznym rolki napinającej pasek rozrządu.
misiek2000 odpowiedział(a) na misiek2000 temat w Audi
Tak w środku jest olej. Dlaczego tak myślisz przecież ludzie to składają i działa. Jeżeli i tak tego starego kolega nie będzie montował to mam wielką prośbę aby go rozbebeszyć i zobaczyć ile jest tam oleju i w jakim położeniu jest ten grzybek. Bardzo proszę -
Problem z napinaczem hydraulicznym rolki napinającej pasek rozrządu.
misiek2000 opublikował(a) temat w Audi
Witam. Mam nietypowy problem. Kupiłem komplet rozrządu i wypadło mi zabezpieczenie z trzpienia napinacza hydraulicznego tłok się wysunął i nie chciał się schować. Nic tylko rozebrałem go na części bo innej rady nie było. Mój problem polega na tym, że nie wiem w jakiej pozycji był grzybek pokazany na zdjęciu, bo kolejność jest taka jak na focie. Wiem, mam duży problem i proszę o pomoc, może ktoś rozbierał ten napinacz i wie jak to złożyć żeby było dobrze. Dzięki za wszelką pomoc. <br /><br /> -
Proszę o podpowiedź w sprawie wyskakującego błędu 01314
misiek2000 odpowiedział(a) na brankiniol temat w Audi
Jeżeli ktoś ma założone odcięcie na zasilaniu ecu i nie zdąży załączyć przed końcem testu to może wystąpić ten błąd. Testowałem to kilka razy i wygląda na to że może być to ta przyczyna. -
Też trójkąt się zapalał, czy tylko ESP
-
Witam! Mi kontrolka ESP paliła się cały czas, tylko czasami gasła na chwilę. Po wyjściu z auta i zamknięciu drzwi kontrolka trójkąta powinna po 30 sekundach zgasnąć i już nie powinna się zapalać.Jeżeli się co jakiś czas zapala świadczy to prawdopodobnie o padniętym module kierownicy.W moim przypadku występował błąd 01826 i nie mogłem go skasować. Druga sprawa to rozładowywanie akumulatora przez pobór prądu przez tą kontrolkę i niedziałający tempomat. Po wymianie modułu i zakodowaniu wszystko jest ok.
-
Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)
misiek2000 odpowiedział(a) na maudia4 temat w Audi A4 B6/B7
Panowie Pomocy. Mam problem z ESP prawdopodobnie czujnik skrętu lub moduł kierownicy. Ze względu,że miałem możliwość podmiany obu części na miejscu na szrocie podłączyłem i Na desce wywaliło mi ABS i awarię hamulca. Podłączyłem kompa i pisze kodowanie sterownika. Wyzerował się kod Ecu i kod serwisu, na szczęście te kody wcześniej zapisałem. Tu podam parę danych na temat części zamontowanych w moim aucie. Czujnik skrętu 8E0 953 541 C, mają identyczny na szrocie. Moduł kierownicy 8E0 953 549 G i tu pytanie czy można zastąpić go F lub S nie pamiętam który ale jeden z nich był z tempomatem ale bez resetu w manetce wycieraczek. Wyczytałem gdzieś na forum identyczne objawy jak u mnie, czyli zapalona kontrolka ESP i co jakiś czas zapalanie się kontrolki świateł awaryjnych i zarazem kontrolki blokady otwierania szyb tylnych a co za tym idzie rozładowanie akumulatora. Więc stawiam też na moduł bo w tamtym przypadku wymiana obu części pomogła. Dziś zrobiłem test, po odłączeniu czujnika skrętu kontrolka awaryjnych dalej co jakiś czas świeciła a po odłączeniu modułu było ok. Co o tym myślicie, jak rozwiązać problem. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. -
[B6 AVF] Problem z dobraniem czujnika kąta skrętu
misiek2000 odpowiedział(a) na adam1077 temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Mam podobny problem z czuj. kąta obrotów, nie wiem jaki mam zamontowany ale według Nr. nadw. sprawdziłem w serwisie jest 8E0 953 541 E. Jakimi końcowymi literkami można go zastąpić? Druga sprawa to modół elektryczny zespol.przełączników na kolumnie kierowniczej w kształcie "U' 8E0 953 549 G jakimi literkami można go zastąpić. Podkreślam że auto posiada tempomat i zwykłą kierownicę bez sterowania radia. Proszę o pomoc. -
Proszę o podpowiedź w sprawie wyskakującego błędu 01314
misiek2000 odpowiedział(a) na brankiniol temat w Audi
Błąd 01314 dość często wywala przy braku zasilania ECU.Mam na myśli zabezpieczenia anty kradzieżowe.Jeżeli nie zdąży się w trzech sekundach wcisnąć przycisku to komp ABS stwierdza brak komunikacji z ECU i z tego powodu może pojawić się ten błąd w grupie 17 Tablica wskaźników.Po wykasowaniu go w ABS więcej nie powraca.Tylko trzeba pilnować się z przyciskiem żeby zdążyć zanim komp skończy sprawdzenie. -
[B6 ASN] Błąd P3262 i P0431 Audi A4 3.0 ASN
misiek2000 odpowiedział(a) na sylsaw temat w Audi A4 B6/B7
Tak tylko czegokolwiek nie odłączę to check się nie zapali tylko błyska.A w procedurach pisze,że grupa 17 (tablica wskaźników)--adaptacje kanał 2 zmienić ze wskaźnika "1" na "0" i sprawa załatwiona.Próbowałem wejść zobaczyć czy wartość jest na "0" ale wywaliło mi "niedostępne".Nie jestem pewny na 100% i dlatego pytam czy można ją zgasić. -
[B6 ASN] Błąd P3262 i P0431 Audi A4 3.0 ASN
misiek2000 odpowiedział(a) na sylsaw temat w Audi A4 B6/B7
Pozwólcie,że podepnę się pod temat.Mam pytanie do znawców forum,Jak zgasić wagiem kontrolkę check.Pytam bo podejrzewam ,że gaziarz który nie potrafi porządnie zestroić instalacji mi ją zgasił bo miałem albo za bogatą albo za ubogą mieszankę.Po podpięciu waga błędy powracają a check się nie zapala. -
Czy jak obserwowałeś bicie tarczy zwróciłeś uwagę, czy bije całe zawieszenie czy tylko tarcza względem zacisku? Jeżeli sama tarcza to może wskazywać na uszkodzenie piasty, bo z tego co piszesz to tarcze masz proste.Bicie półosi przegubu nie powinno powodować bicia samej tarczy jeżeli nie ma luzu na łożysku.Maksymalne bicie poprzeczne zamontowanej tarczy nie powinno przekraczać wartość 0,2 mm, przy pomiarze dokonanym czujnikiem zegarowym.Należało by też sprawdzić czy nie ma luzów na wszystkich połączeniach zawieszenia.Sprawdź też czy same felgi lub opony nie mają bicia i czy są wyważone to wszystko ma wpływ na drgania kierownicy.
-
[B5 AJM] Błędne wskazania poziomu paliwa. Pływak i wskaźniki sprawne, w czym problem?
misiek2000 odpowiedział(a) na matysk90 temat w Audi A4 B5
Wtrącę swoje 5 groszy i powiem, że w B6 mam taki problem.Od pełnego zbiornika do 1/4 schodzi dobrze a niżej oszukuje.Np. dziś mam 1/4 paliwa, następnego dnia zero.Wyczyściłem ścieżki na płytce pływaka i nic to nie dało.Spuściłem paliwo do momentu aż auto zgasło, wlałem 1litr paliwa.Podłączyłem Vaga i wyskalowałem wskazówkę minimalnie za "O".Wlałem 5 L wskazówka poszła trochę w górę na pierwszą kreskę i tak dalej wlewając wszystko było ok.Teraz wiem,że na drugiej kresce rezerwy mam ok 5L paliwa, a jak to się będzie sprawować to się okaże.