Skocz do zawartości

fistach

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fistach

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Inowrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fistach

  1. Sprawa się rozwiązała. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. W cepik silnik 3.0 i automat autodna również, jednak auto wyjechało z fabryki jako 2.0 tfsi z manualną skrzynią biegów. Dziwi mnie fakt, że komuś chciało się aż tak kombinować.
  2. Auto o którym pisze ma swoją historię w Niemczech.
  3. Cześć, Czy silnik 3.0 V6 ASN był fabrycznie montowany w 2006 roku w Audi A4 B7 Cabrio. Według google nie było takiej konfiguracji. Czy występowały poprawione wersje silnika ASN? Po którym roku?
  4. Dzięki za odpowiedź. Tak też myślałem że w multitronic lepiej się nie pakować.
  5. Dzięki za podpowiedź. Zamiast 3.0 V6 będę szukał 2.4 V6 lub 3.2. Czy mocno muszę obawiać się multitronic? Czy w B7 bez quattro występował tiptronic?
  6. Podpowiedzccie proszę z jakim silnikiem benzynowym szukać B6 cabrio? 2.4 V6 będzie dobrym wyborem?
  7. To jaki silnik do cabrio polecacie? Czego szukać?
  8. Cześć, Po latach chciałbym powrócić do grona A4-klub. Tym razem poszukuję: Audi A4 Cabrio z silnikiem 3.0 V6 z manualną skrzynią biegów lub tiptronic. Warunkiem koniecznym są xenony oraz kolor: czerwony, biały, czarny, grafitowy.
  9. Kolego a pilota masz oryginalnego? Prawdopodobnie musisz wczytać ponownie pilot do centralki.
  10. Kolego mi chodzi o odkręcenie tego wspornika na którym trzyma się filtr paliwa, wydaje mi się że jest on na 3 wspornikach, lecz nie wiem gdzie dokładnie znajdują się śruby
  11. Witam Jakiś czas temu wymieniałem filtr paliwa w AVG i ukręciłem przez przypadek śrubę która ściska opaskę za pomocą której zamocowany jest filtr paliwa. Pomyślałem więc że wymienię po prostu śrubę i będzie po kłopocie. Niestety z jednej strony jest otwór w obejmie, z drugiej go brak. Doszedłem do wniosku że muszę ściągnąć wspornik na którym mocowany jest filtr paliwa, jednak mam z tym mały kłopot. Jak najprościej odkręcić to mocowanie? Co najlepiej zastąpić ukręconą śrubę/tulejkę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...