Kilka razy w trakcie jazdy odniosłem wrażenie, że wyłączyła mi się turbina. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika, znowu było OK. Problem powrócił kilka razy i zawsze „reset” pomagał.
Podłączyłem dzisiaj do VAG-COM samochód i wskazał błąd: 17965 P1557. Wskazujący na za duże ciśnienie doładowania…
Błąd skasowałem i zgodnie z zaleceniami wykonałem próbę statyczną i dynamiczną z następującymi wynikami:
Próby statyczne
Grupy normalne:
000: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68389.html
001: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68390.html
003: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68391.html
004: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68392.html
007: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68393.html
011: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68394.html
013: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68395.html
018: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68396.html
023: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68397.html
Grupy „BASIC”:
000: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68398.html
003: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68399.html
011: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68400.html
Próby dynamiczne:
Grupy normalne:
000, 001, 003: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68401.html
004, 008, 010: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68402.html
011: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68388.html
W trakcie prób błąd się nie pojawił. Turbina ciągnęła cały czas. Po próbach wyłączyłem silnik i ponownie odczytałem błędy – nic nie wyskoczyło.
Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny problemu. Na co mam zwrócić uwagę, co mam sprawdzić pod maską, ewentualnie na co się przyszykować